15 en 16 juni: Raalte Races

Hou ik je aan :+

Nou, vooruit dan maar, HElske en ik komen zondag in MF-blauw
linkhaan.gif
linkhaan.gif
. Wie volgt?
 
Voor degenen die er misschien langs komen: Voor a.s. zondag hebben onze beste vrienden de volgende snelheidscontroles aangekondigd:

A28 - thv Amersfoort
A50 - thv Oss

En ze zullen er wel weer een paar bij doen rond de Luttenbergring :( .
 
En, hoe was het? Oh ja, ik ben zelf ook geweest ;)

Was eigenlijk zoals altijd, motoren en broodjes hamburger.

Kameraad van mij heeft weer wat te sleutelen, de jongen waar hij voor sleutelt is onderuit gegaan, achterkant kapot (tupperware), deuk in de tank, uitlaat dubbel gevouwen. :(

Hoewel hij daar weinig aan zal doen, hij is er meer voor het technische werk.
 
Klote van die fiets. Was weer leuk, alleen een beetje veel rode vlaggen. En het weer viel ook goed mee :) . En CBR-girl + aanhang IRL gezien :) . Ronald Voncken 18e?
 
Laatst bewerkt:
Ja... lekker GEEN regen gehad :) Was gezellig he TTeun & Helske! En wat stond er veel politie zeg de terugweg :(

PS: Succes met het blauw uit de haren wassen })
 
veel kijkplezier daar gehad.. want je staat wel heel erg dicht op de baan daar eh! pfff enorm veel crashes tijdens de 600cc's waar wij stonden.. 3e bocht na de start, lange doordraaier naar links.. de berm aan de rechterkant is hoger gelegen dan de baan zelf.. de 1e die daar onderuit ging maakte echt een hele zware klap tegen die 'wand' aan zeg maar '( maar gelukkig had hij alleen maar een zere arm ;) .. de 2e die onderuit ging maakte een gewone schuiver, kregen de marshals de motor niet op de kant.. hup een stro-baal tegen de motor aan.. *D hehe en de 3e die daar weer onderuit ging parkeerde netjes zijn bike achter die ene van de 2e crash.. en de 4e schoot rechtdoor! ..
 
En, hoe was het? Oh ja, ik ben zelf ook geweest ;)
En? Je haar blauw?
Vandaag kindje in de winkel: He die mevrouw d'r haar is groen. Dat is mooi zeg.
Elske denk: blauw....het is blauw...
Moeder: later als je groot bent.

Maar goed, het is er nog niet helemaal uit dus...

Wel echt blij dat we gegaan zijn. 's Ochtends regende het, maar het was echt super mooi weer uiteindelijk. En spannende races gezien! Veel valpartijden idd en een marshall die enorm enthousiast zwaaide en (bijna de hele tijd) goed op zat te letten. :} Ik heb me echt prima vermaakt!
 
veel kijkplezier daar gehad.. want je staat wel heel erg dicht op de baan daar eh! pfff enorm veel crashes tijdens de 600cc's waar wij stonden.. 3e bocht na de start, lange doordraaier naar links..

Hadden we dat geweten, dan hadden we ff gezwaaid, wij stonden/zaten/lagen tussen bocht 1 en 2 :P .
 
tjaa.. heh zoveel MF-ers ken ik niet irl, alleen wKJ en Gsxr-girl.. :9

maar de volgende keer zal ik wel ff zwaaien!
 
Ik lees net dat de races te laat begonnen omdat een cateraar een oliespoor op de baan had achtergelaten |( . En dat Verstraeten niet meedeed omdat hij weer last van zijn schouder kreeg. En dat de NOS Raymond Schouten is komen filmen. Wordt de vrijdag voor de TT uitgezonden.
 
Ik lees net dat de races te laat begonnen omdat een cateraar een oliespoor op de baan had achtergelaten |( . En dat Verstraeten niet meedeed omdat hij weer last van zijn schouder kreeg. En dat de NOS Raymond Schouten is komen filmen. Wordt de vrijdag voor de TT uitgezonden.
Frituurolie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan