Yamaha R motorpak van Lookwell

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
Voor een vriend van me verkoop ik een Yamaha R Motorpak. Dus zeker een mooi pak als je toevallig R1, R6 of R7 rijdt of je een vriendin hebt die regelmatig achterop zit in d'r spijkerbroek. :Y Pak is gemaakt door Lookwell, dus kwaliteit verzekert. Schijnt destijds 1200 euro te hebben gekost. B|

Vrij weinig gedragen (ik schat 5 tot 10.000 km), erg lang in de kast gehangen. (ong.5 jaar). Ziet er dan ook als nieuw uit. Zie ook commentaar van yzeteffie (onder).

Maat 50/40. Size M, volgens Lookwell specificaties. Ik pas het niet en draag normaalgesproken maat 52. Dus als je rond de 176cm lang bent en rond de 75 kg weegt, kun je het erop wagen. *D

Vraagprijs van 350,- lijkt me daarom netjes.

Vragen of interesse? Mail even en je krijgt snel reactie. Of bel, bij voorkeur in de avonduren, op 06-47296663

update
* Broek is gereserveerd voor yzeteffie.

* Blijft de jas over om evt los gekocht te worden. Vraagprijs 175,-.

Indien het pak in een keer verkocht kan worden gaat het natuurlijk naar de koper van het geheel.

full
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik ben morgen op de beurs. Kan hem wel ff meenemen. Weet niet waar je vandaan komt en of je nog naar de beurs gaat. Maar da´s misschien dichterbij voor je?
 
kickerdekick. Op zich is er al een optie op het pak, maar voor het geval het niet zou doorgaan... even onder de aandacht brengen.
 
Nog steeds te koop !

Ik heb het pak gepast maar het jasje is me toch te krap zittend... terwijl maatje 50 toch goed moet zijn.
De broek past overigens wel goed ;)

Het pak is iig in prima staat en zeker de verschuldigde euri's waard :Y
 
kickje.

@yzeteffie: dank voor de feedback.

Broek is gereserveerd voor jou.

Blijft de jas over om evt los gekocht te worden. Vraagprijs 175,-.

Indien het pak in een keer verkocht kan worden gaat het natuurlijk naar de koper van het geheel.
 
Ben 1.78 en 80 kilo zou dat gaan lukken ?
pm me anders even waar ik het pak eventueel kan bekijken en passen oke ?
grtz vouwer
 
Dat zou misschien wel eens kunnen passen ja. Passen kan in Almere. Evt kan ik ook jouw kant op komen (mits het op de route ligt). Stuur anders even een mail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Reacties
14
Weergaven
2K
Terug
Bovenaan Onderaan