R1 2007 T/M....

Heeee *O* *O* *O* Hij is er eindelijk _O-

full
 
Laatst bewerkt:
En het duurt nog ff voordat het 2007 is :o

Maar voor de rest veel plezier met jullie "eigen" topic, zal hier af en toe eens rondneuzen en misschien wat ideetjes opdoen })
 
Hm, is net het R1 deel V geopend komt er alweer een nieuw deel voor alleen het 2007+ model :?!

Vraagje, is dat destijds ook zo gegaan toen het 2004 model (volledig nieuwe generatie) op de markt kwam?

Zo ja dan hebben we nu drie groepen of vier als je het '98 t/m '01 en '02 t/m '03 model ook als 1e en 2e generatie beschouwd (de oer carb en injectie generatie) gecreëerd en dat is eigenlijk niet de bedoeling lijkt me |(.

Maar ja, boeien, even klikken en we hebben er weer een favorietje bij. Als alle R1 rijders elkaar maar kunnen vinden :+.
 
Hm, is net het R1 deel V geopend komt er alweer een nieuw deel voor alleen het 2007+ model :?!

Vraagje, is dat destijds ook zo gegaan toen het 2004 model (volledig nieuwe generatie) op de markt kwam?

Zo ja dan hebben we nu drie groepen of vier als je het '98 t/m '01 en '02 t/m '03 model ook als 1e en 2e generatie beschouwd (de oer carb en injectie generatie) gecreëerd en dat is eigenlijk niet de bedoeling lijkt me |(.

Maar ja, boeien, even klikken en we hebben er weer een favorietje bij. Als alle R1 rijders elkaar maar kunnen vinden :+.
Maak je 1 topic aan he ;)
Net als bij de gsx-r1000. Er staan meerdere generaties in.
Zeker in het begin zal zo'n topic niet snel lopen. Of er moeten al meerdere 2007 R1's op het forum besteld zijn ?
 
Hm, is net het R1 deel V geopend komt er alweer een nieuw deel voor alleen het 2007+ model :?!
De 2007 R1 rijder vormt de elite van de huidige R1 rijders en wil zich distantieren van ons simpele zielen die nog op die ouwe meuk rondrijden.

Toch, LP?

;) :+
 
De 2007 R1 rijder vormt de elite van de huidige R1 rijders en wil zich distantieren van ons simpele zielen die nog op die ouwe meuk rondrijden.

Toch, LP?

;) :+

Hèhè, wrijf het er nog maar eens in...heb er nog geen km mee gereden. Oude meuk dus die nog niet eens is gestart.

Wanneer komt de motor binnen Patrick? Zag vorige week een zwarte staan, die is ook serieus mooi.

Het begint na ruim een jaar niet rijden toch wel te kriebelen, wil nou wel eens voelen of het beter stuurt dan een gewone R1. Of dat na 1,5 jaar pauze straks nog wel vergelijkbaar is, geen idee.
 
Hèhè, wrijf het er nog maar eens in...heb er nog geen km mee gereden. Oude meuk dus die nog niet eens is gestart.

Wanneer komt de motor binnen Patrick? Zag vorige week een zwarte staan, die is ook serieus mooi.

Het begint na ruim een jaar niet rijden toch wel te kriebelen, wil nou wel eens voelen of het beter stuurt dan een gewone R1. Of dat na 1,5 jaar pauze straks nog wel vergelijkbaar is, geen idee.



Als goed is zou ie ergens in januari binnen moeten kommen,maar ik wil hem dan nog niet hebben,ga de voorpoten er dan eerst uitrekken en laten coaten,voor een hoge poser gehalte,ben der alleen nog niet uit in welke kleur,zwart of goud,goud valt meer op,dus hoger poser gehalte. :P
tenmiste das het plan,zoals ik nog vele plannetjes heb. })
 
Als goed is zou ie ergens in januari binnen moeten kommen,maar ik wil hem dan nog niet hebben,ga de voorpoten er dan eerst uitrekken en laten coaten,voor een hoge poser gehalte,ben der alleen nog niet uit in welke kleur,zwart of goud,goud valt meer op,dus hoger poser gehalte. :P
tenmiste das het plan,zoals ik nog vele plannetjes heb. })

Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien :Y
Ik zou voor gouden voorpoten gaan *D
Zoals bij deze ;)

full
 
Ik weet nog steeds niet wat ik er nou van moet denken.. Aan de ene kant vind ik het nieuwe model heel mooi, en aan de andere kant moet ik er weer niks van hebben :P

Moet er nog een beetje aan wennen denk ik O-)
 
ik kan niet wachten tot ie binnenkomt en dan.....snel ombouwen tot racer :9~

maar mijn (oude) R1 05 hou ik ook nog ff......... 8-)

65a508c31711b100867326c1f85fbe2a
 
Laatst bewerkt:
Als goed is zou ie ergens in januari binnen moeten kommen,maar ik wil hem dan nog niet hebben,ga de voorpoten er dan eerst uitrekken en laten coaten,voor een hoge poser gehalte,ben der alleen nog niet uit in welke kleur,zwart of goud,goud valt meer op,dus hoger poser gehalte. :P
tenmiste das het plan,zoals ik nog vele plannetjes heb. })

Sinds de Intermot in Keulen heb ik al in mijn hoofd dat ik wel graag de voorvork van de rode of blauwe uitvoering in de zwarte zou willen hebben, maar dat waren naar mijn idee wilde (en vooral kostbare) gedachten. Uit jouw post begrijp ik echter dat je de standaard vork volledig (ook de binnenpoten) kunt laten coaten?

Ga je dan ook nog wat aan de kleur van de achterveer doen? Want dat was mijn volgende gedachte. Als ik voor goudkleurig maak, dan wil ik dat achter ook! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan