16 juni Kicxstart/Zolder

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
Tjonge wat een negativiteit...
Ik ben altijd blij dat je bij de jongens en meisjes van KicXstart er zelf wat van kan maken en niet alles over-georganiseerd is.
Ik heb voornamelijk op de hoofdtribune gezeten waar de hele dag genoeg stoelen vrij waren, sinds de invoering van de euro heb ik genoeg eten/drinken in m'n rugzak bij me dus daar ontbrak 't me ook niet aan.
De stuntshows waren werkelijk fantastisch, die alleen waren het entreegeld al dubbel-en-dwars waard.
De irritatie over de drukte bij de kassa kan ik begrijpen, ik was dan ook nogal vroeg.
Nee, fantastisch evenement waar je ogen en oren te kort kwam.
 
Laatst bewerkt:
ik ook geweest. Was er om 12.30 uur. Het was er wel enorm druk, maar dat ben ik wel gewend itt jullie boeren uit de rest van nederland!!! (amsterdammer, tja....).

Gewoon doorgereden tot aan de ingang en toen ik de rij zag ben ik ook gewoon met mijn vriendin achterop doorgereden door de ingangspoort. Ik heb hem dus lekker bij de parkeerplaats op het circuit neer kunnen zetten.

Was wel redelijk druk, maar je hoefde nergens voor te wachten. Ben nog omhoog geweest in die bak om een goed overzicht te krijgen van de yamaha cup, en ook even wezen smart jumpen (wachttijd deze twee keer waren toch zeker anderhalve minuut!). Dit alles was trouwens gratis!

Daarna nog even naar J.P. Goy gekeken en ik vond hem wel lachen. Beetje te showy, maar toch.

Nog lekker een hamburgertje gepakt voor 2 euro het stuk en een ijsje voor 1 euro (vond ik niet echt duur en ze waren nog lekker ook).

Lekker nog een stukje binnendoor naar huis gereden met een groep R1's en R6's die ik toevallig tegenkwam. Lekkere bochten gemaakt en flink doorgereden.

Het enige nadeel is dat er geen tankstations open waren in belgie dus ik was blij de grens over te zijn en meteen een tankstation te zien die nog wel de belgische prijzen hanteerde.

Daarna lekker bij de schoonmoeder aan tafel gekropen en lekker getafeld. Toen weer lekker op de brommerd doorgestuifd naar amsterdam.

Prima dagje dus. Ik weet niet waar jullie over zeiken.

* Als het gratis is, word het druk (kom dan niet);
* Je wist wie er gingen stunten en welke races er gingen plaatsvinden (dus als je die niet leuk vind, kom dan niet);
* Leuke weggetjes in belgie te vinden met mooie bochtjes (tja, als je die al niet leuk vind, stap dan van je motor af!)
 
Prima dagje dus. Ik weet niet waar jullie over zeiken.

* Als het gratis is, word het druk (kom dan niet);
* Je wist wie er gingen stunten en welke races er gingen plaatsvinden (dus als je die niet leuk vind, kom dan niet);
* Leuke weggetjes in belgie te vinden met mooie bochtjes (tja, als je die al niet leuk vind, stap dan van je motor af!)

Tsja...iedereen geeft ze eige beleving van een dag Zolder weer. Positief of negatief.
 
Ik heb de dag ook wel als redelijk positief ervaren.
Kwamen rond 10.15 uur aan bij het circuit konden nog redelijk door rijden en konden de auto parkeren op het nabijgelegen parkeer terrein.
AL wachtend in de rij voor de kassa was ik blij dat ik niet met de motor was want wat een zooitje zeg. Was blij dat ik daar niet tussen moest staan met de motor.
Eenmaal binnen gelijk richting tribune gegaan en daar perfect van het spektakel kunnen genieten.
Aan het eind van de dag ons naar achteren van het circuit verplaatst waar ik nog vanaf een hoogte vanaf 60 meter naar beneden ben gedonderd al zittend in een smart en dat gratis, fantastisch toch. Ben rond 1700 weer naar huis gekeerd zonder files, opstoppingen of vertragingen.

Het was allemaal een beetje krakkemikkerig georganiseerd maarja voor die 7 euro toch een dag plezier gehad.
 
en voor mij was het gratis!! Ook geen files gehad op de heen en terug weg, maar wel bijna geflitst. Blij dat ik gewaarschuwd werd.
 
Ben ook geweest, rond 10.15 aangekomen en juist op tijd om de eerste stuntshow te zien :) ; vond het wel gezellig maar de organisatie vond ik ronduit slecht. Vooral van de hoofdtribune weggeraken was een hele bedoening. Naar de parking gegaan in de helft van de supersport om beneden te geraken tegen het einde :) om dan huiswaarts tuffen.
 
Heeft er toevallig iemand de demo gezien van de supermotards? Dacht dat ook op het circuit ging zijn, blijkbaar niet. Heb pas daarna gezien dat het elders was.
Iemand daar gepasserd?
 
zo als ik dit lees...ben ik blij dat ik niet gegaan ben zeg hee...met al die drukte...

dat is aan mij niet besteed...
 
ik ben afgelopen zondag een stukje wezen scheuren door het brabantsche en belgische land, samen met wat motorvrienden natuurlijk. in zolder aangekomen hield het op met druppelen, erg fijn. de zon schijnt hard, er zijn overal motoren, een aantal mensen ken ik die er rondlopen, er is genoeg te eten en te drinken. heel veel te zien, ook kwa mensen. het demorijden ging niet door wegens de drukte, dat was wel jammer. ik vroeg nog of ik dan het circuit niet op mocht, en dat mocht idd niet.

leuke dag hoor, stuntshows, races, genoten!

maar, de organisatie was wel rommelig. zal er wel bij horen dan.
 
Ik heb nog lopen twijfelen thv roermond toen ik het mooie weer zag...

Blij dat ik niet geweest ben.. los van de organisatie is het voor mij gauw te druk op zo'n evenement. En het was druk...kans dat ik weer M-F-lui tegen was gekomen was dus gering.

Dus lekker binnendoor naar huis gereden
 
Ter info van de KicXstartsite:
--------------------------------------------------

Beste MotoAcXtion bezoekers….
SORRY!

….voor de parkeerproblemen en de lange wachttijden voor de entree’s bij de MotoAcXtion 2002, 16 juni j.l. op het circuit van Zolder.

Wanneer je als organisatie rekening houdt met ca 20.000 bezoekers en het worden er bijna tweemaal zoveel, dan kunnen dergelijke ongemakken voor het hooggeëerd publiek niet uitblijven en daarvoor hierbij onze welgemeende excuses.

We realiseren ons, dat niet alleen door uw belangstelling, maar ook dankzij uw begrip en sportieve houding ten opzichte van die ongemakken, MotoAcXtion 2002 zo’n fantastisch succes is kunnen worden en daarvoor willen we u dan ook enorm bedanken.

Tot slot beloven we twee dingen:
Ten eerste dat die problemen zich volgend jaar, het weekend van 14 en 15 juni bij MotoAcXtion 2003, niet meer zullen voordoen.
Ten tweede dat MotoAcXtion 2003 u nog meer motorshow- sport- en stuntspektakel zal gaan bieden dan dit jaar!

Tot ziens, 14 & 15 juni 2003 op het circuit van Zolder!

Organisatie MotoAcXtion:

MotorSportschool Zolder & Redactie KicXstart.





-----------------------------------------
 
Terug
Bovenaan Onderaan