150/60/18 HELP

Kawa_Fan

MF veteraan
11 mei 2004
2.258
1.415
Nijmegen
Wie kan mij wat merken/typen opnoemen die aan deze maat voldoen?

Tot nu toe kan ik alleen BT010 vinden. 150/70/18 is nog 1 band extra te vinden ofzo.

bvd!
 
Als je zoals je ondertitel aangeeft een FZR600 heb moet je op zoek naar een 140/18 maar Pirelli heeft zowieso nog genoeg rubber in "oudere" maten .
 
Ik weet dat origineel 140 is. Maar mijn oog wil ook wat en wil toch echt 150 blijven rijden.

ik zal ff opnieuw bij pirelli zoeken dan, misschien dat ik wat over het hoofd heb gezien.

Verder nog mensen die iets weten??
 
Wie kan mij wat merken/typen opnoemen die aan deze maat voldoen?

Tot nu toe kan ik alleen BT010 vinden. 150/70/18 is nog 1 band extra te vinden ofzo.

bvd!
bt010 prima band onder een fzr, andere gozer van mf dhr dolledwazedagen rijdt ook met een fzr vraag hem om zijn bevindingen met de bt010.
 
Het oog wil dus een instabiele slecht sturende motor,tis maar wat je belangrijk vind.

De motor is zeker niet instabiel als ik ipv 140 een 150 heb hoor |( .
En hij stuurt nog steeds prima, snel, licht en makkelijkk. Sterk overdreven dat de motor nu SLECHT zou sturen. Sterker nog het is AMPER te merken van 140 naar 150.

En voor Napo: ik heb cker niets te klagen over een bt010. Ik wilde gewoon eens wat anders proberen voor de vergelijking, maar ik kan niets ontdekken.
 
Sterker nog het is AMPER te merken van 140 naar 150.

Tja,je vraagt er zelf om : JIJ!!! merkt amper het verschil tussen een te brede en een goede band,afijn,even goede vrienden en je moet uiteindelijk altijd doen wat je zelf denkt dat het beste is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan