15 mei Line-up VMax Club Pier Scheveningen

Sloopkogel

MF veteraan
In memoriam
20 jan 2004
140.994
102.679
Maassluis
1ste Pinksterdag Pier Scheveningen. VMaxDay. :)

hoe veel tijd nog. :?

Guinnessbook-of-recordsdag. :} :} :}

full


Dit zijn r nog maar 30. :} Ruim 450 voorinschrijvingen. :) Eg wel. :}



(herstellen)
 
Laatst bewerkt:
FF kijken hoe we tegen die tijd met onze tijd zitten, de (zater)dag ervoor vier ik mijn verjaardag. Als ik zondag helder in de kop ben, komen we denk ik wel die kant uit.
 
Ik ook, met de vrienden van Smit Tak en het bagger bedrijf Van Oord.
Die zullen dan stroppen rond de palen van de pier doen en op het "moment supreme" op volle kracht die palen onderuit trekken.
Van Oord zal het dan mooi afmaken door er een lading bagger overheen te storten zodat het geen V-Max bedevaarts oord gaat worden.

Zijn we voor de komende jaren verlost van al die Yamaha's voordat ze er een traditie van gaan maken en elk jaar terug komen met die flauwe kul.







:+
 
Ik ook, met de vrienden van Smit Tak en het bagger bedrijf Van Oord.
Die zullen dan stroppen rond de palen van de pier doen en op het "moment supreme" op volle kracht die palen onderuit trekken.
Van Oord zal het dan mooi afmaken door er een lading bagger overheen te storten zodat het geen V-Max bedevaarts oord gaat worden.

Zijn we voor de komende jaren verlost van al die Yamaha's voordat ze er een traditie van gaan maken en elk jaar terug komen met die flauwe kul.







:+
:} L :+ L :}
 
Ik ook, met de vrienden van Smit Tak en het bagger bedrijf Van Oord.
Die zullen dan stroppen rond de palen van de pier doen en op het "moment supreme" op volle kracht die palen onderuit trekken.
Van Oord zal het dan mooi afmaken door er een lading bagger overheen te storten zodat het geen V-Max bedevaarts oord gaat worden.

Zijn we voor de komende jaren verlost van al die Yamaha's voordat ze er een traditie van gaan maken en elk jaar terug komen met die flauwe kul.







:+


Meer van die goeie plannen!
schater.gif
:+

grtz.
Dr.@
 
Het kan wezen dat ikke r zelf niet bij kan zijn omdat ikke nog in de lappûhmand zit. |(
 
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ???????????????????
Dat kan absoluut niet Sloop, jij móét er zeker bij zijn !!!
Desnoods laten we je halen met een ambulance, hijsen je vanuit de ambulance op je VMax en duwen je de Pier op !!!!
Thx Max. :} :} :}
Tis niet waar!! Uitgerekend jij, Vmax man in hart en nieren zou er niet bij kunnen zijn???
Dat is toch geen gekke optie die van Max met die Ambulance (je zit dicht bij het EHBO-vuur)
Maar áls je niet kan rijden, hebben we nog een zeer speciale auto klaar staan, nl een Corvette die ook meerijdt.
(we denken ook aan alles!!)
Thx Erik. :} :} :}

'k Moet 6 weken rusten :z en dan therapie. B|
Moet natuurlijk wel over 14 dagen op de pier staan. :)
'k Hoop eg wel dat 'k r bij kan zijn. 8-) Met mijn eigen VMax. :]
 
Laatst bewerkt:
Thx Max. :} :} :}Thx Erik. :} :} :}

'k Moet 6 weken rusten :z en dan therapie. B|
Moet natuurlijk wel over 14 dagen op de pier staan. :)
'k Hoop eg wel dat 'k r bij kan zijn. 8-) Met mijn eigen VMax. :]
He Sloop.
Mijn zoon met een Virago gtx supersport gts LS met radiaalbandjes en raceventielen en opgevoerde knipperlichtjes wil desnoods wel op jou V-max rijden. Mag jij achterop.
 
Top van een Duc/XT rijder...... :}
Die waarschijnlijk as zondag ook wel ff komt kijken.
Beetje weersafhankelijk zouden er wel eens meer man op af kunnen komen dan naar de MegaMeeting..... 8-)
 
Let erop dat ze vaak van de heuvels naar beneden kijken...ook aan het einde bij de noorderhavenhoofd.

Is het wel niet lopend/fiets dan wel met motorfiets..
 
Terug
Bovenaan Onderaan