sets Supercorsa Pro sc2 en Bridgestone BT002

Tapey

MF veteraan
8 sep 2004
2.808
397
Rotterdam
Twitter
Op het circuit gebruikt, nog prima voor op de weg. In de gebruikelijke maten 120/180. Omgeving Rotterdam - Den Haag.

Ik zal vanavond even foto's maken.

20 euro per stuk, 35 per setje.
 
Hier zijn ze dan, de foto's:

Paar 1. Pirelli Supercorsa Pro SC2 120/55 ZR17 en 180/55 ZR 17

sc21et8.jpg


zit nog zeer veel profiel op, in het midden nauwelijks versleten:

sc21detailpi1.jpg


Paar 2. Zelfde specificaties als hierboven:

sc22wh0.jpg


En een paar Bridgestones BT002 Pro type3 (deze Pro's zijn het nieuwste type, in 2006 geïntroduceerd) in dezelfde maten:

bt002ut9.jpg


en in close-up:

bt002detailgo4.jpg


Banden zijn allemaal door mij dit seizoen gebruikt op het circuit. Helaas heb ik momenteel alleen een circuitfiets en geen straatmotor, anders had ik ze zelf wel opgereden op de weg. Kunnen nog vele honderden, zo niet duizenden kilometers mee.
 
In NL versturen kost als ik het goed heb € 6,20 voor pakketten tot 10kg..

Ik wacht je mailtje wel even af ;)
 
Als je ook nog een suggestie hebt hoe de band(en) in te pakken, dan hoor ik het graag. :Y
 
Ehm.. een grote doos ofzo? Of van mijn part een vuilniszak eromheen, goed dichtplakken, A4'tje dubbelvouwen, adres erop en hupsakee :P
 
gewoon aan mekaar binden en op de post doen ze de rest..
laat mij weten of je die 002 naar belgie wilt sturen dan neem ik ze wel over
Ik wil ze wel naar België opsturen. Kosten zijn 7,70 als het minder weegt dan 2 kg en anders wordt het 16,75. Valt reuze mee dus. Ik zal vanavond eens kijken hoeveel een setje weegt, want ik heb geen idee eigenlijk.

Voor de Nederlanders is het inderdaad 6,20. Geen geld eigenlijk. Ik stuur jullie een mailtje met mijn bankgegevens.

Correctie op het bovenstaande: banden zijn toch zwaarder dan ik dacht, een setje weegt ingepakt meer dan 10 kg. Verzendkosten kunnen dus iets hoger uitvallen.

Overigens excuses aan de andere aanbieders van gebruikte circuitbanden dat ik de markt een beetje heb verpest. Ik zie nu dat ik ze wel heel goedkoop weg doe in vergelijking met de rest. Meevallertje voor de kopers dus. ;)
 
Laatst bewerkt:
Sjongejonge, zo goedkoop en dan willen ze nog alleen maar een achterband B|

En ik die boel maar inpakken en naar het postkantoor zeulen.

Zijn er nog liefhebbers voor een paar goede voorbanden? *D
 
ik heb gewoon geen voorband nodig. dus kan ik die achterband nog kopen of doe je het niet? dan koop ik wel een andere maar moet ik het wel ff weten
 
ik heb gewoon geen voorband nodig. dus kan ik die achterband nog kopen of doe je het niet? dan koop ik wel een andere maar moet ik het wel ff weten
Ja tuurlijk. Alle gegevens heb je nu toch? Zodra het geld binnen is, gaat hij op de post. :)
 
Die bandjes zien er keurig uit... vandaar dat ik me afvraag waarom je ze zelf niet meer gebruikt voor een dagje circuit? Jij haalt die dingen ook niet gratis neem ik aan. :?
Ik verbaas me de laatste tijd een beetje over al die racers die hun schijnbaar goeie banden direct weg doen... wat is dat toch?
 
Die bandjes zien er keurig uit... vandaar dat ik me afvraag waarom je ze zelf niet meer gebruikt voor een dagje circuit? Jij haalt die dingen ook niet gratis neem ik aan. :?
Ik verbaas me de laatste tijd een beetje over al die racers die hun schijnbaar goeie banden direct weg doen... wat is dat toch?
Tsja.. Raceseizoen is sowieso voorbij en ik heb dus geen straatfiets. Anders liggen ze maar in de weg. Verder is het natuurlijk wel zo dat je op het circuit constant op het randje rijdt (letterlijk en figuurlijk) en dan wil je het liefst redelijk verse banden.

De slijtage is vooral aan de zijkant en dan nog net iets meer aan de rechterkant, omdat de circuits meestal rechtsom lopen. Op de weg merk je dat niet, want daar slijt hij vooral bij het optrekken als het licht op groen springt. In het midden dus. Een sportieve rijder gaat natuurlijk ook op de weg lekker plat door de bocht, maar dat is toch niet te vergelijken met ronde na ronde op het circuit.

@ Timbo: ik weet het :X

@ Appie Staartje: nee, alleen drie voorbanden. Wel een oud setje Metzelers, maar die zijn een beetje oud. Vind ik niet verantwoord om die te verkopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan