Te koop: EFKA synchronisatie set voor 4 cilinder

Status
Niet open voor verdere reacties.

jouri

MF veteraan
7 nov 2003
2.294
1
Oss
Zoals ik al had aangegeven in een ander topic en ook al had terug gemaild naar mensen die interesse toonden, hier het verkooptopic voor mijn EFKA set. Werkt gewoon goed en is volgens mij even betrouwbaar als een carbtune, in tegenstelling tot wat de carbtune eigenaren vaak beweren. Ik heb er iig veel plezier van gehad. De set gaat weg omdat mijn volgende fiets toch een injectie fiets wordt en daarbij komt dat ik zo op kamers ga, waarbij ik zo weinig mogelijk van dit soort spullen wil/kan meenemen. Doe maar gewoon een bod, hij gaat vervolgens weg naar de hoogste (reële) bieder.

3610.jpg


p9087.jpg


p9088.jpg


De set kan opgehaald worden in Zevenbergen (Breda) of opgestuurd worden (verzendkosten voor koper).

Grtz, Jouri :]
 
37.50

lijkt mij een goed bod aangzien deze set nu 50 euro kost ofzo. De verzendkosten toch niet meer zijn dan, en omdat ik eigenlijk toch nog iets moet hebben bij louis.de
 
37.50

lijkt mij een goed bod aangzien deze set nu 50 euro kost ofzo. De verzendkosten toch niet meer zijn dan, en omdat ik eigenlijk toch nog iets moet hebben bij louis.de
Het gaat hier om EFKA klokken, en niet over een set van Louis. Verder ligt de nieuwprijs rond de 90 euro, dus ik denk dat je je vergist in de waarde... :X

EDIT: Heb net mail van EFKA import gekregen, de nieuwprijs is op dit moment 76e. Wel minder dan 90e maar toch...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan