startmotor draait, motor niet. CB900

blissard

MF'er
25 okt 2002
198
46
den haag
Sinds gisteren een vers probleempje met mijn CB 900 uit '81. Als ik de startknop indruk (in z'n vrij, koppeling ingeknepen) Dan draait m'n startmotor wel goed op toeren maar m'n motor draait niet mee. Gevolg is uiteraard dat m'n motor niet start. Iemand een idee waar dit te zoeken?
 
heren (m/v) ik dank jullie hartelijk. Erg blij met de snelle duidelijke reacties op dit forum. Vanavond gelijk van start. Nog even 2 bijkomende vraagjes:

1. wat voor'n vet gebruiken jullie om dit soort dingen te smeren?
2. moet ik hiervoor de motorolie verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
heren (m/v) ik dank jullie hartelijk. Erg blij met de snelle duidelijke reacties op dit forum. Vanavond gelijk van start. Nog even 2 bijkomende vraagjes:

1. wat voor'n vet gebruiken jullie om dit soort dingen te smeren?
2. moet ik hiervoor de motorolie verwijderen?

Deze vrijloopkoppeling loopt al in de olie.
Haal hem gewoon ff uit elkaar, maak hem schoon, en smeren met een beetje schone motorolie.
Als het probleem blijft, dan lezen we het hier wel.

Suuk-6, Groeten Paul.
 
Sinds gisteren een vers probleempje met mijn CB 900 uit '81. Als ik de startknop indruk (in z'n vrij, koppeling ingeknepen) Dan draait m'n startmotor wel goed op toeren maar m'n motor draait niet mee. Gevolg is uiteraard dat m'n motor niet start. Iemand een idee waar dit te zoeken?

Stond ie buiten?? had gister iets vergelijkbaars, toen waren mijn carbs bevroren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan