14e ktm dag

koent

MF veteraan
11 aug 2008
1.741
2
Ell
ik had gehoord over de ktm dag en ik was bij het noppenweekend geweest, en ik had gehoord dat er bij die ktm dag allerlei cursussen etc. waren. Kan iemand mij vertellen wat het precies allemaal inhoud? want ik wou mezelf dan misschien ervoor in te schrijven, maar ik kan nergens vinden wat het nou precies allemaal inhoud.

Iemand die al een keer eerder mee gedaan heeft ofzo kan die mij iets uitleggen?
 
owja en ik ga trouwens open klasse rijden (600cc waar kan ik anders terecht? :P )
 
ik had gehoord over de ktm dag en ik was bij het noppenweekend geweest, en ik had gehoord dat er bij die ktm dag allerlei cursussen etc. waren. Kan iemand mij vertellen wat het precies allemaal inhoud? want ik wou mezelf dan misschien ervoor in te schrijven, maar ik kan nergens vinden wat het nou precies allemaal inhoud.

Iemand die al een keer eerder mee gedaan heeft ofzo kan die mij iets uitleggen?

Op motorcrosscircuit De Landsard in eindhoven/oirschot wordt de KTM-dag gehouden.Hier wordt om 10.30 uur gestart met wedstrijden in de 50cc klasse, daarna de 65, 85cc, mx2 en open klasse. Buiten het circuit om is een offroadroute aangelegd van 23 km onverhard terrein.
's middags wordt er een show weggegeven met een 2 cil ktm en is Paris-dakar winnaar Marc Coma aanwezig, evenals de nederlandse deelnemers aan de komende editie. Ook Hans Stacey geeft acte de presence.
's Middags wordt er nog meer getoond aan het publiek. Voor meer info WWW. KTM-dag.nl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bron: De Trompetter
 
Laatst bewerkt:
Voor deze Offroadrit is een KTM of Husa, met kenteken en motorfietsrijbewijs verplicht.

(alhoewel er deze dag ook wel weer crossers op de route te vinden zullen zijn,die denken dat dit wel kan)
 
Terug
Bovenaan Onderaan