Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 10 !

Op welke datum wil jij onvolwassen karten ??

  • Vrijdag 24 november

    Stemmen: 5 38,5%
  • Vrijdag 1 december

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vrijdag 8 december

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 25 november

    Stemmen: 8 61,5%
  • Zaterdag 2 december

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 9 december

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik mag niet van de vrouw....

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik kan niet, zit in de ziektewet....

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vosjuh

MF veteraan
1 aug 2005
3.115
1
Welkom in het topic " Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 10"!


Het is zover !!!!
full



Vanuit dit topic worden toertochies, trefpunten etc. afgesproken. vooral
door motorrijders uit Friesland, Groningen en Drente.
Maar hoofdzakelijk is het veel ge-ouwehoer!!!! :Y


Vorige deeltjes
Nog onvolwassenen in noord nl??
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 2!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 3 alweer!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 4? Ja deel 4!
Onvolwassen in Noord Nederland. Deel 5!!!
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 6 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 7 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 8 alweer!
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 9

Gerelateerd
Toertochie over de Friese en Groningse klei!
MegaMeeting vanuit het altijd gezellige
Friesland

Toertoggie in noord Fryslân en noord Grunn
Friese Elfstedentocht 5 juni 2006


In de winterperiode wordt er weinig gereden, en de planning is dan op om op
........... met z'n allen te gaan karten in .......
De datum en plaats moeten dus og worden vastgesteld, maar de een voorlopige
lijst van wie me gaan:

- smokeyzx6r
- ZX7RULES
- matth3w
- HaveBlue
- Vosjuh
- xxtreme
- banditowner
- apocalyps
- Edje666
- RML
- Dirty Damien
- e-riq
- bouke
- Ace4Race
- Chielmi
- Inbox4me
- wil je als OiNN'er ook ff mee, meld het dan ff in dit topic!



Het welbekende lijstje
Alle onvolwassen idioten, netjes ongesorteerd...
die hier regelmatig posten



Nigel -- Harley Davidson
full



RML -- Suzuki TL1000s
PB090059s.jpg



Vosjuh -- Suzuki TL1000R "El Toro Loco"
full



Bouke -- Suzuki SV650
sv1lb.jpg



1st gear
full



chielmi -- Triumph Daytona 675
full



Banditowner -- Yamaha Thunderace
thunderace%20klein_jpg.jpg



Friezinnetje -- Yamaha YZF-R6 VR
full



Inbox4me -- Suzuki GSX600F
full



Dirty Damien -- Kawasaki ZX6R
full



EyEBaLL -- Suzuki GSF 600S Bandit
full



Tamiya -- Yamaha Fazer 600
31613502629.jpg



Dazzled
full



Tomaaz -- Honda CB500
hpim33603rh.jpg


Edje666 -- Suzuki GSX-R 600 SRAD
full



Fulcrum -- Suzuki GS500E Slingshot
soes12.jpg



HaveBlue -- Suzuki GSXR750
gixxer_resize_640.jpg



Repsol_RR -- Honda CBR1000RR
repsolrr0050ew3.jpg



Notorius Motorius -- Suzuki GSX750F
full



-BRUM- -- Honda VFR
full



Jappie! -- Yamaha R1
full



LCB a.k.a. de verwende biker
full


full


full



smokeyzx6r -- Aprilia RSV mille
full



UhUh -- Suzuki GS500E Slingshot
full



e-riq -- Yamaha YZF-R6
mfpic.jpg



ZX7Rules -- Kawasaki ZX7R
full



NoiZ -- Yamaha YZF-R6
full



xxtreme -- Yamaha Thunderace
full



ace4race -- Yamaha YZF-R1
full



MAzlbeer -- Honda VTR SP2
full



YyordyY -- Honda CBR600F
full



Estherlwd -- Honda CBR600F
full



matth3w -- Suzuki GSX-R 600 SRAD
sradje2.jpg



Rasco -- Honda CB500
100d1036ws3.jpg



-almost- -- Kawasaki ZXR400
full



wâldrocker -- Kawasaki ZX6R
full



Aceboy -- Yamaha Thunderace
full



SVsimon -- Suzuki SV600
full



Dreetje9 -- Suzuki GS500 (a.k.a. GS Ridder :W )
full



Apocalyps -- Suzuki GSX-R 600 SRAD
full

full


:W
 
Laatst bewerkt:
Battlefield 1942 heb ik quasi grijs gespeeld. Clangenoot "Odijk006" kon vanuit een vliegtuig in een tank springen _O- :P

Maarreh, bij veel mensen onbekend: Flatout2 *O* [me]HaveBlue heeft nooit kunnen denken dat dom racen tegen ex-studiegenoten en ander tuig zo leuk zou kunnen zijn :)
[/me]Ik durf er een goeie fles op te zetten dat iemand anders dan Vosjuh deel 10 opent _O- :+ })


KOMT U MAAR....
 
Vorige deeltjes
Nog onvolwassenen in noord nl??
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 2!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 3 alweer!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 4? Ja deel 4!
Onvolwassen in Noord Nederland. Deel 5!!!
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 6 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 7 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 8 alweer!


VOSJUHHHH!!

Ik mis deel 9 in het lijstje!!!!
 
Vorige deeltjes
Nog onvolwassenen in noord nl??
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 2!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 3 alweer!
Nog onvolwassenen in noord nl?? Deel 4? Ja deel 4!
Onvolwassen in Noord Nederland. Deel 5!!!
Onvolwassen in Noord Nederland! Deel 6 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 7 alweer!
Onvolwassenen in Noord Nederland! Deel 8 alweer!


VOSJUHHHH!!

Ik mis deel 9 in het lijstje!!!!


BLA BLA BLA :+
 
Ik doelde op een goeie fles lauwe kots. Gratis af te halen })

Goh Vosjuh, eindelijk. Na zoveel delen eindelijk als eerste d'r bij '( Ontroerend gewoon ;(

Maarreh: [me]HaveBlue meldt zich :Y [/me]

met jou gebrabbel over divere bieren en wijnen durf ik met 99% zekerheid te zeggen dat je dat niet op dat moment dacht...het is dus gewoon weer een onvolwassen manier van terugkrabbelen (anders had je ook wel in dit " Fryske riders sammelje hjir! " topic gezeten)

het boeit me niet zo veel, maar door die ene opmerking ging ik er wel héél goed op letten...

dankzij XX was ik vroegtijdig voorzien van een copy>paste versie an deel 10 :+
 
Laatst bewerkt:
voor diegenen die zich altijd afvragen: "waarom hebben HD's zo'n waslijst met letters voor het type"


Harley Davidson Motorcycle model designator letters are explained below..

X - Sportsters. These descend from the K series, 1952-56
XL- Series started in 1957. They are "unit construction" (engine & transmission share a common case)
L - High compression (7.5:1 in 1957)
H - Starting in 1958 came the XLH, meaning Higher-power or High-compression (9:1) or Hot .
C - Also in 1958 was the XLCH. The C was intended to mean "Competition".
CR- Cafe racer style, with bikini fairing.
LT- Touring, with bigger tank, thicker seat, and hard bags.


The first letter of the model designator reveals the engine series:
G - Servicar three wheeler, 1932 to 1972
E - Overhead valve 61 cubic inch "big twin" (Engine/trans separated)
F - Overhead valve 74,80 or 88 cubic inch "big twin"
FL - 80 to 88 cubic inches and a fat front tire.
K - Side valve 45 and 55 cubic inch sports bike that replaced the WL in 1953 and was replaced by the Sportster in 1957. It had many design features that were carried over to the Sportster.
U - Side valve 74 or 80 cubic inch "big twin"
V - Side valve 74 cubic inch made prior to 1936
W - Side valve 45 cubic inch made 1934 to 1952
X - Sports and special construction. Applied to 1918-1922 opposed twin Sport, 1944 military opposed twin, and 1957 to present Sportster.

The second letter of the model designator reveals the Front end (except sportsters)
X - Narrow tire and sport forks.
L - Wide front tire and Hydra-Glide front forks.
(FX originally meant "Factory Expirimantal" The first one was the Super Glide FX)

The third letter of the model designator reveals the frame style:
D - "Dyna" frame (with the rubber mounted motor)
HT - "Highway Touring" frame
ST - "Softail®" frame

The next letter(s) indicates the model bike within the frame family:
A - Military (Army) version (except GA, Servicar without tow bar)
B - Battery start (early models), Belt drive (early 80's) Black paint.(1995-6 model, the Bad Boy)
C - Classic, Competition, Custom, various others meanings.
D - Dyna, the newest frame and engine mount design.
DG - Disc Glide
E - Electric start
F - Foot shift (when the standard was hand-shift) and now "Fat Boy®"
H - varied between High performance and Heavy duty.
I - Signifies Fuel Injection.
L - Big fat front tire
LR- Low Rider (though many Low Riders don't include LR in the model ID)
N - Nostalgia
P - Police version
R - Rubber mounted engine (some models) racing version (other models)
ST- Soft Tail, Softail®l
S - Springer
S - (without following T) Sports version
T - Touring
WG - Wide Glide
X - Sportster or sportster-type front end and Skinny front tire.
 
voor diegenen die zich altijd afvragen: "waarom hebben HD's zo'n waslijst met letters voor het type"


Harley Davidson Motorcycle model designator letters are explained below..

X - Sportsters. These descend from the K series, 1952-56
XL- Series started in 1957. They are "unit construction" (engine & transmission share a common case)
L - High compression (7.5:1 in 1957)
H - Starting in 1958 came the XLH, meaning Higher-power or High-compression (9:1) or Hot .
C - Also in 1958 was the XLCH. The C was intended to mean "Competition".
CR- Cafe racer style, with bikini fairing.
LT- Touring, with bigger tank, thicker seat, and hard bags.


The first letter of the model designator reveals the engine series:
G - Servicar three wheeler, 1932 to 1972
E - Overhead valve 61 cubic inch "big twin" (Engine/trans separated)
F - Overhead valve 74,80 or 88 cubic inch "big twin"
FL - 80 to 88 cubic inches and a fat front tire.
K - Side valve 45 and 55 cubic inch sports bike that replaced the WL in 1953 and was replaced by the Sportster in 1957. It had many design features that were carried over to the Sportster.
U - Side valve 74 or 80 cubic inch "big twin"
V - Side valve 74 cubic inch made prior to 1936
W - Side valve 45 cubic inch made 1934 to 1952
X - Sports and special construction. Applied to 1918-1922 opposed twin Sport, 1944 military opposed twin, and 1957 to present Sportster.

The second letter of the model designator reveals the Front end (except sportsters)
X - Narrow tire and sport forks.
L - Wide front tire and Hydra-Glide front forks.
(FX originally meant "Factory Expirimantal" The first one was the Super Glide FX)

The third letter of the model designator reveals the frame style:
D - "Dyna" frame (with the rubber mounted motor)
HT - "Highway Touring" frame
ST - "Softail®" frame

The next letter(s) indicates the model bike within the frame family:
A - Military (Army) version (except GA, Servicar without tow bar)
B - Battery start (early models), Belt drive (early 80's) Black paint.(1995-6 model, the Bad Boy)
C - Classic, Competition, Custom, various others meanings.
D - Dyna, the newest frame and engine mount design.
DG - Disc Glide
E - Electric start
F - Foot shift (when the standard was hand-shift) and now "Fat Boy®"
H - varied between High performance and Heavy duty.
I - Signifies Fuel Injection.
L - Big fat front tire
LR- Low Rider (though many Low Riders don't include LR in the model ID)
N - Nostalgia
P - Police version
R - Rubber mounted engine (some models) racing version (other models)
ST- Soft Tail, Softail®l
S - Springer
S - (without following T) Sports version
T - Touring
WG - Wide Glide
X - Sportster or sportster-type front end and Skinny front tire.
:Z
 
voor diegenen die zich altijd afvragen: "waarom hebben HD's zo'n waslijst met letters voor het type"


Harley Davidson Motorcycle model designator letters are explained below..

X - Sportsters. These descend from the K series, 1952-56
XL- Series started in 1957. They are "unit construction" (engine & transmission share a common case)
L - High compression (7.5:1 in 1957)
H - Starting in 1958 came the XLH, meaning Higher-power or High-compression (9:1) or Hot .
C - Also in 1958 was the XLCH. The C was intended to mean "Competition".
CR- Cafe racer style, with bikini fairing.
LT- Touring, with bigger tank, thicker seat, and hard bags.


The first letter of the model designator reveals the engine series:
G - Servicar three wheeler, 1932 to 1972
E - Overhead valve 61 cubic inch "big twin" (Engine/trans separated)
F - Overhead valve 74,80 or 88 cubic inch "big twin"
FL - 80 to 88 cubic inches and a fat front tire.
K - Side valve 45 and 55 cubic inch sports bike that replaced the WL in 1953 and was replaced by the Sportster in 1957. It had many design features that were carried over to the Sportster.
U - Side valve 74 or 80 cubic inch "big twin"
V - Side valve 74 cubic inch made prior to 1936
W - Side valve 45 cubic inch made 1934 to 1952
X - Sports and special construction. Applied to 1918-1922 opposed twin Sport, 1944 military opposed twin, and 1957 to present Sportster.

The second letter of the model designator reveals the Front end (except sportsters)
X - Narrow tire and sport forks.
L - Wide front tire and Hydra-Glide front forks.
(FX originally meant "Factory Expirimantal" The first one was the Super Glide FX)

The third letter of the model designator reveals the frame style:
D - "Dyna" frame (with the rubber mounted motor)
HT - "Highway Touring" frame
ST - "Softail®" frame

The next letter(s) indicates the model bike within the frame family:
A - Military (Army) version (except GA, Servicar without tow bar)
B - Battery start (early models), Belt drive (early 80's) Black paint.(1995-6 model, the Bad Boy)
C - Classic, Competition, Custom, various others meanings.
D - Dyna, the newest frame and engine mount design.
DG - Disc Glide
E - Electric start
F - Foot shift (when the standard was hand-shift) and now "Fat Boy®"
H - varied between High performance and Heavy duty.
I - Signifies Fuel Injection.
L - Big fat front tire
LR- Low Rider (though many Low Riders don't include LR in the model ID)
N - Nostalgia
P - Police version
R - Rubber mounted engine (some models) racing version (other models)
ST- Soft Tail, Softail®l
S - Springer
S - (without following T) Sports version
T - Touring
WG - Wide Glide
X - Sportster or sportster-type front end and Skinny front tire.


ee58fa268e422c7.jpg
 
Deel 10 alweer *O*

Whatever happened to Aceboy? :?

Die post niet zoveel, zit meer op het grandepuntoclub.nl/forum dan hierzo...En hij is druk aan het verven bij zijn ouders, misschien van het winter wat meer activiteit van Aceboy....ik zal zeggen dat je em mist :Y
 
Fryske ryders zijn ook druk bezig om deel 2 te krijgen *O*
@extreem hoe gaat het met 't sleutelen kan je al haast weer ryden?

klik

na, ik denk niet dat die dit jaar veel km's gaat maken..... maar ja, met dit weer???

en zondag waren er races op assen toch???? met MF team??? dus, ja misschien daar us een keer kijken....
 
nu staat Aceboy er wel tussen....

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/427073/18b5cec4ed92cbc882dd00ccc8a51db0 (PICT0074 (Small).JPG)​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan