16 juni Kicxstart/Zolder

  • Onderwerp starter Anoniempje551
  • Startdatum
=> ook vanuit antwerpen !? hoe rij jij d'r naartoe? heb niet al te veel zin om over de autosnelweg te knallen als er leuke :] baantjes ernaartoe zijn

Antwerpen idd :)
Ik neem altijd de autostrade, vind er nog maar weinig aan om in Vlaanderen van licht naar licht te rijden :P .
 
Voor de geïnteresserden...
3434
 
Een stel vrienden zijn hier nu ook naar toe...met de auto :+

ach, ze hebben een goed excuus, te weinig motoren om iedereen erheen te vervoeren...
 
Een stel vrienden zijn hier nu ook naar toe...met de auto :+

ach, ze hebben een goed excuus, te weinig motoren om iedereen erheen te vervoeren...

Ik ben ook geweest vandaag samen met Tati (kerel nog bedankt voor je gouden handjes :} )

De stuntshows waren wel leuk. De races...veel geluid maar zei me niet zoveel.

De TT van assen is veel meer beleving dan Zolder. No offense to anyone hoor, echter, Zolder is het a) te druk en b) in mijn optiek een rommelige organisatie.

Toch heb ik een leuke dag gehad. Behalve dan dat mijn motor bij het wegrijden in leopoldsbrug helemaal niets meer deed toen ie spontaan afsloeg.

Dank zij het betere electro en sportschool werk van Tati toch kunnen doorrijden.Dat wordt een bezoekje aan mijnheer de dealer aankomende week :+
 
Op zondag 16 juni 2002 20:10 schreef F.O.R.E. het volgende:Dank zij het betere electro en sportschool werk van Tati toch kunnen doorrijden.Dat wordt een bezoekje aan mijnheer de dealer aankomende week :+


en dan inruilen tegen een suzuki? }) })
 
'T was idd een ZOOITJE! |(
Kwam er samen met Helldesker om 11.15 uur aan, keidruk richting hoofdingang!
Werden sowiso al een andere kant in gedirigeerd door de zwaantjes :P
Nog stukkie door kunnen rijden en toen aangesloten in een stilstaande file. :(
Snel in de gaten dat dit niet op ging schieten en de motoren in de berm gedumpt en richting Kassa bij ingang gelopen! Kassa ja ÉÉN stuks! voor een paar honderd wachtende voetgangers, motoren en auto's.........!! :? :z
Géén schot of vooruitgang te bekennen......... dus na e.e.a. in ogenschouw genomen te hebben rechtsomkeert en richting een " oude " ingang gelopen (niet meer in gebruik?), halverwege een opengeknipte poort int hek ontdekt vlakbij een v/d betonnen voetgangersbruggen over de baan! Geen mens te zien dus gewoon overgestoken en we waren binnen! :P ! :P !
Gratis en vrij snel dus :}
Maar binnen....HARTSTIKKE druk :(
Ben vaak zat op Zolder geweest en de organisatie was al niet bijster maaruhhhh dit sloeg alles! :j
Maar wij waren binnen dus eert koffie.......pokkebekertje voor 2€, dus niet hè!
Paddockrestaurant dus maar..1,75€ maar met koekje :)
Al eens goed rondgekeken maar geen bekende (forum!) gezichten te zien, jammer, dus maar eens rondgewandeld en geneusd.Wel aardige dingen te zien maar niks spectaculairs.
Races een paar gezien, diverse crashes gezien maar geen stunts,,,,veel te druk!
Dus ook maar weer op tijd huiswaarts......... GP kijken!
Was wel leuk dus maaar niet voor herhaling vatbaar op deze manier
Ben benieuwd wie van "jullie" er ook is geweest :?
 
Op zondag 16 juni 2002 21:21 schreef Mar1tin het volgende:Joe is géén "jullie" :P

:j

Hoi Martin ben er ook geweest, heb je wel niet zien lopen ;)
Ben er rond 11.00 aangekomen langs zij-ingang aan Belgacom-brug, parking zat en niet aanschuiven.
Rest van de dag was wel zéér druk en de veiligheid op en langs het circuit was om mee te huilen.
Loser of the day: die kerel met een MV F4 in de burn-out competitie en maar gassen met een stilstaand achterwiel, resultaat: versnellingsbak aan gort.
Er was trouwens ook nog een leuke act van Linda die hier ook wel eens op het forum komt ( show me them titties )








;)
 
Ben ook geweest. Ik wist/zag niet dat je op het terrein kon parkeren, heb de machine dus langs de weg in het bos gezet. Verder: veel te DRUK!!!!! Eerste en laatste keer, voortaan lekker knallen in de Eifel.
 
'T was idd een ZOOITJE! |(
Kwam er samen met Helldesker om 11.15 uur aan, keidruk richting hoofdingang!
Werden sowiso al een andere kant in gedirigeerd door de zwaantjes :P
Nog stukkie door kunnen rijden en toen aangesloten in een stilstaande file. :(
Snel in de gaten dat dit niet op ging schieten en de motoren in de berm gedumpt en richting Kassa bij ingang gelopen! Kassa ja ÉÉN stuks! voor een paar honderd wachtende voetgangers, motoren en auto's.........!! :? :z
Géén schot of vooruitgang te bekennen......... dus na e.e.a. in ogenschouw genomen te hebben rechtsomkeert en richting een " oude " ingang gelopen (niet meer in gebruik?), halverwege een opengeknipte poort int hek ontdekt vlakbij een v/d betonnen voetgangersbruggen over de baan! Geen mens te zien dus gewoon overgestoken en we waren binnen! :P ! :P !
Gratis en vrij snel dus :}
Maar binnen....HARTSTIKKE druk :(
Ben vaak zat op Zolder geweest en de organisatie was al niet bijster maaruhhhh dit sloeg alles! :j
Maar wij waren binnen dus eert koffie.......pokkebekertje voor 2€, dus niet hè!
Paddockrestaurant dus maar..1,75€ maar met koekje :)
Al eens goed rondgekeken maar geen bekende (forum!) gezichten te zien, jammer, dus maar eens rondgewandeld en geneusd.Wel aardige dingen te zien maar niks spectaculairs.
Races een paar gezien, diverse crashes gezien maar geen stunts,,,,veel te druk!
Dus ook maar weer op tijd huiswaarts......... GP kijken!
Was wel leuk dus maaar niet voor herhaling vatbaar op deze manier
Ben benieuwd wie van "jullie" er ook is geweest :?
Zat vandaag een beetje te baalen dat ik er niet heen kon(o.a vaderdagverplichting ;) maar na dit gelezen te hebben.......niet meer.
 
Zat vandaag een beetje te baalen dat ik er niet heen kon(o.a vaderdagverplichting ;) maar na dit gelezen te hebben.......niet meer.

Het was treurig en een grote bende.

We hebben wel leuk wat races gekeken, maar verder was het drie keer niks. Nog wel even naar het eind gelopen.
Nou ja even :? Lopen over de hoofden en na nog even het "teigertje" van Bauer geaaid te hebben, stonden we bij de KTM's.
Niks spektaculairs. Nergens niet :( , behalve zo nu en dan in de bocht waar we stonden.

Voor mij hoeft dit geen tweede keer...op deze manier. Ongeorganiseerde bende en ook nog een melige bek van de vette/niet gare friet.

Al waren we er wel over uit dat de prijzen in Nederland een stukje hoger liggen met evenementen.
 
Ik ben ook geweest. Kwamen om ongeveer 12.30 aan, idd erg druk, maar beetje om iedereen heen geslingerd, af en toe mocht je eigenlijk ergens niet in, maar gewoon doen alsof je hem niet ziet staan en doorrijden, op die manier tot aan begin paddock gekomen, hihihi, dat scheelt een hoop lopen.
Idd erg druk, maar wel alle stuntshows gezien en opgenomen op video.

Al met al toch wel geinig, maar wel vermoeiend en erg warm.
 
'T was idd een ZOOITJE! |(
Kwam er samen met Helldesker om 11.15 uur aan, keidruk richting hoofdingang!
Werden sowiso al een andere kant in gedirigeerd door de zwaantjes :P
Nog stukkie door kunnen rijden en toen aangesloten in een stilstaande file. :(
Snel in de gaten dat dit niet op ging schieten en de motoren in de berm gedumpt en richting Kassa bij ingang gelopen! Kassa ja ÉÉN stuks! voor een paar honderd wachtende voetgangers, motoren en auto's.........!! :? :z
Géén schot of vooruitgang te bekennen......... dus na e.e.a. in ogenschouw genomen te hebben rechtsomkeert en richting een " oude " ingang gelopen (niet meer in gebruik?), halverwege een opengeknipte poort int hek ontdekt vlakbij een v/d betonnen voetgangersbruggen over de baan! Geen mens te zien dus gewoon overgestoken en we waren binnen! :P ! :P !
Gratis en vrij snel dus :}
Maar binnen....HARTSTIKKE druk :(
Ben vaak zat op Zolder geweest en de organisatie was al niet bijster maaruhhhh dit sloeg alles! :j
Maar wij waren binnen dus eert koffie.......pokkebekertje voor 2€, dus niet hè!
Paddockrestaurant dus maar..1,75€ maar met koekje :)
Al eens goed rondgekeken maar geen bekende (forum!) gezichten te zien, jammer, dus maar eens rondgewandeld en geneusd.Wel aardige dingen te zien maar niks spectaculairs.
Races een paar gezien, diverse crashes gezien maar geen stunts,,,,veel te druk!
Dus ook maar weer op tijd huiswaarts......... GP kijken!
Was wel leuk dus maaar niet voor herhaling vatbaar op deze manier
Ben benieuwd wie van "jullie" er ook is geweest :?

Ben ik effe blij dat ik naar een heeeeeel gezellige vaderdag ben gegaan.....

;)
 
Ben er ook geweest, zelden zo'n f*ck organisatie gezien!
Om +/- 12.00 aangekomen op het circuit via vage omleidingen van de zwaantjes, omdat ze de reguliere entree om een of andere vreemde reden hadden afgesloten |(
Na de motor op een zeer motoronwaardige manier te hebben geparkeerd vanwege plaatsgebrek ben ik naar de ingang gelopen, en wat zie ik?
1 hele kassa voor al die mensen, in en in triest ;(
Na deze desillusie op het begingedeelte van het terrein aangekomen, en wat blijkt? nog plaats zat voor motoren te stallen!, dit terwijl ik mijn antieke 1075 bakker kawa turbo/lachgas midden in het bos tegen een boom vastgeknoopt had, terwijl er een bewaakte parkeerplaats (voor iedereen) had moeten zijn :j
Eenmaal in het rennerskwartier aangekomen viel me op dat er teams waren met toch wel erg overbemeten tenten die dus ook echt teveel plaats opslokten :(
Toen toch maar even de tent van de streetfighter show binnengelopen, en dat viel op het eerste gezicht erg mee, maar helaas na wat verder rond te hebben gekeken bleek dat er maar een paar "echte" streetfighters tussen stonden.
20% echte, 30% gemiddelde, 25% te standaard, 10% beneden de maat, en 15% rijp voor de sloop!
Daarna vervolgde ik mijn weg naar het dak voor wat redelijk uitzicht, en waarempel ik kon nog wat zien ook :+ , wat het geheel toch nog enigszinds goed maakte.
Om +/- 16.00 weer retour huis om mijn (eerste) vaderdag in te vullen.
Volgende keer moeten we eens proberen wat af te spreken met elkaar, dan kunnen we het altijd nog samen gezellig maken.

Groeten Paul.
 
Ben ook geweest en vond het eigenlijk wel relaxed. Wij hebben ook in het bos geparkeerd, omdat een of andere troela met d'r ijsco-beschuitbus midden op de toegangsweg ijsjes moest verkopen?! Toen we eindelijk bij de kassa waren, verbaasde ik me over het feit dat er maar een kassa leek te zijn. Echter zoals wel vaker het geval had ik niet goed gekeken en liepen er toch een aantal gasten rond, die stiekum kaartjes aan het verkopen waren. Had dus binnen 10 minuten een kaartje. Verder wat reesjes, stuntjes en vrouwelijk schoon gekeken. Het was al met al een prima dag, ben alleen weer verbrand...
 
Ook geweest.
Beestig moet ik zeggen.
Langs een zij ingang binnen gekomen.
Heb al die macho stuff zoals die MV agusta's niet bekeken, ben gewoon op de tribune gaan zitten.
En wat denk je? Inderdaad, wij hebben alles gezien.
Alle stunts werden voor onze neus uitgevoerd.
Moet zeggen dat ik enorm verrast was van die fransman. Wel leuker dan die Engelsman die wa stoppies en wheelies deed, met of zonder zijn vrouw. De laatste stuuntshow hebben we niet meer bekeken, dan naar huis vertrokken. Dus nog geen file en rustig naar huis.
Leuke dag, volgend jaar weer.
Met minder volk blijkbaar :P
 
Ook geweest.
Beestig moet ik zeggen.
Langs een zij ingang binnen gekomen.
Heb al die macho stuff zoals die MV agusta's niet bekeken, ben gewoon op de tribune gaan zitten.
En wat denk je? Inderdaad, wij hebben alles gezien.
Alle stunts werden voor onze neus uitgevoerd.
Moet zeggen dat ik enorm verrast was van die fransman. Wel leuker dan die Engelsman die wa stoppies en wheelies deed, met of zonder zijn vrouw. De laatste stuuntshow hebben we niet meer bekeken, dan naar huis vertrokken. Dus nog geen file en rustig naar huis.
Leuke dag, volgend jaar weer.
Met minder volk blijkbaar :P
Ik vond dat BMW team dus echt niet tof, vervelend druk mannetje, waarvan ze z'n linker duim moeten amputeren, zodat ie niet meer kan toeteren... :(
 
Ik vond de stunts wel gaaf om te zien... alleen die drukte, rampzalig! Ik hoop dat de organisatie hier volgend jaar rekening mee houdt... ze hadden duidelijk niet op zoveel mensen gerekend. Hier en daar was er zelfs niks meer te vreten te koop bij vreettentjes! Hoezo slecht?
 
vond 't wel lekker..
mooi weertje ook, enkel maf dat er op de snikhete tribune geen druppel drinken meer was te krijgen gedurende zo'n 45min :( en dat binnenraken zowat 1u duurde .
er was idd duidelijk niet gerekend op zo'n opkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan