Nu of nooit ! Te koop super mooie TL1000R

Sir Ollie

Rookie
6 sep 2006
7
0
Harderwijk
Nu te koop een prachtige TL in de mooiste kleuren volgens mij te weten blauw met wit. De motor vekeerd in perfecte staat en mag weg wegens het aanschaffen van een auto ( stom stom stom ) maar ja ik wil weer eens wat anders ! Banden ,Kuipwerk enz. allemaal goed en zien is kopen ! hij is van bouwjaar 99 en heeft net iets meer dan 25000 km gereden. dit is geen vraagprijs maar gewoon de prijs die ik er voor wil hebben en dat is zeker niet te veel gevraagd! hij mag van baasje ruilen voor 4250 euro ! ;(
 
Zeer nette prijs, ben je zo kwijt die motor :Y

Nieuwe eigenaar moet zich dan wel verplicht in het TL1000 topic melden })
 
Dit is een mooie fiets mensen, ik ben er voor een week of 3 geleden voor wezen kijken. Leuk geluidje ook uit de Yoshi'sTermignoni's })

Afgezien van een heel miniscuul plekje op de punt van de kont en een afgebroken koppelingshendel een hele nette fiets. Voor mij was de zit alleen toch wat te sportief, bij nader inzien. Ben nu gegaan voor een andere motor met nagenoeg hetzelfde blok, een Cagiva V-Raptor.
Als ik deze echter niet had gekocht had ik zeker voor deze gegaan!

Kopen deze fiets mensen, het is echt een hele, hele nette.. Ook qua steenslag enzo, of krasjes op de kuip, is er bijna niks te vinden.

Zo, krijg ik nu mijn bioscoopbon? :P
 
Laatst bewerkt:
Ploaties:

full



full



Nice! :9~
Geen geld ook...
 
vervelend vraagje: ik heb nu nog een 25kw rijbewijs, maar per 21 dec ben ik daar vanaf. nu vinden ik en vriendlief de tlr een erg mooie fiets. is er een mogelijkheid dat ik m wel mag proefrijden?

het is echt een mooie motor zeg. :Y
 
Ik zou graag een blauw witte willen hebben. :Y

Heb je toevallig zin om de kuipen te wisselen?
Dan krijg je nog wat geld van me erbij.

Zelf ben ik niet echt een liefhebber van zwart.

In mijn onderschrift kan je foto's vinden. ;)
 
vervelend vraagje: ik heb nu nog een 25kw rijbewijs, maar per 21 dec ben ik daar vanaf. nu vinden ik en vriendlief de tlr een erg mooie fiets. is er een mogelijkheid dat ik m wel mag proefrijden?

het is echt een mooie motor zeg. :Y
:X weet wel dat je je hele leven kan afbetalen als er iets mis gaat hè ! :N :N
 
bwhaha km natuurlijk .ben zelf aal op zoek geweest naar een tl 1000 ik kwam die van brakke gaid tegen ook voor een mooi prijsje maar werd voor me neus weggekocht nu heb ik deze
 
kolere.. man.. waarom kruizen dit soort dingen altijd 3 maanden te laat me pad. -O- Net 2 maanden geleden nieuwe zithoek gekocht.. B| Daarnaast ook nog eens reisje geboekt voor twee, (misschien toch maar eens gebruik maken van me annulerings verzekering)richting Mexico :N

Damn, lekkere fiets hoor, die ben idd zo kwijt
 
Beste mensen is er nu niemand die voor zo weinig euries ( relatief dan )een mooie TL1000R wil rijden ? Ik dacht dat duurd 1 of 2 dagen en dan ben ik hem wel kwijt ook omdat ze van het zelfde bouwjaar en staat , op marktplaats tot 6750 euro worden aangeboden ! maar ik wacht het nog wel even af ! :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan