15 september circuidag Assen, MSSZ

CyCle

Banned User
7 aug 2002
2.157
0
friesland
OP 15 september is er eene xtra circuitdag op Assen van MSSZ.. Wie zijn er dan allemaal ??

- CyCle
- Holger
- Deeptone
- Noki
Meer mensen ??
 
Laatst bewerkt:
Pannekoeken????

full
 
Hmmm...die zien er goed uit. Ik kom in ieder geval langs met een videoband of een CD waar je opstaat. Het duurt even maar dan heb je ook wat...

Zal de tv inladen, kunnen we ter plekke ff kijken, onder t genot van een biertje. Ik kom dinsdagavond al. Kijk maar naar de vlag op de camper...
 
Leuk. Ik kom woensdagochtend pas. Het is trouwens een videaoband geworden en geen CD. Er staat c.a. 25 minuten beeld op en ongeveer 1 rondje waar jij en die ducati in beeld zijn. De Duc rijdt achter je dus die is het duidelijkst in beeld.

Tot woensdag
 
Leuk. Ik kom woensdagochtend pas. Het is trouwens een videaoband geworden en geen CD. Er staat c.a. 25 minuten beeld op en ongeveer 1 rondje waar jij en die ducati in beeld zijn. De Duc rijdt achter je dus die is het duidelijkst in beeld.

Tot woensdag
Sta ik er ook ergens op ??

(of had ik dat al ergens gevraagd :? )
 
Sorry je staat er volgens mij niet op. Je tempo ligt waarschijnlijk ongeveer op hetzelfde niveau als dat van de cameraman, dan kom je elkaar nooit tegen op het circuit tenzij je achter elkaar start. Een kwestie van langzamer rijden dus :+

Maar je kunt morgen misschien langskomen als we de band bekijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan