turbo xjr nu naar de 500 pk

boneless (jeroen)

Die hard MF'er
14 feb 2006
384
0
kuinre
nu met +- 250 pk veel lol gehad maar nu naar de echte pk,s. op naar de 500.
ik zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
wat komt is ...........carillo...wiseco.....injectie...(zelfde als op mijn 5 alpine turbo)
wat ik heb is... lock-up koppeling....nog langere achterbrug gemaakt..nieuw uitlaat spruitstuk.. t4 turbonetix voor 500 pk.

Bijlage: PICT2286.JPG
 
*O*
Laat maar zien ,ga je de inhoud ook nog veranderen of kan de T4 een 1300 cc laten draaien?
Ben benieuwd hoor ,was zelf ook van plan om een simpel turbo drawthrough op m'n fj1200 blokje te bouwen ,maar ik wil het nog wel rijdbaar houden met een T2.5.
Kunne de standaard carbs de druk aan die je voor 500pk nodig hebt? ,denk dat je >25 psi erdoorheen moet jagen.

Succes ,ga het zeker weer volgen ,markering staat weer aan.

Gr
Ed :W
 
FF de foto's direct zichtbaar maken:

full
 
gaaf ding :9~ :9~

Maar Wiseco, weet je dat zeker?.... als je t echt gelijk goed wil doen, haal dan een setje JEpiston zuigers.

t "schijnt" dat de zuigers van Wiseco vaker dan andere merken gewichts en geometrie variaties in de zuigers heeft, oftewel olie verbruik en meer trillingen zijn het resultaat...

of je hebt bij Wiseco natuurlijk ook A en B keus zuigers, maar dat weet ik niet :9
 
Yesss :9 , eindelijk weer eens een echt opvoer project en niet zo een zielig dynokitjes gebeuren :z
 
nee toch maar niet,,,, ik wil toch geen hayabusa ,die rijden er toch al genoeg en een suzuki met turbo is natuurlijk wel een beetje makkelijk(sorry richard)
Kijk! Zonde om hem te verkopen man. Het is echt zo'n vette bike. Een van m'n favorieten! Katapult op wielen :)

Succes met je tocht naar de PK's :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan