15 Augustus dringende oproep voor motor concert

marlano

MF'er
6 apr 2005
69
0
Dag beste mede motor rijders!!


Op 15 Augustus 2009 organiseren wij in Bant (NO polder, Flevoland) een Benefiet voor Tembisa, Zuid Afrika.
De president van de welbekende CMA (Christian Motorcyclists Association) zal hierbij aanwezig zijn doordat dit voor hem een persoonlijk project is.
Dit evenement zal duren van twaalf uur 's middags tot twaalf uur s'avonds en er is enorm veel te doen.
Er komen een behoorlijk aantal artiesten en optredens gevarieerd van blues tot pop, er word vis gerookt en verkocht, er zal een veiling zijn en een loterij waarmee prachtige prijzen zijn te winnen, oa twee batavus fietsen, een luchtballon vaart, een vliegtocht van een uur boven de noord oost polder en nog heel veel meer.
Nu willen wij om 20:05 een motor concert geven gedirigeerd en al, en nu zou het fantastisch wezen als ook jullie daarbij zouden kunnen zijn.
Reken wel dat er fotograven en televisie aanwezig zullen zijn!
Er valt genoeg te doen, de entree is 7,50 die ook geheel aan het doel in tembisa zal worden besteed, en met jullie allen erbij zal het er alleen maar spectaculairder worden.

Ik hoop dat jullie in het zadel springen en naar Bant willen komen rijden.
Wees er aanwezig!!

Groetjes
 
Kan aan mij liggen, maar wtf is een motorconcert? :')
Klinkt mij in de oren als een zootje ronkende motoren maar dan gedirigeerd?

:X
 
Kan aan mij liggen, maar wtf is een motorconcert? :')
Klinkt mij in de oren als een zootje ronkende motoren maar dan gedirigeerd?

:X


Haha, nou daar heb je dus helemaal gelijk in!!! Voor de motor liefhebber denk ik DE ervaring om eens aan mee te doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan