16 inch voorband

Het Lex mail ff je foonnummer naar mij toe want kon het wel eens nodig hebben, zet ook ff een prijs voor een show erbij van 2 keer 20 minuten ofzo.

Ik ga weer verder bellen voor morgen })
 
ok dan! trouwens geen gekke dingen doen he, geld inzamelen ofzo want ik koop gewoon bandje als het moet, kan wel wat korting krijgen..
maar die mail komt eraan!! :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik doe ook geen gekke dingen maar moet morgen toch banden halen voor de XL, vette noppen want komend weekeind naar Elefantreffen toe, en ik haal banden in belgie, daarna spullen ophalen bij 4 lokale dealers hier in de buurt dus even vragen is wel het minste wat ik kan doen, en willen ze de naam op de kuip dan gaat het ze wel wat kosten toch ;)
 
hou er wel rekening mee dat ik niet zomaar met de naam van een motordealer op de kuip kan gaan rijden, kan niet gesponsord worden door concurrenten :X :X ! maar bedankt voor de moeite man!!
 
Hallo stunter, ik kan je aan 2 nieuwe banden helpen, een dunlop arrowmax en een bridgestone battlax in de maat 120-80-16, de banden zijn brandnieuw maar overjarig dus je mag ze voor een interessant prijsje hebben.
 
nou dan mag het wel behooorlijk interessant zijn want ik ben niet voor niets voor banden aan het bedelen _O- _O-
 
maar, verras me: wat kost het per band, welke banden zijn het precies (bt0?) en wat kost het opsturen?
 
werd uiteindelijk niks, wel via motorfreak en Poppe MOtorparts een band kunnen regelen.. die is alweer bijna op ;( dus een subtiel schopje !
 
'k zal ook eens een balletje voor je opgooien Lex maar ik denk dat je beter voor een inverstering in een 17" kan doen en daarna gratis banden bij de vleet kan nemen ;)
 
hoi ik heb er nog 3 splinternieuw liggen in de maat 120-80-16, het betreft een michelin, dunlop arrowmax en een bridgestone battlax, je mag ze samen voor 150 euro bij me komen ophalen in lunteren. [heb evt ook nog wel 130-60-16 nieuw liggen]
 
echt cool dat je ze zo goedkoop aanbied (waren wel overjarig toch?) maar ik heb gewoon GEEN geld. ik red de benzine niet eens per maand.. ik ben dus op zoek naar een tweedehands bandje of een bandensponsor O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan