144cc topic

maar ff on-topic, heeft er iemand nog een 144cc kit tekoop voor een yamaha yz125, of weet waar je ze kan krijgen?
 
Kut oma moet effe optyfen. Weet er hier iemand op de site 144cc kits voor yamaha? En zijn er nog verslagen etc. over 144cc's van andere merken behalve KTM en TM??
 
Kawaha, 144 yamaha's kan je bij peter van de laar krijgen. 6500 geloof ik. pin me er niet op vast.
Ktm 144 loopt goed, alleen het blijft een ktm.

Ikzelf heb n suzuki 144, loopt net zo goed als een ktm (officiele) 144. Tis maar net wat je wilt. De tuning bepaald of hij goed loopt. Niet het merk.

Mijne is eventueel ook te koop, bj '06 met nieuwe originele cil er bij.. ziet er top uit!
 
Laatst bewerkt:
Kawaha, 144 yamaha's kan je bij peter van de laar krijgen. 6500 geloof ik. pin me er niet op vast.
Ktm 144 loopt goed, alleen het blijft een ktm.

Ikzelf heb n suzuki 144, loopt net zo goed als een ktm (officiele) 144. Tis maar net wat je wilt. De tuning bepaald of hij goed loopt. Niet het merk.

Mijne is eventueel ook te koop, bj '06 met nieuwe originele cil er bij.. ziet er top uit!

Hoeveel kost jou suzuki en heb jij hem toevallig van beursfoon team?
 
125-144.jpg


om maar weer ff wat moois te posten: de TM 125/144 voor 2008
 
mooi ding die tm
ze de goeie kant op met alu frame enzo
alleen nu de betrouwbaarheid nog bijschaven
 
Laatst bewerkt:
Volges mij is het dikke bullshit van de meeste mensen dat TM kut is. Kep tot nu toe geen 1 TM bij het NMC kapot gezien. :P
Dan moet je toch echt beter kijken, jij hebt zeker alleen maar oog voor die meissies waar je telkens naar zit te loeren ;) :+

Dr zijn d'r dit jaar wel een paar gesneuveld, maar niet alleen tm's, ook andere merken natuurlijk..
 
Tja, en toch gebruiken ze (buiten het blok om) top componenten, en worden (of is dat, werden?) de blokken heel veel in kart-racing gebruikt..!
 
alles loopt stuk..
suzuki de koppelingen, yamaha de bakken, KTM heeft slechte bigends etc.
niet bij iedereen.. maar 't gebeurt wel.
en honda gaat niet stuk, maar loopt weer voor geen meter.

wat betreft die bigbore kitjes, erg leuk, maar er verandert niks aan de slag. Die TM carters en bakken zijn opnieuw ontworpen voor de grotere klappen die de 144 maakt.
Of het heel blijft, kweet niet. We zullen 't zien als ik em heb.
Weet wel dat er geen 144 kit op een CR125 past, ja kan wel.. maar de wand tussen de powerport en zuiger wordt veel te dun dus loopt je geheid stuk. Wist een honda dealer te vertellen..

dus sja, alles gaat stuk
 
ik vind TM altijd een hele mooie motor, lekker strak enzo. Toch als ik een nieuwe motor koop zal het geen Tm zijn :N

houdt z'n waarde ook niet, da's erg jammer.
en toch wil ik het gokje een keer wagen. Ik kreeg op de RAI in '96 toen zo'n folder van Lenferink.. die was destijds importeur, en ik was op slag verliefd. Sindsdien wil ik er 1. 12 jaar later moet ik er maar een keer aan :)
 
houdt z'n waarde ook niet, da's erg jammer.
en toch wil ik het gokje een keer wagen. Ik kreeg op de RAI in '96 toen zo'n folder van Lenferink.. die was destijds importeur, en ik was op slag verliefd. Sindsdien wil ik er 1. 12 jaar later moet ik er maar een keer aan :)
Ja daar heb je gelijk in, als er 1 merk is dat snel in waarde achteruit gaat dan is TM dat wel. KTM en honda zijn het meest waardevast.
 
Kijk kijk Remy op de Tm heb er verschillende gehad maar is redelijk veel onderhoud aan.Maar ja is wel een helemooie motor 1maal in orde loop hij harder dan een getunde ktm.Plus het reit dat hij fijn stuurt en veert.
 
Dan moet je toch echt beter kijken, jij hebt zeker alleen maar oog voor die meissies waar je telkens naar zit te loeren ;) :+

Dr zijn d'r dit jaar wel een paar gesneuveld, maar niet alleen tm's, ook andere merken natuurlijk..

Kan ook komen omdat ik pas in de helft van de clubcross races ging meedoen. Dus heb de eerste races niet gezien. ;) En die meisjes kijken weer naar mij als ik jou weer eens inhaal :P :+ *D

@ de andere MF'ers: Misschien dat me zin onduidelijk was, maar ik bedoelde ermee: Er zijn heel veel mensen die zeggen dat TM vet kut is enz. Maar ik heb zelf tot nu toe geen TM zien vast naaien of wat dan ook.
 
Kijk kijk Remy op de Tm heb er verschillende gehad maar is redelijk veel onderhoud aan.Maar ja is wel een helemooie motor 1maal in orde loop hij harder dan een getunde ktm.Plus het reit dat hij fijn stuurt en veert.

mm ok, onderhoud is niet zo erg.. dat hoort weer bij de hobby :)
als het inderdaad maar hard loopt, goed stuurt en nog beter veert.. daar gaat het mij in wezen om :)

ja ik wil!!! *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan