T.K. Yamaha XJ 600 bj.1991

Status
Niet open voor verdere reacties.

spitfire 33

Rookie
15 jun 2006
15
0
oisterwijk
Ik bied aan wegens aanschaf nieuwe motor mijn yamaha xj600.
motor is technisch 100% en loopt geweldig.
uiterlijk ziet hij er ook nog erg mooi uit.
onlangs nog beurt gehad voorvorkkeringen vervangen voor en achterband nieuwstaat(300km) en ketting en tandwielen ook nieuwstaat(300km)accu goed en remblokken ook nog goed,dus eerste jaren geen hoge bijkomende onkosten meer.
tevens verhoogd ruitje voor minder wind
bouwjaar: 1991
kleur:grijs/wit
Km stand:67.500.
vaste prijs: 900 euro.

evt foto op aanvraag
 
Laatst bewerkt:
En op verzoek van de verkoper, een piccie van deze fiets geplaatst.

full


Marco,
Ziet er netjes uit, redelijke prijs ook.

cu,
John
 
niemand intresse ?
heb er voor ruim 400 euro aan verspijkerd paar weken geleden,dus in principe blijft er maar 500 euro over voor de motor zelf.
motor is echt op en top,wil gewoon wat anders vandaar dat ik hem wegdoe.

gr.spitfire.
 
is inderdaad een fijne betrouwbare fiets voor nog jarenlang rijplezier,maar wil nu gewoon wat anders vandaar dat ik hem verkoop.
 
mensen dit is echt geen geld voor deze motor.
is er dan niemand die intresse heeft in z,n motor ?
of weet mischien iemand die zoiets zoekt.

spitfire
 
ook zeer geschikt voor de wat kleinere mensen onder ons,de voetjes passen goed aan de grond,ideale opstapmotor voor beginner of heropstapper :]
bij intresse mail ik de orginele foto,s wel ff kan je de fiets wat beter bekijken.
 
ik heb er een paar weken geleden 450 euro aan uitgegeven dus 900 euro lijkt me een hele schappelijke prijs.
motor staat op nieuwe banden voor en achter en nieuwe kettig en tandwielen,dus voorlopig geen extra bijkomende onkosten meer.
tevens pas ook nog kleine beurt gehad en voorvorkkeringen vervangen dus gewoon starten en rijden.

grt spitfire 33
 
ik heb er een paar weken geleden 450 euro aan uitgegeven dus 900 euro lijkt me een hele schappelijke prijs.
motor staat op nieuwe banden voor en achter en nieuwe kettig en tandwielen,dus voorlopig geen extra bijkomende onkosten meer.
tevens pas ook nog kleine beurt gehad en voorvorkkeringen vervangen dus gewoon starten en rijden.

grt spitfire 33

Prima, succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan