GSX R 600 model 2004 (K4) blauw wit in super staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
13 mrt 2005
3.259
0
Kop van Noord Holland
Wegens beïndiging van mijn geliefde hobby bied ik te koop aan mijn prachtige GSX-R 600 uit 2004, kleurstelling blauw-wit.

Ik ben de tweede eigenaar van deze motor, gekocht met ca. 12.000 km, er staan nu 24.500 km's op.
Bijgeleverd krijgt u ook een 25 kW computer aangezien ik nog niet het vol vermogen rijbewijs heb, motor staat op kenteken 25 kW.

Deze motor was mn alles, zo is die ook onderhouden, kom kijken en u ziet het.


Modificaties:
- Voor WP Pro Line vervangings verenset,
- Voor blauwe Stalen remleidingen van Goodridge,
- Laser Hotcam Titanium demper,
- Bos demper-steun,
- Galfer Wave remschijven voorwiel,
- Lucas CRQ (hyper carbon road racing)voorremblokken,
- Rizoma Frame-Sliders,
- TechnaFlo Mercury chrome ruitje,
- Voor Greggs-Customs knippers,
- Kleinere knippers achter (CE-keur),
- Tankpad met GSXR logo,
- prisma bussen (voor pitstand),
- Kentekenplaat mod.

Alle originele onderdelen worden meegeleverd o.a. standaard uitlaatdemper, standaard remschijven (nog helemaal top), standaard knippers, etc. etc.
De banden zijn nog redelijk goed. Er liggen nu Pirelli Diablo's onder, bijgeleverd krijgt u een gloednieuwe set Michelin Pilot Powers. (t.w.v. 400+ euro)

Vraagprijs: 7.750,00 euro
verlaagd: 7.600,00 euro

Bel me voor vragen of een afspraak op: 06-54728701 of op 06-25090541

Met vriendelijke groet,
Alain

A.U.B. geen onzinnige reacties plaatsen.


Foto's:










Foto's van de wave's heb ik nog niet veel, maar zo ziet het er uit!





Bijlage: 24140841_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heel mooi ding :}

Succes met de verkoop! :Y

[me]Goudlokje is stilletjes toch wel nieuwsgierig waarom je geliefde motor, je alles, weg moet ;) [/me]
 
Waarom die weg moet...

1. Ik ben niet rijk.
2. Het wordt winter.. heb een autotje erbij gekocht vanwege de functionaliteit.
Met de motor kan ik niks, staat stil... en kost geld.
Helaas moet ik de keuze maken om hem te verkopen...

k weet dat ik er spijt van ga krijgen... mja |( keuzes moeten helaas gemaakt worden.
 
Zo ik ben zwaar geinteresseerd. Ik moet alleen eerst van me andere motor af (SV650S, ook 25kw)

Maar dit is echt helemaal wat ik zoek...

Hoelang moet je nog 25 kw rijden?
De gix rijdt prima 25 kw... vol power computer zit erbij, dus 2 minuten werk en je hebt ineeens 108 pk op het achterwiel (als je natuurlijk je vol vermogen rijbewijs hebt ;) :P )
 
Hoelang moet je nog 25 kw rijden?
De gix rijdt prima 25 kw... vol power computer zit erbij, dus 2 minuten werk en je hebt ineeens 108 pk op het achterwiel (als je natuurlijk je vol vermogen rijbewijs hebt ;) :P )

Moet nog 1,5 jaar ;) . Maar ik heb eventueel ook een SV650S als inruil op 25kw, plus setje om hem op vol vermogen te zetten. Plus een bugspoiler en undertail welke er nog opgezet moeten worden. Er zitten net een paar nieuwe banden op (100km geleden).

Uiteraard betaal ik dan ook bij.
 
Moet nog 1,5 jaar ;) . Maar ik heb eventueel ook een SV650S als inruil op 25kw, plus setje om hem op vol vermogen te zetten. Plus een bugspoiler en undertail welke er nog opgezet moeten worden. Er zitten net een paar nieuwe banden op (100km geleden).

Uiteraard betaal ik dan ook bij.

Nee, ik verkoop m gewoon... eventjes niet een motor..


misschien weer over een aantal jaar.. (dat weet ik wel zeker :) )
 
Hey kun je ff vraagprijs geven...
Ik ben opzoek naar een GSX/R6/ZXR/CBR met 25 kw op kenteken

Groeten,

Vincent
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan