Te koop: GSXR 1000 K1 nu voor maar 6750 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skid Kid

MF veteraan
5 nov 2005
2.215
10
nieuwe prijs!!!!!


Hierbij staat mijn Liefde te koop.... ;( tegen al mijn zin in... maar wegens aanschaf ´´ dak boven het hoofd´´ of ´´ door ouders deur uitgekicked´´ ;) :P zal ze tog een nieuwe eigenaar gaan moeten zoeken... helaas voor haar en voor mij.....

betreft:

GSX-R 1000 K1 uit 2001...
± 29000 KM...
Super mooie staat... see it yourselves :9~ 8-)
altijd binnen in de schuur gestaan...
nooit van een oud vrouwtje geweest... :N dus je hoeft m niet in te rijden..
3000 km geleden nieuwe bougies, nieuwe olie en nieuwe oliefilter..
SCHADEVRIJ!

accesoires:
Devil SB2 Titanium HIGHMOUNT
BMC race airfilter
Yoshimapping dus loopt perfect GEEN foute vermogensdippen en rare brandstof verhoudingen..
Clear LED rearlight met met RAW ingebouwd...
kleine LED knippers voor....
zwarte undertail...
Blauwe rimstriping...
banden achter 60% voor 0.5% :+
ketting en tandwielen en rempad´s kunnen nog wel ff mee...
duo zit en solo-kappie aanwezig
originele demper en linkpijp aanwezig...
originele knippers ook.. niet dat je die terug wilt zetten... maar goed..
Boekie ook nog aanwezig..
duostepjes zitten er ook bij... en die kan je er ook af halen als je een cleanere look wil..

Dit alles... stond te koop voor 7750 maar nu voor maar 6750 euro... help me er graag snel vanaf!!!! hoe eerder hoe beter zeg maar! oja...nie rare bedragen gaan bieden Voor deze prijs gaat ie weg.. :Y

dan nu een foto... :9~
full


ben je geintereseerd mn 06 is 06 - 4327 6696
of mail voor vragen of als je haar wilt kopen naar sbdavid2@hotmail.com

naja... als ik iets vergeten ben te vermelden laat maar weten...

;(


PRIJSWIJZIGING!!!! €6750,00!!!!
 
Laatst bewerkt:
Hebbie nog een uitdraai ofzo want hij heeft toch wat meer pk's als de standaard +/- 160? :9~
 
Kick.... hij moet egt snel weg!!! wil anders best ff over de prijs praten...
****edit***








damn...ik moet hier van huilen man...me maatje gaat voorlopig niet rijden. Ik kom in spijkenisse wonen snickl.

dus david!!! NIET VERKOPEN!!!!HEHE

kickiedekickie
 
Laatst bewerkt:
Kom idd maar lekker in rdam en omstreken wonen dan moeten wij maar gaan blazen :]

En David moet ook maar gewoon gelijk een huissie zoeken in Rdam... mocht tie dan weer een fiets gaan kopen hoeven we iig nie meer zo'n end te rijden om te meeten ;)
 
Thanx guys! wel vaag dat niemand interesse heb.. heb van horen en zeggen dat de prijs niet verkeerd is...
 
Tis dat mijn fiets zo vet is anders had ik em misschien wel willen ruilen :Z
 
niet te vergeten de makkelijkheid waarmee deze fiets van het ene oor naar het andere gaat en hijs natuurlijk zo vergevingsgezind dat elke hond die net zn rijbewijs heeft er zo op wegrijd ;) :}

as a matter of fact... had ik niet ergens gelezen dat sbdavid op deze fiets is begonnen? :+
 
ow gaan we zo beginnen :9
hijs op wat anders begonnen dan de TLR maar daar mag ik de naam niet van noemen :N
en zwart is het gekste man met je gekke blauwe wappie kleurenboek |( :r _O- :W
 
tja maar dit is tot nu toe de snelste... maar ja... ik moet er van af! wie helpt me nou!!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan