16-daagse motorreis door West-Amerika voor halve prijs, wie?

locuta

Die hard MF'er
11 jul 2007
316
0
Rotterdam
Ik heb alweer een héle tijd geleden een waanzinnige motorreis twv 3.795 euro gewonnen door Amerika: het gaat om een 16-daagse reis door west-Amerika, inclusief helikoptervlucht over de Grand Canyon, inclusief retour vliegticket (ex luchthavenbelasting en toeslagen), inclusief transfer, inclusief hotelovernachtingen, deels inclusief ontbijt, inclusief motorhuur categorie 5, inclusief verzekering, inclusief Nederlandstalige begeleiding, inclusief reservemotor en bagagevervoer… (alleen eten, drinken en benzine zijn voor eigen rekening). Het is een groepsreis.

Het probleem is alleen: ik WIST niet dat ik die reis had gewonnen, omdat de organisatie dat ipv in maart pas in september meldde. Maar ja, toen was ik inmiddels zwanger, en een 16-daagse solo motorreis komend jaar, dat zit er gewoon echt niet meer in nu. Dus dat was een beetje dubbel: aan de ene kant was ik heel blij (want wát een prijs), maar ja: daarna kwam dus de megadomper dat ik gewoonweg niet kán gaan. Ik heb overleg gehad met USA Motorreizen (de organisator), en ze geven aan dat ik de reis "kan overdragen aan een vrouwelijke kandidaat. De reis moet voor 31 maart 2016 geboekt zijn en moet plaatsvinden voor 31 december 2016.’ Er zijn meerdere reizen per jaar waar je op kunt inschrijven. Enige voorwaarde is dat er een reisverslagje wordt gemaakt die ze op hun site kunnen zetten.

Kortom: wie wil de reis voor (minder dan) de helft van de prijs overnemen van me, namelijk voor 1.750 EUR?

Op Monument valley staat wat de reis precies is.
Alternatief mocht ook als het goed is, namelijk: WESTERN DISCOVERY
En deze vermoedelijk ook: BEST OF THE WILD, WILD WEST

Ik hoor het graag, op de website staat in ieder geval veel meer informatie.

De opties qua reisdata zijn:
Reisdata 2016
23 april
7 mei
18 juni
9 juli
1 oktober

Reactie kan hier, of op de mail naar locipimuu[dot]org (ook bijvoorbeeld als je er vragen over hebt).

Groet,

Kirsten
 
Oh ja: als je met z'n tweeën wilt gaan (of meer), dan kan dat uiteraard, maar die tweede persoon moet dan uiteraard gewoon de reguliere reissom betalen aan de organisatie. En een lichtere motor dan de (maximaal) categorie 5 die de prijs inhoudt kan uiteraard ook, niet iedereen wil per se op zo'n zware motor lijkt me. :)
 
Gaaf zeg!

"kan overdragen aan een vrouwelijke kandidaat"

*voelt nog een keer aan zich zelf, helaas geen borsten aanwezig -O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Gaaf zeg!

"kan overdragen aan een vrouwelijke kandidaat"

*voelt nog een keer aan zich zelf, helaas geen borsten aanwezig -O- _O-
Ja, dat voorbehoud vind ik zelf ook nogal ernstig vervelend, maar ja. Mocht je interesse hebben, dan kan ik nog wel proberen bij die club of er niet toch gewoon een man mee mag ipv een vrouw, want die eis is natuurlijk wel een beetje discriminerend..
 
Prachtig idee maar ik ben bang dat mijn vriedin dat niet leuk gaat vinden, ik laat'em voorbij gaan, je vind vast wel iemand. We hebben dezelfde route al eens gedaan met een huurauto, erg gaaf kan ik iedereen verklappen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een geweldige reis, heel erg jammer van de discriminerende eis dat het een vrouw moet zijn... Had direct ja gezegd als dat had gekund.
 
Mooi, maar behalve geen vrouw is 1750 nog steeds veel geld. Niet duur, wel veel geld.

Pa en ik zitten te wachten tot oma het loodje legt, dan gaan we ook naar Amerika ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar (en nu kan ik domme dingen zeggen want kinderen zijn een ver van mijn bed show) kan je niet in oktober alsnog gaan? Dan zou je kind er toch al even zijn?

Niet willen kan natuurlijk, maar kán je ook niet?
 
Ik ben in staat om mezelf om te laten bouwen om dit te kunnen doen. Een oud wijf ben ik al.
 
TS laat niets meer horen ondanks mijn direkte aanbod om het over te kopen.
Was ook wel een beetje vreemd verhaal achteraf gezien,a cry for attention?
Dan toch maar de RDGA komend jaar,ook leuk :)
 
TS laat niets meer horen ondanks mijn direkte aanbod om het over te kopen.
Was ook wel een beetje vreemd verhaal achteraf gezien,a cry for attention?
Dan toch maar de RDGA komend jaar,ook leuk :)
maandag 21 december 2015 20:35 (3 dagen, 14 uren en 41 minuten geleden)
 
Zijn hier nog ontwikkelingen, of is de reis al vergeven? Ik houd me nog steeds aanbevolen mochten er toch mogelijkheden zijn voor een man om mee te gaan.
 
Ik stond als nr.7 op de lijst ondanks mijn bijna onmiddelijke reactie,geloof er niet meer in dat dit serieus is.
Als je ervan af wil dan verpats je 't toch lijkt me.
 
Hoi, sorry dat ik niet reageerde, dacht dat ik automatische notificatie aan had staan, maar dat is kennelijk niet zo: er zijn inderdaad veel reacties binnengekomen, waarvan de eerste toevalligerwijs inderdaad ook van een vrouw was. Ik heb haar gebeld, en ze is serieus: na de kerstvakantie is het kantoor van de reisorganisatie weer bereikbaar en dan nemen we contact op, lijkt dat het daarmee dan geregeld is. Mocht er toch nog een kink in de kabel komen, dan laat ik dat weten, maar het lijkt er nu dus op dat de reis inderdaad vergeven is. Zodra ik zekerheid heb meld ik dat sowieso!
 
Mooi dat je het toch nog even meld,heb nu een ritje Frankrijk op het oog maar mocht deze nog beschikbaar zijn dan is de keuze niet zo moeilijk.
We horen het wel.
 
Ik denk dat (Paul)met zijn grote vertrouwen in de mede mens zeker veel gaat horen Paul ;)

Ook leuk dat Paul iets het heel zakelijk benaderd terwijl TS iets leuks voor haar mede motorrijders wil doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan