MF Flevoland deel XXVIII

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjo

MF veteraan
30 mrt 2006
7.321
0
Almere
Welkom op het Flevoland-topic. Het topic met een eigen race team.

Wie komen hier zoal?
full


Onze fietsen:

Aprilia:

- M3rcury (RS125)

BMW:

- igg (R80GS; F650; R1200GSA)
- Motomarz (R1100RT)

Cagiva:

- Jethro (V-Raptor 1000)

Honda:

- Erik'86 (CBR600F)
- Firegirl (VTR 1000F)
- Gears (VFR 800)
- igg (XL600V)
- Tyl (CBR600FS)
- SeMt-X (CBR 1000RR)
- Zakonski (CBR600F)

Kawasaki:

- igg (GPZ500S)
- Kawa-broertje (ZX-6R)
- Kawa jaap (ZX10-R)
- Miertje (ZXR400)
- Superjoop (ZX-7R)
- V-Ray (ZX-9R)
- Voronwë (ZX-9R)
- Yuri (Z750)
- yzf 750 r (Z1000)
- ZXRaymond (ZX-7R)

Suzuki:

- Aphrodite (GSX-F600)
- Ademo bas (GS500E)
- Biga (SV 650S)
- Blue-bird (GSX-R600 K3?)
- Dave GSX600F (Dûh!)
- Dr. Wieggie (GSX-R1000 K5; GSX-R600 K6)
- GSX-Freak (GSX-F600S Bandit)
- GSX Erik (GSX-R750 K2)
- Mister TXE (SV 1000S)
- Marjo (GSX-R600 SRAD)
- Prutsovic (GSX-R750 K6)
- Timbo (GSX-R600 K6)
- V_Twin Boy (TL 1000S)
- Vaporchill (GSX-R750 K1)

Yamaha:

- Don Yoshi (YZF-R6)
- Dr. Wieggie (FZ-750)
- Ice&Frost (YZF-R6)
- Mariejetje (YZF 750R)
- Motorhank (FZS-6 Fazer)
- Señor Sjon (Fazer 600)
- Ton-up (YZF600R ThunderCat)


Wat ging hier allemaal aan vooraf...
Dronten, Flevoland
Flevoland (Almere): Leuke routes met de motor?
Flevoland topic deel 2
Flevoland topic deel 3
Flevoland topic deel 4
Flevoland Topic Deel 5
Flevoland topic Deel 6!
Flevoland topic deel 7
Flevoland topic deel 8
Flevoland topic deel 9
Het MF Flevoland Topic...Deeltje 10
MF Flevoland...Deel 11
MF Flevoland...deel XII
MF Flevoland deel XIII
MF Flevoland Deel XIV
MF - Flevoland Deel - XV
MF - Flevoland Deel - XVI
MF - Flevoland - Deel XVII
MF - Flevoland - Deel XVIII
MF - Flevoland - Deel XIX
MF - Flevoland - Deel XX
MF - Flevoland - Deel XXI
MF Flevoland deel XXII
MF Flevoland deel XXIII
MF Flevoland deel XXIV
MF Flevoland deel XXV
MF Flevoland deel XXVI
MF Flevoland XVII


:W
 
Laatst bewerkt:
Arrggghhhh.... nog best moeilijk om die foto's zo te plaatsen zoals ik dat wil....


:(
 
Leuk kleurtje Zak!

Ennuh.... weten we nu al wat voor nieuwe wagen Hank heeft gehaald? Die heb ik volgens mij nog niet gezien namelijk.

Ennuh, die nieuwe Swift is ook vet! Die hebben ze in de Sport uitvoering binnenkort. 2 pijpjes links en rechts, 125pk en leuke velgjes. Alleen nog verlagen en klaar is Billy. :)
 
@Tyl, budget is 800 ex. (civic 2.2 sport is 737 ex)
En ik vind het gewoon leuk om proefritjes te maken 8-)

@V-Ray, Suzuki Swift is inderdaad een erg leuk karretje.
Jammer dat de vering na 1000KM begint te kraken en kreunen, lijkt net alsof er constant een wijf op je achterbank een "liquid explosion" krijgt...
Is misschien leuk voor je ego en zelfvertrouwen, tot je omkijkt en een lege achterbank constateert.
En verder is de wegligging gewoon klote, Café Men at Work heeft er een aantal vandaar dat ik weet van die geluiden, is bij al hun Swiftjes.

Weet natuurlijk niet of de sportversie een ander/beter onderstel heeft.
 
@vaporbillie

in het vorige topic had ik een foto geplaatst van die sport swift....!!!

effe opletten he ;)

is dit niks ????????

media


geintje


@ rest

gaat er iemand nog wat leuks doen vanavond. ?


mzzl.
 
Laatst bewerkt:
@Vapo: 800 ex voor wat voor contract? 3 jaar 40000km per jaar? of 5 jaar met 20000km per jaar? Ik vind het namelijk een erg hoog bedrag.
 
jethro ik woon in waterwijk, vlak bij het bos der onverzettelijken en als je het dan voor elkaar krijgt om in dat bos, vlak achter flats waar nog mensen wonen die de oorlog hebben meegemaakt, hakenkruizen te spuiten met de tekst "ons deel" etc... dan vind ik ze geen haar beter dan die marokkaanse jochies. ik kan er gewoon niet tegen dat er onderscheid gemaakt word. feit is dat ze in groepen hangen maar dat doen de antilianen en "wannabee gabbers" (wil ze niet vergelijken met anton en marjo :P ) dat ook doen. Ik reageer gewoon heel fel op racisme. net als sommige anderen dat doen als ik over uitkeringen begin. het is een beetje moeilijk te verwoorden maar ik denk dat het merendeel van de personen die mij wat vaker in Real life zien zeker weten wat ik bedoel. :9

Tuurlijk krijg ik er ook zwaar de pest in als ik op nova een filmpje van die antilianen zie die te lui zijn om te werken, maar als ik dan ook elders lees dat er -jonge- mensen niet gaan soliciteren omdat ze anders een uitkering mislopen waar ze recht op zouden hebben word ik daar net zo pissig over. ik werk me letterlijk de pleuris om mijn zaakjes te kunnen betalen. (en dat kunnen ook weer meerdere hier beamen) en dan zouden leeftijdsgenoten wachten op een uitkering die nota bena hoger is per maand dan mijn 2 salarisen bij elkaar omdat ik ook nog studeer dan heb ik daar de pest in ja.

enfin genoeg gezegd..

nu weet ik nog steeds niet waarom vapor geen alfa wil.

@ray volgens mij had hank een C200 Station gekocht in het rood.
 
@Tyl, budget is 800 ex. (civic 2.2 sport is 737 ex)
En ik vind het gewoon leuk om proefritjes te maken 8-)

@V-Ray, Suzuki Swift is inderdaad een erg leuk karretje.
Jammer dat de vering na 1000KM begint te kraken en kreunen, lijkt net alsof er constant een wijf op je achterbank een "liquid explosion" krijgt...
Is misschien leuk voor je ego en zelfvertrouwen, tot je omkijkt en een lege achterbank constateert.
En verder is de wegligging gewoon klote, Café Men at Work heeft er een aantal vandaar dat ik weet van die geluiden, is bij al hun Swiftjes.

Weet natuurlijk niet of de sportversie een ander/beter onderstel heeft.


euh mischien rijden hun net als die TNT mannetjes in hun autojes? ik bedoel met een lease contract maak je je daar toch niet druk om? je rijd hem bij het minste geringste gewoon naar de garage. zijn het geen kinderziektes van het eerste modelletje ofzo? ik bedoel de eerste focussen zouden ook vaak problemen met electro hebben. nou wij hebben in die 5 jaar geen probs met electro gehad. nouja op een kapotte bobine na dan :+
 
nieuw topic!! *O*

ik heb vandaag m'n racer weer omgebouwd naar straatfiets en daarbij een flinke beurt gegeven :P (olieën, filters etc ;) )

Het resultaat mag er wezen en morgen gaat ie naar de volgende eigenaar :)

full


thanx to Flo voor alle straatshit ;)
 
@ timbo

als je je verveelt heb ik ook nog wel wat andere klusjes voor je hoor...

_O-


niet boos worden


maar is wel mooi geworden zo


zonde om hem weg te doen....

:W
 
@Vapo: 800 ex voor wat voor contract? 3 jaar 40000km per jaar? of 5 jaar met 20000km per jaar? Ik vind het namelijk een erg hoog bedrag.
3 jaar ja, 40.000 of 50.000 km, weet ik niet zeker meer.

nu weet ik nog steeds niet waarom vapor geen alfa wil.
Te veel slechte ervaringen met de oude modellen, vriend van mij had een 33 (zoals Timbo), ding stond constant stil, was niet vooruit te branden als het wel reed etc etc etc.
Qua design zijn ze vaak wel erg apart en daarom in mijn ogen mooi, maar de italiaans technieken vertrouw ik gewoon niet zo...
Kijk ook maar naar die klote Ferrari van Schumacher die het liet afweten op momenten dat dat juist niet kon... Dat heeft Schumi godverdorie wel het 8e wereldkampioenschap gekost!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan