Oldskool GSXR 750 '89 weggooiprijs: 1400 E

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
Vught
Hij mag weg '(

Rood-witte Gixxer 750, oliekoeler, ca. 60.000 km, in nette staat. Bandjes, ketting en tandwielen goed, net nieuwe accu en verse vloeistoffen, alles werkt. Mooie, schone fiets. (ik heb er dit jaar nog geen 800 km bij gezet :X vandaar)

Meer info nodig, vraag het of stuur mail, als je deze niet mooi of te duur vind; je "hoeft" niet te reageren ;)

Vraagprijs 1950,= Euries.
Herzien:
vraagprijs 1750,= Euro
Weggooiprijs: 1400,= Euro's

joeltje heeft (weer) een nieuwe bike! is mijn aankoop topic

full


[edit] er zitten kleinere knippers op nu, en een MF-sticker![/edit]



VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Dat komt omdat ik een van de enige heb die een zwart/grijze 750 heeft :) die blijven toch nog altijd het snelste (tot aan de begrenzer that is.. :( )
 
Zoals je kunt zien ben ik een lesser en dus nog niet op mijn eigen motor aan het rijden dus ik heb geen idee hoeveel normaal is.. |( |(


als er een beetje voor gaat zitten rij je die 800km in een dag ;)

dus 800 p. jaar is vrij weinig :]
 
Hij mag weg '(

Rood-witte Gixxer 750, oliekoeler, ca. 60.000 km, in nette staat. Bandjes, ketting en tandwielen goed, net nieuwe accu en verse vloeistoffen, alles werkt. Mooie, schone fiets. (ik heb er dit jaar nog geen 800 km bij gezet :X vandaar)

Meer info nodig, vraag het of stuur mail, als je deze niet mooi of te duur vind; je "hoeft" niet te reageren ;)

Vraagprijs 1950,= Euries.

joeltje heeft (weer) een nieuwe bike! is mijn aankoop topic

(Afbeelding)

[edit] er zitten kleinere knippers op nu, en een MF-sticker![/edit]

Is er misschien een behoefte om te ruilen ?

Topic : Sportieve motor, evt in ruil : Oldtimer Vauxhall.

Laat me het weten.
 
Ik heb al een klassieker, VW181 / Kubel, daar heb ik wel genoeg aan voorlopig. Hij is wel tof hoor, maar om nou 3 auto's voor de deur te zetten...

Ennuuhhh, 800 km is niet alleen weinig, tis gewoon zielig ;)

als ik al inruil zou het zijn voor een klassieke motor. CB-four oid. Een lekkere "poets-fiets", waar je op je zondag een stukkie op kan doen, en alle dagen dat je niet rijdt dingen l;osdraait, polijst/poetst...
 
Laatst bewerkt:
zelfs niemand met een Four die intresse heeft?


[me]joeltje geeft maareens een schop[/me]
 
Ik heb al een klassieker, VW181 / Kubel, daar heb ik wel genoeg aan voorlopig. Hij is wel tof hoor, maar om nou 3 auto's voor de deur te zetten...

Ennuuhhh, 800 km is niet alleen weinig, tis gewoon zielig ;)

als ik al inruil zou het zijn voor een klassieke motor. CB-four oid. Een lekkere "poets-fiets", waar je op je zondag een stukkie op kan doen, en alle dagen dat je niet rijdt dingen l;osdraait, polijst/poetst...
als je vw liefhebber bent is dit misschien wat voor je, gereviseerd blok, veel nieuwe delen (+/- 2000€), verlaagd en camperbed.... staat mij eigenlijk in de weg, niet vanwege de ruimte, maar ik heb al zo veel te doen ;)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/421591/82a58755f4ffece9e93cafee57106fc9 (bus.jpg)​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan