15e Haringrit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan Hofstra

Die hard MF'er
In memoriam
4 dec 2005
882
0
Vogelwaarde
Donderdag 1 mei, dat is Hemelvaartsdag, organiseert de MV Biervliet voor de 15e keer de "Haringrit". Dit is een individuele motortoertocht, maar je kan natuurlijk altijd in een groepje rijden. De lengte van de tocht is altijd ongeveer 200km en wordt in 2 etappes verreden. De ene etappe voert je vanuit Biervliet meestal door de dorpjes en gehuchten van Zeeuws Vlaaanderen en dijkjes en tussendoorweggetjes worden niet vermeden. De tweede etappe gaat meestal de Belgische grens over. Je kan je vanaf 09.00 uur inschrijven bij Café "Het Harinkje"aan de Markt 2 in Biervliet, de kosten zijn 6 Euro en er is voor iedere deelnemer een herinnering. Wil je meer weten? MVBiervliet@zonnet.nl , of telefonisch 0031-(0)114-320527. Ik kan hem aanbevelen.

:] "Opa"Jan
 
Zou voor mij dus een tour'ritje' van ruim 400 km worden, waarvoor ik dan ook nog eens om een uur of 7 's morgens uiterlijk me bed voor uit moet.
Ik hoop niet dat je het erg vindt, maar ik sla toch maar ff over. :X
 
OK, het is dan misschien 400km, maar met een K100RT is dat toch een makkie? Ik dacht alleen "Het is een mooie rit door een mooie omgeving, laat ik het niet voor mezelf houden".

:] "Opa" Jan :]
 
OK, het is dan misschien 400km, maar met een K100RT is dat toch een makkie? Ik dacht alleen "Het is een mooie rit door een mooie omgeving, laat ik het niet voor mezelf houden".

:] "Opa" Jan :]
Het probleem zit 'm dan ook meer in dat vroege op "opa". :+
 
Ik denk zomaar dat ik ook meerijdt.

samen met nog een man of wat.

Tis maar een schete rijden ok ej :P

Groeten Roy

Sorry voor het late reageren Roy, hoe meer zielen hoe meer vreugd.Als je een zwarte CBX (nog steeds zonder MFsticker)ziet rijden is ie van Opa 8-) . Het goede weer is besteld :Y , maar de levering is een beetje onzeker :? .


CU!! :]

"Opa"Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan