TE KOOP 2x Kawasaki z650

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dainrein

MF'er
27 jul 2006
91
0
Hallo,

Wij hebben twee Kawasaki's z650 te koop.
Beide rijden gewoon, eentje moet nog wel wat afgesteld worden.
We waren bezig met opknappen maar we hebben geen tijd meer. (huisje gekocht)

Er zit en extra set velgen bij en bij een motor een nieuwe voorband! Andere banden zijn nog redelijk.

(De foto is niet helemaal recent meer er zijn al dingen veranderd terug naar orgineel)

Misschien een leuk project voor de winter :)

Graag bieden 0648778556 of dainrein@hotmail.com

full
 
Meer info./specs en recente fotoos zijn meer dan welkom, dan een topic openen waar in je dezelfde info zet :Z :z
 
Zeg maar welke info je wilt hebben...
We hebben al verschillende dingen aan de motoren gedaan.

Foto's kan je ik mailen als je wilt.
 
Zeg maar welke info je wilt hebben...
We hebben al verschillende dingen aan de motoren gedaan.

Foto's kan je ik mailen als je wilt.
Ja maar eht gaat er niet om die ik wil hebben, maar gewoon dat er meer informatie over de motoren gegeven kan worden zoals, staat van motorblok(gereviseerd :? ), carbs....electra enzovoorts.

Fotoos kan je hier ook neerzetten.
Mocht je problemen hebben met het verkleinen, is hier een heel eenvoudig proggie voor je :) :Y

www.easyresize.nl
 
Ja maar eht gaat er niet om die ik wil hebben, maar gewoon dat er meer informatie over de motoren gegeven kan worden zoals, staat van motorblok(gereviseerd :? ), carbs....electra enzovoorts.

Fotoos kan je hier ook neerzetten.
Mocht je problemen hebben met het verkleinen, is hier een heel eenvoudig proggie voor je :) :Y

www.easyresize.nl

Er hebben al een aantal mensen gemaild voor meer info en foto's, dus dat komt wel goed ;)

Ik heb er toch een foto bij gezet? Voor meer grotere en meer foto's kan gemaild worden.

Bedankt voor je linkje maar ik heb photoshop en daar gaat het goed mee :Y
 
ik vind het ook geen manier van adverteren.. :N ben het met Rat eens..

ik ben op zoek naar een leuke motor, maar geen specs is bij mij niet eens overwegen tot koop :)
 
Zeg maar wat je wilt weten!
Als je op zoek bent naar een oude motor waar nog wat dingetjes aan moeten gebeuren zijn het leuke motoren.

We hebben gewoon veel dingen aan de motoren opgeknapt/orgineel gemaakt.
(nieuw stuur/vering/band/velgen/remmen enz)

Als er onduidelijkheden zijn kan je gewoon mailen, zo simpel is het! :)
 
Zeg maar wat je wilt weten!
Als je op zoek bent naar een oude motor waar nog wat dingetjes aan moeten gebeuren zijn het leuke motoren.

We hebben gewoon veel dingen aan de motoren opgeknapt/orgineel gemaakt.
(nieuw stuur/vering/band/velgen/remmen enz)

Als er onduidelijkheden zijn kan je gewoon mailen, zo simpel is het! :)
Ik zou er dolgraag een paar duidelijke foto's van zien. :Y
En?...prijs en km stand... :Y O-)
 
Zeg maar wat je wilt weten!
Als je op zoek bent naar een oude motor waar nog wat dingetjes aan moeten gebeuren zijn het leuke motoren.

We hebben gewoon veel dingen aan de motoren opgeknapt/orgineel gemaakt.
(nieuw stuur/vering/band/velgen/remmen enz)

Als er onduidelijkheden zijn kan je gewoon mailen, zo simpel is het! :)

Je hebt mail ;)
 
waarom dom?

Als iemand de moeite niet neemt om bouwjaar, eventuele gebreken, nieuwe onderdelen, aanpassingen etc. te vermelden, dan is een advertentie een stuk minder aantrekkelijk..

'ja, vraag maar' vind ik ook zoiets... :N

iemand die zijn geliefde motor weg wil doen, zet een uitgebreide ad neer naar mijn mening, niet een foto en de mededeling: te koop..
 
waarom dom?

Als iemand de moeite niet neemt om bouwjaar, eventuele gebreken, nieuwe onderdelen, aanpassingen etc. te vermelden, dan is een advertentie een stuk minder aantrekkelijk..

'ja, vraag maar' vind ik ook zoiets... :N

iemand die zijn geliefde motor weg wil doen, zet een uitgebreide ad neer naar mijn mening, niet een foto en de mededeling: te koop..
:^ , en dat is wat ik erg veel aankaart in 'te-koop topics'

Mensen doen vaak erg weinig moeite om info te geven over de te verkopen motor(onderdelen).
Vaak ook nog eens een link naar marktplaats oid.
Is het nu zoveel moeite om wat meer info te delen(knippen/plakken), ipv voor elke potentiële verkoper een mailtje te beantwoorden die vaak dan met standaard vragen komt, terwijl die hier ook neer gezet kunnen worden :? :Y
 

Ik zal het even wat specifieker/tactischer :+ neerzetten dan Beer.

Ik vind het van de koper/geinteresseerde inderdaad wat jammer dat ie dan al zo snel afhaakt bij het zien van een simpele en (te?) makkelijk opgestelde advertentie. Mailtje sturen is een kleine moeite....

Maarrrrrrrrr idd het is ook een kleine moeite om wat meer informatie neer te plempen hier ;)

Mes snijdt aan 2 kanten zeg maar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan