Kontje CBR

Status
Niet open voor verdere reacties.

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
Omdat ik een speciaal uitlaatsysteem heb, past het kontje niet :(

Daarom te koop, ik verdien er helemaal niks op, dus €75,-
Voor een CBR 600 PC25 ('91-'94)
full

Paar kleine beschadigingen... zo te fixen
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een foto van de achterkant van dat ding? Ik heb misschien wel interesse voor die prijs. (Incl. verzenden)
 
Hé Jorn,

Ik moet er helaas op terugkomen, ik zie net op een andere site hoe groot hij is. Doe toch maar niet. Mijn excuses voor de overlast. Op jouw foto ziet hij er niet zo groot uit, maar als ik 'm gemonteerd zie dan is hij best groot. Ik wilde m namelijk gebruiken om een cbr uit 88.

Nogmaals sorry.
 
JornF1, was jij diegene met een volledig omgebouwde CBR 600F2, zwart,racy,dat werk?

Zo ja, dan hoop ik dat dit niet van de betreffende fiets afkomt. Ach, als je lekker bezig wilt zijn, wie houdt je tegen. *D *D *D
 
is er ook een zadelkussen bij? anders zit dat nogal hard :)
en kan ik dat gewoon erover schuiven zonder aan te passen? 'k zit nu met 2 zijkappen.
 
Omdat het niet lukt om dit kontje kwijt te raken, ben ik zelf maar bezig gegaan om te kijken of ik alles aan kan passen, zodat het wel past..
Dus mods:


SLOTJE!! *O*
 
Zie bovenstaand bericht van mij...


Of heb je er nu nog belang bij?

(ik heb hem al helemaal geschuurd voor je... *D )

full
 
Laatst bewerkt:
psst, nog steeds te koop??? ben nu wel zeer geintresseerd. zoja betaal ik 't dadelijk en mag je 't opsturen richting Belgie wel. of we moeten in maastricht ergens afspreken. Greeeeetzzzzzzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan