stuurdemper en andere gadgets op mijn R1

rrr1

MF veteraan
12 aug 2002
1.866
12
Brabant
Net mijn motor opgehaald bij Pitstop, hij is nu voorzien van een LSL stuurdemper. De montagebeugel is titanium kleurig maar dat kan je niet zien op de foto.
Tevens nog laten monteren: stalen remleidingen voor en achter met SBK3 remblokken, snelverstellers voor mijn voorvering en RVS trillingsdempers op mijn stuuruiteinden. Deze zijn op maat gemaakt en zwaarder dan de originele, ben benieuwd of de trillingen nu minder zijn maar dat zien we volgend jaar wel. Nu nog een paar andere banden erop en ik ben klaar.
Oja, mijn helm wordt momenteel gespoten dus daar ben ik ook benieuwd naar.
 
Laatst bewerkt:
doe ik het wel zo, sorry
full
 
RRR1 heeft kerstinkopen gedaan! ;) Mooi spul hoor... :9~ heb je eigenlijk al een seatcover? die moet je wel hebben hoor!! ;)

Grtzz HagaSan.
 
Wordt er niet heel erg makkelijk met je vering gerommeld als hij ergens geparkeerd staat met die dingen erop?
 
Mooie spullen allemaal , maar waarom heb je voor een LSL demper gekozen :?
Verschillende redenen: Ohlins is veels te duur, WP is goed maar vond montage wat minder mooi (het oog wil ook wat), Toby en Matrix daar waren de meningen over verdeeld dus bleven voor mij over Hyperpro en LSL. Met LSL had ik ook al ervaring (gemonteerd op mijn oude TL 1000S)en Hyperpro komt in januari met een nw model.Zoals je ziet heb ik me er redelijk in verdiept. Daar kwam bij dat ik diverse dingen liet doen bij Pitstop en dat ze me daarom een heel interessante prijs voorstelden voor de demper. Dus alles bij elkaar werd het daarom LSL.
 
Verschillende redenen: Ohlins is veels te duur, WP is goed maar vond montage wat minder mooi (het oog wil ook wat), Toby en Matrix daar waren de meningen over verdeeld dus bleven voor mij over Hyperpro en LSL. Met LSL had ik ook al ervaring (gemonteerd op mijn oude TL 1000S)en Hyperpro komt in januari met een nw model.Zoals je ziet heb ik me er redelijk in verdiept. Daar kwam bij dat ik diverse dingen liet doen bij Pitstop en dat ze me daarom een heel interessante prijs voorstelden voor de demper. Dus alles bij elkaar werd het daarom LSL.

Het staat erg netjes :}

Heb zelf ook een LSL stuurdemper om m'n ZX9R maar hij zit bij mij schuin onder mijn stuur.
En waarom LSL? Omdat het een hele goede demper is met een lekkere prijs :)
 
Idd, heb ook LSL, goede kwaliteit voor een goede prijs.

Simpel, soms is goed goed genoeg.
 
Ps, hoe lopen jouw remleidingen voor, heb namelijk ook sids kort stalen remleidingen, en ze zitten nu wel netjes, maar kwamen eerst tegen spatbord aan.
En ze zitten nog niet helemaal naar me zin bij de onderkant van me balhoofd waar ze door die zwarte platisc plaat gaan.

Misschien piccie????
 
Ps, hoe lopen jouw remleidingen voor, heb namelijk ook sids kort stalen remleidingen, en ze zitten nu wel netjes, maar kwamen eerst tegen spatbord aan.
En ze zitten nog niet helemaal naar me zin bij de onderkant van me balhoofd waar ze door die zwarte platisc plaat gaan.

Misschien piccie????
Verdient bij mij ook geen schoonheidsprijs zie ik wel. Zijn geplastificeerde stalen remleidingen met de koppelingen eraan geperst.Die korte "mofjes" die je op de foto ziet moeten volgens mij in de doorvoeropening zitten. Omdat alles vast zit kan je hier niks aan doen wat betreft draaien e.d.Ik heb hier overigens speciaal omgevraagd omdat schroefkoppelingen bij mij in het verleden problemen hebben opgeleverd.De leiding aan de achterzijde lag bij mij ook tegen het spatbord en heb hier ook een ty rap omheengedaan. (deze leiding is eigenlijk iets te lang, zie vorige foto)
full
 
Laatst bewerkt:
toevallig, was dus jouw motor.
ik was er ook ivm montage van een stuurdemper.
wilde je uitlaat al in beslag nemen ;) :+
 
bedankt, het is ook lastig om het anders te doen, de leidingen zijn nu eenmaal stugger dan de standaard rubberen leidingen.
 
Dus Laurens is weer blij!
Ik was er een goede klant,ben dus reeds compleet voorzien van zijn spulletjes.
Daarom stond mijn R1 ook op de beurs als voorbeeld voor zijn Toko.
Ik heb er wel mooie Clip-Ons aan overgehouden :9
Laurens doet het beter dan die blaaskaak die er vroeger de baas speelde.
Ik had mijn R1 daar voor F5000,= laten verbouwen,belangrijkste voor mij was de vering en remmen.Volledig Race-Tech en Spiegler.
 
Laurens is een erg aardige vent ook en wil ook dolgraag mijn vering aanpassen, eerst maar weer even sparen.
 
Doe hem de groeten,hij kent me wel.De circuitrijdende klant,Marcel.
Nu met een SRAD op het circuit,maar heb er veel plezier en mee gewonnen met de R1.
 
Volgens mij heb ik jouw R1 daar ook zien staan toen ik afgelopen dinsdag mn LSL clip-ons ging halen. Zijn die stuurgewichtjes die je nou hebt een beetje ovaal?
 
Klopt
full

Kameraad heeft BMW R1100S en daarbij kan je kiezen uit standaard gewichtjes (750gr!!) of race uitvoering en deze zijn 200gr per set. Een verschil van ruim een halve kilo aan je stuur!
 
Laatst bewerkt:
hoe maak ik een mooie fiets nog veel mooier. rrr1 weet wel hoe dat moet. erg gaaf hoor.
maar wilde je niet terug naar een twin? ;)
anders weet ik nog wel een mooie voor je hehe
 
Terug
Bovenaan Onderaan