15 februari lekker sturen in Limburg !!!

iBuZze

Die hard MF'er
27 aug 2002
821
5
Antwerpen
Een oproep voor de harde kern en iedereen die zin heeft om a.s. zaterdag 15 februari in de namiddag een stukje te gaan sturen in het mooie zuid-limburg !

Vertrek aan de Mac bij het voetbalstadion van Maastricht rond de klok van 13u!

In de voormiddag wordt mijn nieuwe uitlaat gemonteerd dus ik zal niet te houwe zijn en zowiezo van de partij, samen met topmonteur Ninjaodie. Ik reken ook op CBRGeert natuurlijk en de jongens van Nijmegen zijn ook van harte welkom !
Dus limburgers verenigt u a.s. zaterdag !

iBuZze
Ninjaodie
CBRGeert
Malfunction
Nitro
Kaduuk ?
Tazmaniac
Brainless
SubZero ?

Wolfie kan niet mee wegens wachtdienst :r
 
Laatst bewerkt:
limburg als in nederlands limburg ? dan niet

(moet toch dringend nog es een afspraak maken voor een examen |( , zodat 'k ook in't buitenland kan/mag rijden)

als jullie (voornamelijk) in belgie blijven, zou't nog kunnen dat'k mee kan
 
limburg als in nederlands limburg ? dan niet

(moet toch dringend nog es een afspraak maken voor een examen |( , zodat 'k ook in't buitenland kan/mag rijden)

als jullie (voornamelijk) in belgie blijven, zou't nog kunnen dat'k mee kan
Vraag die (verblijfs)vergunning toch eens aan joh! :)
 
Dan kan ik niet, ik ben wel in Limboland maar ga dan met slippen, sliden en traillen met de motor, ik ben benieuwd :)
 
Er zit een kansje in dat Nijmegen weer present is... :]
Het kan alleen op zn vroegst 14:00 á 14:15 worden want ik moet werken zaterdag... |(
Laat maar horen... :?
 
Ik ga mee als het weer goed is!
Ben nog maar pas aan het rijden dus kan de meeste (om niet te zeggen allemaal) niet volgen!
Ben echt nog geen held op de moto, dus indien ik mee ga, hoop ik dat ik jullie niet te fel ophou!

greetz

Tazmaniac
 
Ben waarschijnlijk ook van de partij. Kon er vorige week niet bij zijn omdat toen de motor bij de dealer stond. Motor moest een nieuwe voorband hebben, en heb de originele sproeiers er weer in laten zetten, omdat ie gewoon enorm k*t liep. Bleek achteraf een vlotter te lekken, en er was een membraam stuk door foute montage. :( :( :( , en daar heb ik dus een jaar zowat mee gereden. Maar hij gaat nu echt weer als de brandweer }) :] .
 
Te gek Tazmaniac & Brainless !! Er rijden dus tenminste nog echte motorrijders hier in de buurt !!

Ik vraag me af waar de rest blijft van de Maastrichtenaren op dit forum want er zijn er toch wel een aantal !
 
Jammer, ik heb middagdienst. Maar eh, vanmorgen gaf de DSM-paal (oh ja, Chemelot tegenwoordig) -2 aan. En dat zou voorlopig zo blijven, is me bovendien te koud voor een hele rit, uurtje kou lijden vind ik niet erg. Daar is motorrijden te leuk voor..

Koz

P.s.: Misschien kom ik ff kijken bij de Geusselt voor het vertrek...
 
En ik ben natuurlijk ook weer van de partij zoals IbuZze al dacht }) Moet natuurlijk zijn nieuwe pijp horen en zien. Hoop alleen dat het niet teveel vriest anders is het het niet lekker bochten pikken. '( We kunnen dan ook een panorama route rijden maar dat zien we wel.

Enneuhhh waar blijft de rest?
 
Op dinsdag 11 februari 2003 22:09 schreef Tazmaniac vast iets boeiends, maar ik kon mijn ogen niet van zn avatar afhouden


beetje heel erg offtopic (ben niet van plan om helemaal naar zuid limburg te rijden om te rijden :P )
maar wat gebeurt daar in je avatar?
heb je daar een volledig filmpje van? :}
 
nou moet ik zeker wel op 2 wielen naar je toe komen he :+ :+


Hoeft niet perse hoor...
Dit keer laat ik monoseat wel thuis, kun je achterop... :+ })
Ik ben zaterdag trouwens om 12:00 uur a ipv 13:00 uur al klaar dus dan rijden we om 12:30 á 12:45 weg en zijn we om 14:00 in Maastricht... :]
Ninjaodie, we kunnen wel vanaf Nijmegen samen rijden of pak jij de A2? :?
Laat maar f weten...

P.s ibuzze haal het vraagteken maar weg achter mij naam... :P
 
Laatst bewerkt:

Hoeft niet perse hoor...
Dit keer laat ik monoseat wel thuis, kun je achterop... :+ })
Ik ben zaterdag trouwens om 12:00 uur a ipv 13:00 uur al klaar dus dan rijden we om 12:30 á 12:45 weg en zijn we om 14:00 in Maastricht... :]
Ninjaodie, we kunnen wel vanaf Nijmegen samen rijden of pak jij de A2? :?
Laat maar f weten...

moet s'morgens nog ff een uitlaat bij menneer ibuzze eronder schroeven
en ben dus gedwongen om mee te rijden zag ik net :+ :+


mag je monoseat wel meenemen :X :X :X
 
Laatst bewerkt:
Ow zow...
Ja tuurlijk dat zei ibuzze al... |(
Tuurlijk rij je mee je bent er dan toch al... :]
Enne doe die uitlaat wel in één keer goed aub anders kunnen we straks zonder Ibuzze vertrekken... :+
Tot Zaterdag!

Edit...
Weet je het zeker??? :X ;)
 
Mafkezen !

Malf, vraagtekentje is weg.
Ninjaodie, ik stel voor dat je vrijdagavond al op komt rijden dan kunnen we gezellig wat gaan doen, breng gewoon een rugzak met kleren mee. De rest zorg ik wel voor. Kom je trouwens alleen of met je vriendin ??

Grtz,
iBuZze
 
ibuzze vergeet niet nieuwe uitlaat paakking ringen te monteren,zou jammer wezen van al dat werk als hij lekte ,en druk je gelijk je powercomm.er in of laat je die afstellen op de bank?
grt jan.
 
We zijn dus al met z'n 6'en. Ben benieuwd of de heren bij tijds die uitlaat eronder hebben liggen of dat ze om 13:00 uur wakker worden en :r avn het uitgaan.
Ik geloof wel dat het aardig rond de 0 graden gaat worden dus het wordt oppassen. Hopelijk is de Epenerbaan niet afgezet anders ;( of heeft ons aller IbuZze een andere route in gedachte. Ik heb hem al redelijk vaak gereden maar IbuZze nog maar 2 keer dus of ie er al genoeg van heeft (als dat al kan met dat :] gehalte) *D
 
green Flash, weet jij van buiten welke diameter die ringen moeten zijn want de dealer moest de exacte maat weten. Volgens hem standaard Kawa maat. :?

Geert, ik zal eens kijken voor een alternatiefje als je wil maar voor mij blijft die route best wel leuk...
 
Wel kalm aan he allemaal, moet nog/weer wennen aan de extra pk's. Was al een v-twin gewend :+ :+ .Geintje, maar hij loopt weer als een nieuwe. Hulde aan Pepijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan