Hier is mijn nieuwe brik (?)

Péétje Brik

MF veteraan
3 jun 2002
13.465
1
Gistel Belgie
Mijn nieuwe aankoop is geen naked bike geworden, maar ik beklaag het me nog geen seconde, hier is ie dan, mijn VF1000FII Bol D\'or 1986 met 47OOO km op de teller en hij loopt perfect. 8-) Als ik de vorige eigenaar mag geloven is het een speciale serie, 135 stuks geleverd in Belgie, met 130 pk. Honda al gemaild, maar die kunnen of willen me niet helpen aan info. :( Als iemand tips heeft om aan verkoopcijfers en meer info te geraken, alles is welkom.
Kostprijs 900 euro. ;)

motor.2dehands.nl/markt/motor/honda/1540909.html?start=30
Deze hierboven kost een beetje meer |(
Enkele pics.
http://users.pandora.be/naked.bike/

VF1000FII%20Bol%20D\


VF1000FII%20Bol%20D\

full


 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey CB, ben je er ook al weer? natuurlijk domme vraag. Anyway, k zie dat je je nieuwe fiets hebt, proficiat en ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben! :]
 
Veel motor voor weinig geld!! Veel plezier ermee. Kan je aan het stoplicht nog menig sportmotor mee verrassen!!

Grtzz Haga-San.
 
Hey CB, ben je er ook al weer? natuurlijk domme vraag. Anyway, k zie dat je je nieuwe fiets hebt, proficiat en ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben! :]

Jup CBRenee, ik heb hem maandag afgehaald in Sint-Niklaas, 110 km ermee naar huis gereden, water gieten gans de weg, maar met de kuip was het nog te doen, vrouwtje reed achter met de wagen en was er toch niet helemaal gerust in.
Nu met de vrieskou is het lekker rijen, met zo\'n kuip. :]
 
Thx gasten, ik krijg tranen in mijn ogen, ik dacht dat ik er niet meer bijhoorde, modjeeeeeees die mag bij de klassiekers zeker :+
En nu nog een OBT in Belgie? :9~
 
Hoi CB750KZ.

ziet er erg leuk uit die motor.
dat hij zo oud is is totaal niet aftezien aan de motor.
alsin het model oogt helemaal niet zo oud en dan heb ik het nog niet eens over z\'n vermogen :P

Proficiat en veel rij plezier!! ;)
 
HEEE, jij mag wel eens een eindje gaan rijden met mij, Ikkus jou wel les geven om met een zwaar hok snel te rijden!!

Klasse fiets.
Obt op 26 jan. is toch niet te ver weg? Tussenstop bij mij, zit je al halverwege.
Je ziet maar, je bent van harte welkom ennuh.... een volgende van de obt was toch al bij jou? Leker sleutelen en slapen in je tuin?
 
KZ, pas wel op dat je er niet mee verdrinkt met al dat water daar in België. :) :)
Mark TT kan hier al zijn plas komen uitzoeken, want het vriest hier dat het kraakt


Op zondag 05 januari 2003 00:49 schreef yamaharder het volgende:
Mooi ding.... Spotgoedkoop of niet soms???

Blijft de hobby tenminste leuk :)
Voor dat geld kon ik dit ding niet laten staan.


Op zondag 05 januari 2003 04:00 schreef sideburns het volgende:
HEEE, jij mag wel eens een eindje gaan rijden met mij, Ikkus jou wel les geven om met een zwaar hok snel te rijden!!

Klasse fiets.
Obt op 26 jan. is toch niet te ver weg? Tussenstop bij mij, zit je al halverwege.
Je ziet maar, je bent van harte welkom ennuh.... een volgende van de obt was toch al bij jou? Leker sleutelen en slapen in je tuin?
Zwaar hok, zeker weten, 240kg leeg en een tank van 23 liter

Als het aan mij en mijn vrouwtje ligt komt er een OBT bij mij in de buurt.
Lekker sleutelen, ik hoop het niet, want dan scheelt er iets, of wachten met de onderhoudsbeurt tot dan.


Op zondag 05 januari 2003 04:03 schreef !Roeland! het volgende:
Mooie fiets, klasse!!! Veel plezier ermee.

Ik ben aan het wachten tot mijn wederhelft uit haar bed valt om de vrieskou te trotseren, lekker ritje maken. :]
 
Ritje gedaan met het vrouwtje vandaag, echt zalig, maar koud, komen we terug , zegt ze, zouden mijn pootjes lang genoeg zijn :? en zoals je aan haar blik ziet, ja ze zijn lang genoeg. ;( :+


full
 
Ohjee, KZ met zulke blikken in haar ogen en dan zo\'n vraag? dan zou ik maar oppassen anders moet je nog zo\'n fiets gaan zoeken. :) :)
Ennuh, ja :) :) ze zien er beiden goed uit :) :) :)
 
Mag ik ook mee? ;)
Euuuuuuuuu, de eerste stop voor de Nederlanders is gepland bij jou thuis, of wist je dat nog niet :+


Op zondag 05 januari 2003 22:03 schreef CBRenee het volgende:
Ohjee, KZ met zulke blikken in haar ogen en dan zo\'n vraag? dan zou ik maar oppassen anders moet je nog zo\'n fiets gaan zoeken. :) :)
Ennuh, ja :) :) ze zien er beiden goed uit :) :) :)

Die dubbele lichten zien er inderdaad goed uit :9~ :+
 
[...]

Die dubbele lichten zien er inderdaad goed uit :9~ :+
[/quote]
Yep,...ook die bedoel ik :)
 
Zo hee...

da\'s pas lekker.

En zo\'n zwaar \'hok\' ben je toch allang gewend. De kz is ook dik 230kg hoor. ;)


Echt mooi, \'k ben haast jaloers, behalve da\'k dat nooit ben. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan