Yamaha Diversion xj600s 25kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Furiousz

MF veteraan
5 apr 2005
5.831
0
Westwoud
Te koop:

Yamaha Diversion XJ600S uit 1992. De motor is officieel geschikt voor licht rijbewijs ( 25 kw ), het terugvoersetje is momenteel niet gemonteerd maar kan binnen een half uurtje gemonteerd worden. De KM-stand is: 74xxx. Ik heb een jaar lang met veel plezier op de Diversion gereden, maar ben nu toe aan iets anders. De motor is niet meer geheel standaard, deze dingen zijn er veranderd:

-      Onderkuip
-      rvs BSM uitlaatbocht
-      rvs BSM Future demper (met E-keur)
-      Kleine knipperlichten voor en achter
-      Gepolijste velgranden

Bij de koop inbegrepen zijn ook:

-      Tanktas
-      Paddockstand
-      Motorhoes
-      Remschijf of kettingslot (ART4 goedgekeurd)
-      CD-rom met werkplaatshandboek
- MF-sticker


De motor is technisch goed onderhouden. Recentelijk zijn er een aantal onderdelen vervangen:

-      Koppelingsplaten
-      Koppelingskabel
-      Olie + oliefilter
-      Ketting
-      Tandwielen
-      Remolie

De achterband ziet er nog goed uit. De voorband is na dit seizoen wel aan vervanging toe. Verder ziet de motor er netjes uit (behalve de tank, zitten wat plekjes en krasjes op).

De MF vraagprijs is: 1400 1300 euro, of eventueel inruil van een 25kw motor met bijbetaling van mijn kant

full


Marktplaatslink

De onderkuip word ook los verkocht, zie onderschrift
 
Laatst bewerkt:
Weet jij hoe hij er onder de stuurkuip uit ziet? Ik vind het namelijk wel een mooie motor maar ben niet zo'n fan van die stuurkuipjes. De vraag is dus vooral of hij goed is om te bouwen tot 1 mooi rond koplampje en een paar tellertjes.
 
Ik heb een poosje geleden de stuurkuip er nog af gehad. Volgens mij is het wel mogelijk om een ronde koplamp te monteren.
 
Op zich wel interesse maar ik moet even checken of ik de motor kan stallen waar ik hem voor wil gaan gebruiken. Ik kan dat vanavond pas nagaan.
 
Na ja, natuurlijk om op te rijden. Wil dit als alternatief voor openbaar vervoer gaan gebruiken, naast de ritjes voor de lol natuurlijk. Ben nu bijna een uur onderweg met bus/metro wat ik met de auto/motor in 15 a 20 minuten over de snelweg doe. Moet op plaats van bestemming wel de mogelijkheid hebben (knap) te stallen tot ik weer weg ga. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan