15e Landelijke Motordag 30 apr+1 mei

Alias

MF veteraan
12 jan 2005
116.733
20
TT Circuit Assen, 20 januari 2005

Persbericht:


15e Editie Landelijke Motordag(en) voor het laatst op ‘Nationale’ circuit
Zaterdag 30 april en 1 mei



Snelle bochten, vloeiende lijnen en veel, heel veel motoren. En in 2005 voor de laatste keer op het huidige Nationale gedeelte (Zuidlus) van het TT Circuit Assen, dat in september 2005 (direct na het WK Superbike weekeinde) ingekort gaat worden van ruim zes naar 4.750 meter. Zie daar dé ingrediënten voor het meerijden tijdens de 15e Landelijke Motordag. Want ook in 2005 kan heel motorrijdend Nederland genieten van het snelste asfalt van Europa op zaterdag 30 april & zondag 1 mei.



Je kunt kiezen uit Toerrijden, Sterrijden en ook in 2005 is er weer een Ladies Only sessie. Wil je op 30 april of 1 mei voor de eerste keer op Assen rijden? Doe dan mee met het Toerrijden; een sessie van 20 minuten ideale lijnen rijden onder begeleiding van ervaren marshals. Toerrijden kost € 27,50. De meer ervaren circuitrijder kiest voor het Sterrijden (€ 47,50). Dan kan je zelf (met een transponder voor tijdwaarneming op je motor) een scherpe rondetijd neerzetten en deze vergelijken met de tijden van Chris Vermeulen (WK Supersport, Ten Kate Honda Team). Chris reed in 2004 een tijd van 1.22,948 (gemiddeld 168,438 km/u) op het Nationale Circuit. De Ladies Only sessie was in 2004 een groot succes. Daarom organiseren wij in samenwerking met Vicky Gray van www.racegirl.nl ook in 2005 een Ladies Only sessie voor € 27,50.



Het inschrijfformulier kan je downloaden van www.tt-assen.com en stuur deze zo snel mogelijk op naar TT Circuit Assen, o.v.v. Landelijke Motordag, Postbus 150, 9400 AD Assen. Vergeet niet een kopie van je rijbewijs bij te voegen! Vol is vol, dus schrijf zo snel mogelijk in. Na inschrijving ontvangt men begin maart de bevestiging van deelname. Bij inschrijven op de Landelijke Motordag zelf is € 5,00 administratiekosten verschuldigd. Met meer mensen in één groep rijden? Stuur dan alle inschrijfformulieren in 1 enveloppe naar bovenstaand adres.



Op 30 april en 1 mei hebben deelnemers en toeschouwers gratis toegang tot het Working Area paddock van het TT Circuit Assen, dus neem gerust je motorvriend(inn)en mee. Voor meer informatie: www.tt-assen.com of landelijkemotordag@tt-assen.com
 
Dat word vast weer gezellig!
Mij lijkt het erg leuk om een keer met ladies-only sessie mee te rijden, maar om nou te zeggen; goh wat kan ik goed bochies rijden :X
Welke meiden hebben al een keer meegereden? En hoe was het? :)
 
Dat word vast weer gezellig!
Mij lijkt het erg leuk om een keer met ladies-only sessie mee te rijden, maar om nou te zeggen; goh wat kan ik goed bochies rijden :X
Welke meiden hebben al een keer meegereden? En hoe was het? :)

Is ook heel erg leuk! Vorig jaar meegereden met een aantal meiden tijdens de RaceGirl Friendly Trackday van Zandvoort. Was een geslaagde dag!! Dit jaar zeker weer.

Enne ... oefening baart kunst ... Toch??
 
Terug
Bovenaan Onderaan