Geinig tv-programma

bb-king

Die hard MF'er
8 okt 2002
510
3
Zag vanavond op Belgie een apart, maar hartstikke leuk programma over motorrijders. De titel is \"De Bende van Wim\" en gaat over 3 motorvrienden die door Europa toeren en overal rondneuzen. Geen spectaculaire beelden maar wel een kameraadschappelijke sfeer waarbij ze regelmatig de juiste motor-snaar weten te raken in al zijn eenvoud. Ze rijden alle 3 op een andere motor. Een (Wim) heeft een BMW R1150R, de ander een Ducati Monster en de derde een Triumph Bonnevile.
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

De serie telt 10 afleveringen waarvan er nu 5 geweest zijn. Het is iedere vrijdagavond om 21.50 uur op Belgie (Ketnet-Canvas) en de herhaling is altijd zaterdagavond om 23.30 uur. Op www.canvas.be schijnt er iets over dit programma te vinden te zijn maar dat heb ik zelf nog niet bekeken. 8-)

Misschien een leuke tip voor de liefhebber........ :) :)
 
Echt een gaaf programma, ik heb nu een stuk of drie afleveringen gezien. In de aflevering van vandaag deden ze het meest heilige asfalt ter wereld aan (begint met een hoofdletter R *D ).

Met motoren door Europa en gezellig over van alles en nog wat ouwehoeren...
 
Morgenavond (zaterdag) om 23.30 uur heb je een herkansing. :9

K\'zag dat er op die website www.canvas.be ook een soort van prijsvraag staat over die gasten. :+
 
Op vrijdag 10 januari 2003 23:50 schreef Joris het volgende:
Echt een gaaf programma, ik heb nu een stuk of drie afleveringen gezien. In de aflevering van vandaag deden ze het meest heilige asfalt ter wereld aan (begint met een hoofdletter R *D ).

Met motoren door Europa en gezellig over van alles en nog wat ouwehoeren...

Rurburgring Rordschleife?
 
Hehe, ik heb gisteren eindelijk voor het eerst een aflevering gezien, en waar zitten ze???????????

Bij een stelletje leernichten :)
 
Vond het deze keer wat minder eerlijk gezegd........ :X

Volgende week zitten ze in Engeland en dat zag er weer veelbelovend uit :)
 
Niets nieuws onder de zon.
Ditzelfde doet "de Bende van Marx" al 10 jaar. Een Nederlander, een handvol Belgen en Duitsers trekken broederlijk een week door Europa. Tentjes mee, rustig touren en waar het interessant is stoppen. Af en toe een babylonische spraakverwarring, motorpraat en een snuifje cultuur ;-)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan