Kawasaki ZX 6R model 98/99 met veel accessoires

kawa600

MF'er
12 jul 2002
149
0
Veldhoven
Te koop Kawasaki ZX-6R model 1998/1999 met kenteken. Heeft lichte kuipschade aan beide kanten (zie foto's ). Het frame is recht. Motorisch in perfecte staat, absoluut 100% in orde Ziet erg nog erg goed uit ondanks kuipschade. De Kilometerstand is 54000 en is altijd goed onderhouden.
De volgende accessoires zitten op de motor:
- Laser Hotcam uitlaat (er zit een DB killer los bij)
- Hyperpro progessieve voorvering
- Hyperpro racing shock achtervering. Volledig instelbaar.
- Stalen remleiding Goodridge voor
- Stalen remleiding Goodridge achter
- Race schakelset
- Hugger achterwiel
- Kellerman knipperlichten
- Double Bubble zwarte ruit
- K&N luchtfilter
- Ander tandwiel voor voor meer trekkracht.
Deze ZX-6r is erg snel. Er zit voor een paar duizend euro's aan accesoires op.
Tevens heb ik nog de orginele uitlaat, een Werkplaatshandboek en nieuw voortandwiel.

Prijs 4000 euro

full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Zou em gewoon gelijk origineel maken en onderdelen los verkopen. Heb ik begin van et jaar ook gedaan. Had zelde kmstand als jij hebt en heb de motor voor 3700 verkocht en de onderdelen voor 1000 bij elkaar....
 
zou ff wachten met orrigneel maken.. vele jongeren dromen van zo'n motor + de accesoires en ik was zelf JUIST op zoek naar 1 met al allemaal extra's maakt t wel duurder maar iig appart ik denk dat je nog wel een kopertje vind :) mooie motor en succes iig ermee :)

kickje :)
 
Hey Paul,

Weet nog niet precies wat het gaat worden, ga eerst op verschillende modellen proefrijden :] , misschien dat de keuze dan een stuk makkelijker wordt.

Gr Ivo



He Ivo! Toch plannen om iets anders te zoeken? Weet je al wat het gaat worden? Succes in ieder geval! gegroet P. *D
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ Als ik naar deze motor zit te kijken , maar as usual komt et weer op de pegels aan!!! ;( ;(

Suc6 (en skopje) met de verkoop

Eagle.
 
Wacht nog even af of ik niet allles in een keer kan verkopen. Anders gaan de accesoires los in de verkoop. :)
 
woei het was maar een suggestie maar ik zie dat meerder mensen interresse hebben in losse artikelen :P

ik wil graag een nummertje trekken voor je pijp *O*
 
Hij mag bijna weer uit de stalling :) dus de verkoop gaat verder :), tevens in prijs gezakt!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan