pre-pre-meeting hét MF motorweekend "motorbeurs Utrecht"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ted

MF veteraan
5 sep 2003
17.291
3
Zwolle (Overijssel)
*O* Attentie Attentie *O*

Nadat de pre-pre-pre-meeting Hét MF motorweekend - "operatie nieuwjaarsreceptie" een geslaagde dag bleek te zijn (en zo niet, dan nog }) ) , gaan we het nog eens dunnetjes overdoen. Hierbij het gevolg van eerder geopperde ideeën voor een meeting tijdens de utrechtse motorbeurs ...



Om 2 vliegen in 1 klap te slaan (MF'ers voor Luxemburg leren kennen, en samen de motorbeurs af te struinen naar leuke koopjes (in en buiten het beursterrein ;) ) is dus geopperd om het bovenstaande te gaan organiseren:



En voor diegenen die dit ook wel leuk lijkt, kijk dan vooral ook hier even :
{klikboar ploatien}

Maar wat gaan we nu doen : (duh |( ) Zondag 25 februari gaan we met zo veel mogelijk deelnemers aan Hét MF Motorweekend editie voorjaar 2007 verzamelen (waarschijnlijk) voor de jaarbeurs ingang (omdat sommigen daar de motor bewaakt parkeren) om 11:00.
Dan allereerst wordt er kennisgemaakt en dan op naar de Motorbeurs voor een hele toffe dag.....

en de rest volgt nog :+

De nu al legendarische deelnemers :

Ted
dreetje9
V FRed S
Jorizzz
Tazman_3
Biondo_Dio OVB

Wat er nog geregeld moet worden :

- 11 uur kunnen de meesten mee leven ???

- eventueel uitwisselen van telefoonnummers, zodat laatkomers toch nog de groep weten te vinden })

- wat doen we erna ?
Gaan we erna borrelen, eten, stappen en/of wat er nog meer voor leuke ideeën aangedragen worden

op www.motorbeursutrecht.nl vind je aanvullende informatie en kan je een kaartje in de voorverkoop kopen (online of bij dealers) voor 10,50 euro, scheelt 2,5 euro en een wachtrij voor de kassa ;) (klikbaar ploatien ;) )
 
Laatst bewerkt:
:W present

zaterdag is misschien ook wel een leuk idee, zeker als we daarna de stad nog onveilig gaan maken :Y

Uurtje of 11 is ook goed wat mij betreft.
 
:W present

zaterdag is misschien ook wel een leuk idee, zeker als we daarna de stad nog onveilig gaan maken :Y

Uurtje of 11 is ook goed wat mij betreft.
S.v.p. maar gelijk een definitieve dag bepalen!
(Gisteren hadden we het over een andere dag want ik zou ook nog 1 dag standbemanning zijn bij onze VFR OwnersClub stand www.vfroc.nl).

@ Ted: misschien is het zinvol om in deze openingstekst ook de link naar het eigenlijke weekend te zetten.
 
present :P

:W

Oh en ik kom gewoon met de fiets deze keer, heb 1x de NS geprobeerd en haalde op de terugreis mijn huis nie eens meer :P

Geen bier dus.... maar dat maakt niet uit want dat is toch :r
 
Laatst bewerkt:
Goed idee Ted. Hadden we niet de zondag al vastgelegd :?

Ik ben d'r bij :Y :W

[edit: moet ik nog meer topics in de gaten gaan houden :X ]
 
Laatst bewerkt:
Goed idee Ted. Hadden we niet de zondag al vastgelegd :?

Ik ben d'r bij :Y :W

[edit: moet ik nog meer topics in de gaten gaan houden :X ]
Ja, volgens mij ook zondag. Anders had ik moeten schuiven met de standbemanning.

Zondag dus: dan ben ik er ook bij.
 
Laatst bewerkt:
Ok, blijkbaar was de zondag al vastgelegd, dus daar ga ik dan ook in mee *D

en de tekst wordt aangepast, oa met fred's juiste hint :Y
 
Heel verstandig overigens van Dre, dat hij een pre-pre-pre meet was gestart.... nu zijn we bij de pre-pre meet, dan komt er dus nog een pre-meet en uiteindelijk de echte meeting :Z :+

En dan hebben we het nog niet over de after-after-after party's enz :Y :+
 
Ik ga binnenkort eerst ff een 10 dagen weg. Daarna lees/zie/hoor ik het wel.
Ik sta niet te trappelen om iets te organiseren, maar heb wel een aantal routes liggen in deze omgeving (Utrecht).
 
Ik ga binnenkort eerst ff een 10 dagen weg. Daarna lees/zie/hoor ik het wel.
Ik sta niet te trappelen om iets te organiseren, maar heb wel een aantal routes liggen in deze omgeving (Utrecht).

Lijkt me geweldig om een mooie route door het groene hart te rijden. Ik ben er eens met blik geweest op een zonnig dag en er liep zoveel kwijl uit mijn bek dat... naja het was iig heel erg mooi :+
 
Zal eens kijken wat onze(ChaserBoZ en ik) plannen zijn voor de beurs. Wil best meeten daar, maar we moeten ook flink kleding/helmen shoppen :) Is niet zo fijn met een zooi mensen.

Maar zal het ff overleggen thuis :)
 
vraagje : Zou het aanmelden van deze prepremeet in de WIWTD-kalender zin hebben ???

Zonder mensen op voorhand uit te willen sluiten zou ik er niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Achterliggende gedachte is dat het een pre-meeting is voor de Luxemburg-gangers om kennis te maken met elkaar. *O*

Daarbij is een te grote groep denk ik ook niet praktisch, iedereen wil ergens anders rondkijken en de beurs is al druk genoeg.

Maar, da's mijn mening ;)
 
Zonder mensen op voorhand uit te willen sluiten zou ik er niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Achterliggende gedachte is dat het een pre-meeting is voor de Luxemburg-gangers om kennis te maken met elkaar. *O*

Daarbij is een te grote groep denk ik ook niet praktisch, iedereen wil ergens anders rondkijken en de beurs is al druk genoeg.

Maar, da's mijn mening ;)
zat zelf tussen beiden te twijfelen, al wil ik het ook graag klein houden... (maar aan de andere kant neem ik aan dat we zo veel mogelijk mensen mee naar luxemburg willen, of is er al een ledenstop :P )
 
Zonder mensen op voorhand uit te willen sluiten zou ik er niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Achterliggende gedachte is dat het een pre-meeting is voor de Luxemburg-gangers om kennis te maken met elkaar. *O*

Daarbij is een te grote groep denk ik ook niet praktisch, iedereen wil ergens anders rondkijken en de beurs is al druk genoeg.

Maar, da's mijn mening ;)


Idd, ik kom er eigenlijk ook om te kwijlen over deze:

ZyhvoznHiF.jpeg


Ik hoop het zo gruwelijk dat daar ook mee te :] is op de beurs.

Maar voor de rest is het idd niet praktisch om met 20 man naar de motorbeurs te gaan, dan moet je maar een beetje achter mekaar aanlopen en doen, daar kun je op zaterdagmiddag 15.00 uur ook voor naar de Ikea gaan ;) .

Maar natuurlijk vooraf bij mekaar zitten, ergens in de middag nog bij mekaar komen en dan 's avonds ook weer wat doen met z'n allen is altijd goed :Y
 
Zonder mensen op voorhand uit te willen sluiten zou ik er niet teveel ruchtbaarheid aan geven. Achterliggende gedachte is dat het een pre-meeting is voor de Luxemburg-gangers om kennis te maken met elkaar. *O*

Daarbij is een te grote groep denk ik ook niet praktisch, iedereen wil ergens anders rondkijken en de beurs is al druk genoeg.

Maar, da's mijn mening ;)
Volledig mee eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan