Ducati topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

skoeddies

MF veteraan
13 mrt 2006
4.984
0
Venlo en Apeldoorn
Welkom in het Ducati topic, deel 5!

Ik zie het als een eer om dit topic te mogen openen, en jullie te verwelkomen op de plaats waar wij in een beschermde omgeving kunnen praten over onze verslaving. Dit is de plek waar ervaringen worden uitgewisseld, verdriet word gedeeld, en passie word overgebracht.

Er zijn reeds vier topics geweest, welke alle vier gevuld zijn met onze kunstwerkjes. Ik heb mij mogen melden in deel 2, en heb sindsdien veel mooie motoren mogen aanschouwen. Nu open ik dus Ons nieuwe topic, zodat we door kunnen gaan met het eeuwige posen, dom lullen, informatie zoeken en bestrijden van de verveling.

We zijn nu in de tijd aangekomen dat onze schatjes op stal gaan, het is tijd voor poetswerk en onderhoud. Ongetwijfelt zullen de nodige accessoires de revu passeren en zullen er veel foto’s gemaakt worden om dit allemaal te showen.
Daarnaast zijn er natuurlijk de echte bikkels, de jongens die door weer en wind gaan, de jongens die hun duc tot het uiterste drijven. Zij trotseren alle ongemakken die het seizoen met zich mee neemt, en zijn hierover dan ook vol trots, terrecht!

Ook zijn er weer een aantal nieuwe topic-leden in de groep opgenomen, zij laten al meteen zien passie voor het merk te hebben, en praten hierover dan ook honderduit, wat wij alleen maar toe juichen!
De komende tijd verwachten we nog veel mensen die zich zullen bekeren. De nieuwe modellen zijn immers weer geslaagd, en worden in alle kringen met open armen ontvangen. Ik denk dat dit topic dan ook binnen no-time volgel*lt zal zijn, en dat dit niet alleen over motoren hoeft te gaan is maar weer eens bewezen in de laatste pagina’s van het vorige topic!

Natuurlijk word er in dit nieuwe topic een poserlijst opgenomen. Hiervoor dienen de nodige plaatjes gepost te worden, zodat ik ze netjes en overzichtelijk in de lijst kan verwerken. Om dit wat netter te maken, en vooral makkelijker te verwerken, vraag ik jullie om direct, bij het posten van de poserpiccies, te vermelden om welk type het gaat.

Ook zal ik de linklijst, welke in het vorige topic is begonnen, overnemen in dit topic. Er zal wel een kleine aanpassing in de lay-out komen. Als iemand nog leuke aanvullingen weet om deze lijst te verrijken, dan zal ik deze met alle plezier in de lijst zetten.

En als je tijd over hebt, bekijk dan ook eens onze oude topics, hier is de hirstorie van de ducativerslaafden op dit forum te lezen. Mijn dank gaat uit naar de vorige topicstarters, die dit mogelijk hebben gemaakt, en altijd hun moeite hebben gedaan om de beginpost poserwaardig te houden :}
Ducati topic
Ducati topic reloaded
Ducati topic 3
Ducati topic 4

Nu is het tijd om het rood op te zoeken, de komende pagina's zal u veel moois voorgeschoteld worden aangezien de posers aan het begin van een nieuw topic weer een aanleiding krijgen te showen. Ga er eens goed voor zitten, bind het slabbertje maar om, en ik hoop jullie allemaal nog vaak terug te vinden in dit topic, of op de meetings.

Kortom, ik wens jullie veel plezier in de wereld van Ducati. Laat het rood overheersen!



poserbikes!

350/400/600 supersport
tobi-wan-kenobi - 350ss
sjoerdos - 600ss
M.K. – 600ss


750 supersport
sandman - 750ss
thestanman - 750ss
Ducaman – 750ss
skoeddies - 750ss

900 supersport
allrounddiving - 900ss
DucatiD - 900ss
JooGhum - 900ss
johno - 900ss
Radar - 900ss
The Emperor – 900ss
Superzant - 900ss
HenkieH - 944ssn
THE FONS - 900ss
The Screaming Chief - 900ss

de superlights
Botty - SL
Duc-900 - SL

851/888 series
ducati 11 - 851
Reeva - 851
swetty - 888

nwe type ss series
De Ductator - 750 ss
sethos - 750ss
DuKayti - 800ss
Firedré – 900ss
mr.X - 900ss
the beemd - 900ss
Duc 750 ssex ie - 1000ss

748/916/996/998 series
alex748 - 748
BOERKE - 748
duccie748 - 748
Gasterix - 748
hakinnen - 748
Patsca - 748
italbikes - 748
Michiel34a - 748
Muerte - 748
Tokiko - 748
NinjaViper - 748
Patrick @ ErZes - 748
Ras - 748
spyke916 - 916sps
Educati 996 - 996
ONNE 996 - 996
Cecotto - 996
Marco996s - 996s
996s-ex - 996s
Mr. McDuc - 998
Noknee - 998s

749/999 series
hugo 999 - 999
la wienne - 999
duc-power - 749

monsters
Black MONSTER - 800ie
Cubus-Jan - M600
henkes - S4

Lucky bastards
Goofmeister - 916 / M900 / Monostrada

RECHTS

Ducati clubs
ducaticlub

Ducati dealer site's
themotorcyclecompany
ducatizaltbommel
affettoducati
biggelaar-performance
goedhartmotoren
startwin
ducatiservice
motoparts
motorcentrumterneuzen

Webshops
marcomoto
duc-ypi-shop
proitalia
ducatishop-berlin
italo-shop
febur
carbondream
arcfabrication
tpr-racing
brasletti ducparts
tastynuts

Ducati filmpjes
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie
Filempie

Ducati plaatjes
ttacademy

Ducati technische site's
mototekcom
azmotorsports
geocities
ducatitech
en onderhoudsfilmpjes van ducatitech:
Kleppen stellen
Olie verwisselen
riemen vervangen
nieuwe ketting

Plaaties van meetings (ducaticlub/motorforum/ducati topic)
rondje vallende bladeren 2006
monstermeeting den bosch 2006


Persoonlijke site's
Skoeddies
pp
michiel34a

Overige sites
ducati startpagina
motorvision

Ducati tests/recensies
motormaniacs
 
Laatst bewerkt:
poser time :W

foto-0160__small__869.jpg
 
goed bezig jongens!
ik heb even zoveel mogelijk foto's gered, er zijn er echter heel veel verloren gegaan..

als het goed is, dan is je type achter je naam klikbaar, zo niet, dan moet ik nog een foto van je hebben..
 
Me too! 8-)

aa4a26e71f57ff9a7bb13aebef330b89


Helaas niet de eerste post, maar toch nog eerste pagina.
Deel 5 alweer, dat er nog maar veel over Ducs geluld moge worden!

clutch4cpoi8.gif
389090valvole2vt7.gif
389090vtwinog0.gif
 
Laatst bewerkt:
moet niet gekker worden -O-

kan je de fotos niet gewoon zichtbaar maken in de openingspost? das pas posen :9

Bij die eerste opmerking moet uiteraard wel een smiley gedacht worden he!
Maar foto's zichbaar maken is wel heel lastig als je de eerste pagina opengooit en er ineens 40 foto's geladen moeten worden. Kijk maar eens bij het CBR topic of zo, slaat je PC direct vast.
 
Bij die eerste opmerking moet uiteraard wel een smiley gedacht worden he!
Maar foto's zichbaar maken is wel heel lastig als je de eerste pagina opengooit en er ineens 40 foto's geladen moeten worden. Kijk maar eens bij het CBR topic of zo, slaat je PC direct vast.

idd, kijk maar eens in het apeldoorn topic, dat zijn echte posers, daarom zit ik er ook :z maar om nou te zeggen dat het fijner kijkt..

apeldoorn part 15

trouwens, wel irritant dat in de openingspost van het apeldoorn topic de plaatjes opeens allemaal niet meer helemaal erop staan.. :(
 
Laatst bewerkt:
goed bezig jongens!
ik heb even zoveel mogelijk foto's gered, er zijn er echter heel veel verloren gegaan..

als het goed is, dan is je type achter je naam klikbaar, zo niet, dan moet ik nog een foto van je hebben..

Voorlopig mag deze erin!
Tot dat ik de nieuwe speeltjes er op heb geflanst natuurlijk *O*
full

Pay. Ass. Tis een 800ss hè ;)
 
full


Poser time! helaas mijn enige foto want me pc heeft korzakov/altzheimer

heb afgelopen weekend de tank ge tank-cured, dus bye :W bye roest!!! Tankje ook maar gelijk helemaal bijgewerkt, dus hij staat weer helemaal strak in het mat zwart.. Nieuwe tankpad is ook al besteld, helaas zijn die alleen in het zwart te krijgen? Moet natuurlijk wel matchen met mijn zadeltje.. Laat die nou van de zomer zijn mishandeld door een of ander poezenbeest.. dus die moet ook nog nieuw |( ...

Vind zelf de stijl ala corbin wel mooi, alleen die dingen zijn echt niet te betalen.. :N Eigenlijk vond ik mijn zadeltje prima zitten dus ik vraag me af of zo'n kapitale buddy nou echt zo veel verschil maakt.. Iemand ervaring?

Het plan voor nu is denk dat ik maar opnieuw laten bekleden bij tijger leathers ofzo.. zwart met rode bies en italiaan vlaggetje? of heeft iemand een goed idee?
 
Laatst bewerkt:
Zie net dat ik niet eens tussen de poserbikes sta en dat nog wel met drie Ducs in m'n bezit, het is weer triest........ -O- ;( |( B| :X :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan