RIP ZoekZoekie

w@llie

MF veteraan
22 jan 2004
14.940
0
Vandaag is mijn motormaat en beste vriend Bart Jan ( ZoekZoekie )overleden door een motorongeluk. ;(
Een aanrijding werd hem fataal. -O- ;(

Hier het stuk hoe het is gebeurd : http://binnenland.nieuws.nl/448478/Motorrijder_overleden_na_aanrijding_in_Brielle

Ben gelijk naar het ziekenhuis gegaan om zijn ouders en familie te steunen maar heb het er zelf ook zwaar mee. -O- '(
Het is toch je beste maat.

Zijn vader vroeg of er een aantal motorrijders opzijn uitvaart konden zijn,omdat bartjan dit geweldig gevonden zou hebben.

Jullie horen nog verder maar meer kan ik nu ook even niet vertellen.

full

full

RIP mate '(

Wanneer en hoelaat? :
donderdag 8 februari om 11:30 uiterlijk verzamelen.

Waar? :
Rouwcentrum Monuta uitvaartcentrum Memoriam
Langehorst 100 ( hoek Slinge )
3085HR Rotterdam

full


Het zou mooi zijn als de gene die willen en kunnen komen een zwart lint om hun spiegel of ergens aan hun motor willen bevestigen.
Er zullen 2 politie motoren vooraan rijden om de veiligheid van de motorrijders te garanderen.
De motoren rijden voor aan de rouwstoet, kwa opstelling moeten we even bekijken hoe of wat.
De motoren begeleiden de rouwstoet naar het crematorium op de Maeterlinckweg

Edit:Bart-jan z'n vader zei dat als het weer het toelaat , iedereen die wil komen gewoon moet komen.
Maar is het weer zo slecht dat je niet kunt rijden, dan is dit niet anders.
want we hebben niks aan valpartijen enzo.
 
Laatst bewerkt:
Sterkte aan iedereen die hem kent -O- (ik zeg bewust kent en niet zoals vaak 'kende' wordt gezegd omdat ik hoop voor hem en z'n familie dat ie niet vergeten zal worden)
 
-O- Sterkte aan de familie en vrienden van ZoekZoekie

Dit is gewoon op een paar km gebeurd van waar ik woon, damn zeg... ;(
 
R.I.P

Ik weet wat je doormaakt , reeds zelf mn beste vriend verloren ,
Succes met het verwerk en veeeeel steun aan jou en de familie!

Gecondoleert
 
Terug
Bovenaan Onderaan