Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

old_RolandN

geblokkeerd account
22 jun 2005
4.727
2
Omg Den Haag
Geachte mensen,

Na het lange stil staan van het gehele gebeuren is vandaag alles besproken,kritisch bekeken en beoordeeld voor verscheidene mensen waarbij we op het volgende uitgekomen zijn:

De Kawasaki meeting/tourtocht zal niet één uit een dozijn worden , het moet namelijk de grootste offieële én geregistreerde meeting/tourtocht worden met zoveel en dan alleen maar motorfietsen van het merk Kawasaki. Oud,nieuw,geheel verbouwd, alles is welkom op 26-05-2007.

Nu wilt iedereen weten hoe,wat,waar,waneer... Hier een aantal gegevens op een rij:

Datum: 26-05-2007
Aanvang tijd: 09:00
Aanvang tourrit: omstreeks 14:00
Lokatie: Nol Bikker te Noordeloos


adres gegevens

U vindt ons vlak langs de A27, tussen Vianen en Gorinchem.
Vanaf de A27 neemt u de afslag Noordeloos en volgt u de borden richting Noordeloos.
Bij de rotonde gaat u niet rechtsaf Noordeloos in, maar linksaf. U vindt ons daar onmiddelijk aan uw linkerhand.

Nol Bikker Motoren
Grotewaard 8
4225 PA Noordeloos
Tel. 0183-582200
Fax. 0183-582821
info@nolbikkermotoren.nl

Wij willen gaan proberen om een nieuw (wereld)record neer te zetten namelijk om zoveel mogelijk motorfietsen van het merk Kawasaki bij elkaar te krijgen , officieël te registreren en hopen op een plaats in het welbekende Guinness book! Dit is nog niet geheel zeker vanwege de verwerkings procedure , die blijkt nogal wat tijd in beslag te nemen.
De recordpoging kan helaas op 26 mei niet officieel gemaakt worden omdat GuinnessBook of Records het niet binnen door ons gestelde tijdslimiet kan halen, mischien dat we dat deel later op het jaar maar moeten proberen!

Er zal op de lokatie verteld worden wat er van je word verwacht tijdens de tourrit , houdt het gezellig iedereen wil immers een heerlijke dag hebben en zoveel mogelijk genieten!

NB: Er is een grote kans dat de MAG ook aanwezig zal zijn tevens zijn wij bezig om voor de deelnemers een verloting van enkele kleinigheden te regelen

Natuurlijk kan je voor vragen,suggesties of wat dan ook mailen naar roland.n(AT)null.net
 
Laatst bewerkt:
Uhm.. De puinzooi van dit jaar :? Er reden maar 10 mensen mee ofzo. 't Gros was al weg vanwege een aankomende -heerlijk verfrissende bleek achterafalthans dat was mijn mening- stortbui. Denk niet dat je degenen die de route uitgestippeld hebben dat kwalijk kan nemen.

Maar goed, count me in voor de meeting.

No offence maar vele wisten niet hoe de route was en wie voor zou rijden tevens hadden we het weer inderdaad niet mee. Zoals ik al zei was de organisatie tekort gedaan door de korte organisatie tijd.

Anyway om alles soepel te laten lopen wil ik het nu ruim van te voren regelen en eigenlijk ook op grotere schaal. :)

Haha! *D Jij verveelt je zeker :? :P Leuk initiatief, probeer Nol Bikker in Noordeloos eens, kun je ook camperen. 8-)

Plannen liggen er al langer en tja ik heb nu toch niets te doen.. -O-
 
Mag ik wat later stemmen........in 2007 bijvoorbeeld? :+

Vind het wel super initiatief.

Bij de laatste zx6r meeting verliep de toertocht niet helemaal vlekkeloos. Het is misschien handig om bv 2 snelheidsgroepen te maken: "Snel" & "minder snel" ;) . Ik had de laatste keer net mijn kawa en was totaal onbekend met concept dijkweg met fietsers etc. En was op gegeven moment de kopgroep kwijt, kwam weer een andere groep tegen dus kwam allemaal goed :P . Zoals je zelf al noemde een goed systeem met meerdere rijders die de route weten, Voor- en achterrijders en een systeem wat iedereen snapt; bv wachten bij een kruising totdat degene die achter je rijdt weer bij is en je taak daar over neemt. Iemand die vantevoren op de meetingplek even een praatje houd en waar de voorrijders zich even laten zien (met helm en pak en motor anders herken je ze toch niet :+ ), je kan ze ook een geel hesje laten aan doen _O-

Wil wel benadrukken dat ik geen vorige tochten afzeik of wil zeggen hoe jullie het moeten regelen, want ik vind het al super dat zulke dingen worden geregeld en dat er dingen niet perfect zijn; ieder doet het voor zijn plezier toch :Y

keep up the good work *O*
 
Mag ik wat later stemmen........in 2007 bijvoorbeeld? :+

Vind het wel super initiatief.

Bij de laatste zx6r meeting verliep de toertocht niet helemaal vlekkeloos. Het is misschien handig om bv 2 snelheidsgroepen te maken: "Snel" & "minder snel" ;) . Ik had de laatste keer net mijn kawa en was totaal onbekend met concept dijkweg met fietsers etc. En was op gegeven moment de kopgroep kwijt, kwam weer een andere groep tegen dus kwam allemaal goed :P . Zoals je zelf al noemde een goed systeem met meerdere rijders die de route weten, Voor- en achterrijders en een systeem wat iedereen snapt; bv wachten bij een kruising totdat degene die achter je rijdt weer bij is en je taak daar over neemt. Iemand die vantevoren op de meetingplek even een praatje houd en waar de voorrijders zich even laten zien (met helm en pak en motor anders herken je ze toch niet :+ ), je kan ze ook een geel hesje laten aan doen _O-

Wil wel benadrukken dat ik geen vorige tochten afzeik of wil zeggen hoe jullie het moeten regelen, want ik vind het al super dat zulke dingen worden geregeld en dat er dingen niet perfect zijn; ieder doet het voor zijn plezier toch :Y

keep up the good work *O*


niet zeuren maar scheuren...















kon het niet laten :+
je hebt gelijk O-)
die hengel rijd ook zo onnoemelijk hard...... :+
 
Wil wel benadrukken dat ik geen vorige tochten afzeik of wil zeggen hoe jullie het moeten regelen, want ik vind het al super dat zulke dingen worden geregeld en dat er dingen niet perfect zijn; ieder doet het voor zijn plezier toch :Y

keep up the good work *O*

Ik viel ook niemand persoonlijk aan. Ik formuleerde het mischien niet goed maar heb het ookal aangepast , was niets persoonlijks en bij de ninja meeting had het ook duidelijke redenen en het weer zat niet mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan