Wereldrecordpoging Suzuki op 1 oktober!!!

MissE

MF'er
10 jun 2006
175
2
Rotterdam
Onderstaande bericht ontving ik van een vriend, dus iedereen die een Suzuki heeft wie weet tot 1 oktober!!!!! (ik heb een marauder 800vz)
groetjes, Miss E

Join the longest Suzuki Parade ever!
Geschreven door B12

vrijdag 01 september 2006

Ben je in het bezit van een Suzuki en wil je faam maken? Dan is zondag 1 oktober de datum om vast te pinnen in jouw agenda en Hamme - Zogge (Postcode 9220 - Oost-Vlaanderen) 'the place to be'.

Doel: Het wereldrecord van de grootste rondrit van een merk ooit te breken en dit op naam van Suzuki te zetten. Honda deed het ons voor met 884 moto's en wij gaan voor beter!

Hiervoor rekenen we op minstens 1000 Suzuki rijders!
full

En daarvoor hebben we jouw hulp nodig! Wil je dus door de geschiedenis gaan als een wereldrecordhouder, dan is dit jouw kans bij uitstek.

Bovendien kan je dit koppelen aan een superleuke dag, vol animatie (Zogrally, helikopterinitiaties, ballonvluchten, Unicycle demonstraties, gratis motorinitiaties, behendigheidstesten voor motorrijders, springkasteel voor de kleintjes, ...)
Kortom, een dag om niet te missen!

Deelnemers aan de wereldrecordpoging kunnen HIER inschrijven: http://www.openbikepartsdays.be/index.php?p=inschrijven
Deelnemen kost 5 euro, een kleine prijs waarvoor je als deelnemer aan de recordpoging een uniek Suzuki - Guiness World Record T-Shirt krijgt, misschien wel een wereldrecordhouder wordt en ook kan deelnemen aan de Zogrally, een toerrit die volledig 'bewegwijzerd' is (dus geen gedoe met road-books en wegbeschrijvingen) over 150 kilometer doorheen de mooie landelijke wegen van het Vlaamse land.
Om de dorst te laven, zijn ook 2 drankjes in deze prijs inbegrepen.

Inschrijven voor de recordpoging is belangrijk, zodat we het succes goed kunnen inschatten. Opbrengsten van deze inschrijvingen gaan integraal naar Kinderfonds De Tondeldoos, een organisatie die kinderen die het niet al te breed hebben thuis, de kans biedt om zich te kunnen ontplooien en ontwikkelen als de meeste leeftijdsgenootjes.

Reden genoeg dus, om als de bliksem in te schrijven en deel te nemen aan deze wereldrecordpoging.
 
klinkt leuk ik wacht nog ff af, hoe ik dan met mijn tijd zit

en vooral de afstand, ik moet vanuit assen komen
 
Kawasaki dag bij Nol Bikker Motoren

Niets de doen het komende weekend? Op zaterdag 9 september wordt bij (en door) Kawasaki-exclusief dealer Nol Bikker motoren te Noordeloos een Kawasaki-dag georganiseerd. Naast een Kawasaki-markt zullen alle Kawasaki-clubs (waaronder de Driecilinderclub en Vulcanclub) die dag vertegenwoordigd zijn.

Om 14:00 uur zal een toertocht van vijftig kilometer worden verreden, waarbij wordt gestreefd om de langste toertocht ooit te realiseren met enkel Kawasaki motoren. Tijdens een stop zal op een asfaltstrip een demonstratie worden gegeven met een Kawasaki motor die voorzien is van een straalmotor.
Is dat niet ongeveer hetzelfde?
 
Mooi initiatief, misschien wel leuk (afhankelijk van het weer) om even een kijkje te gaan nemen. Misschien is het een idee om gezamelijk richting onze zuiderbuurtjes rijden?? :]
 
Klein vraagje: wat gebeurd er als de 1.000 inschrijvingen niet gehaald wordt..?
 
'Suzuki parade'?

Ben je in het bezit van een Suzuki en wil je faam maken? Dan is zondag 1 oktober de datum om vast te pinnen in jouw agenda en Hamme - Zogge (Postcode 9220 - Oost-Vlaanderen) 'the place to be'.

Doel: Het wereldrecord van de grootste rondrit van een merk ooit te breken en dit op naam van Suzuki te zetten.

Hiervoor rekenen we op minstens 1000 Suzuki rijders!

Er wordt nergens over motoren gerept... ik mag dus ook in een Alto aan komen kakken? *D
 
de enige die zich voor een commerciël karretje laat spannen zonder er zelf wijzer van te worden.....

;)


Niet zo negatief, zal toch best meevallen? Als het lekker weer is, dan lijkt het me best leuk! Maar even een concrete vraag:

Wie gaat er nog meer?

Met het beperkte animo op dit forum vraag ik me af of ik straks niet met 15 andere daar sta met mijn goede bedoelingen.... :N
 
de enige die zich voor een commerciël karretje laat spannen zonder er zelf wijzer van te worden.....

;)


Ik geloof dat jij het niet helemaal goed hebt gelezen, maar als jij nog een plek aan kunt wijzen waar je voor vijf euri een heel origineel T-shirt en 2 drankjes krijgt, hoor ik het graag....
 
Niet zo negatief, zal toch best meevallen? Als het lekker weer is, dan lijkt het me best leuk! Maar even een concrete vraag:

Wie gaat er nog meer?

Met het beperkte animo op dit forum vraag ik me af of ik straks niet met 15 andere daar sta met mijn goede bedoelingen.... :N


Nee joh, ik heb dit mailtje ook maar via via gekregen, dit is echt niet de enige plek waar het bekend is. En voor een leuk ritje zijn altijd wel een hoop mensen te porren toch?
Voor vragen over dit ritje moet je even op die link in mijn eerste post klikken, dan kun je vast wel een mailtje sturen naar iemand die die site beheerd ofzo?
Ik ben i.i.g. van de partij met nog 6 anderen uit mijn omgeving.
Tis geen must maar is misschien wel erg leuk om te doen als je de tijd/zin hebt.
Misschien tot dan! :]
 
Nee joh, ik heb dit mailtje ook maar via via gekregen, dit is echt niet de enige plek waar het bekend is. En voor een leuk ritje zijn altijd wel een hoop mensen te porren toch?
Voor vragen over dit ritje moet je even op die link in mijn eerste post klikken, dan kun je vast wel een mailtje sturen naar iemand die die site beheerd ofzo?
Ik ben i.i.g. van de partij met nog 6 anderen uit mijn omgeving.
Tis geen must maar is misschien wel erg leuk om te doen als je de tijd/zin hebt.
Misschien tot dan! :]

Ik vind het ook een erg leuk initiatief :Y Een vriend van mij wilde ook wel mee, dat is er weer eentje erbij! Gaan jullie ook gezamenlijk rijden?
 
ik hoorde er gister over via een vriendin op de sportschool... en lijkt me wel leuk idee...vlgns mij gaat zij ook mee met dr zwager(weet dit nog niet zeker)...
Ergens afspreken als mf-ers lijkt me leuk idee.... meer mensen uit rotterdam...??
 
Deelnemen kost 5 euro, een kleine prijs waarvoor je als deelnemer aan de recordpoging een uniek Suzuki - Guiness World Record T-Shirt krijgt, misschien wel een wereldrecordhouder wordt en ook kan deelnemen aan de Zogrally, een toerrit die volledig 'bewegwijzerd' is (dus geen gedoe met road-books en wegbeschrijvingen) over 150 kilometer doorheen de mooie landelijke wegen van het Vlaamse land.
_________________________________________________________________________________

De bedoeling is om een rondrit van minimum 3,6 kilometer te organiseren. Een afstand die niet echt de moeite is om je motor op te poetsen, dus kan je achteraf nog deelnemen aan de jaarlijkse Zogrally in Hamme-Zogge of je kan op het terrein van Bike Parts in Grembergen terecht voor een heleboel activiteiten.
_________________________________________________________________________________


ff op de site gekeken...maarre 150 km.. :? :? :?
Das erna zeker voor de grap...de wereldrecordpoging gaat dus maar om een paar kmtjes....haha...maarja tis voor de fun he... *O*
 
kheb net ff een gix600 gehuurd voor dat weekend..woon zelf in de buurt van bergen op zoom. iemand voorstel voor meetingpoint?
 
Laatst bewerkt:
klinkt leuk zoals ik eerder al aangaf maar heb andere verplichtingen, misschien wat voor nimag om het volgend jaar in nederland te organiseren
 
meer mensen uit rotterdam...??

Ik kom uit Vlaardingen. Het is de bedoeling dat ik met 2 vrienden uit Rozenburg op pad ga, maar heb nog niets specifieks afgesproken. Ik zal dit weekend eens bellen om een en ander af te stemmen, ook voor een eventueel grotere groep.
 
Ik ben er voor om met een groep te gaan, lijkt me leuk om met meerderen te gaan gezien de afstand!

Maar even concreet, wie gaan er nu allemaal zeker mee??
 
Terug
Bovenaan Onderaan