16 juni Nordschleiffe? ikke wel!

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
ZOndag ben ik r weer, samen met Supervisor......en t mooie is dat als t dinsdag en woensdag ook goed is, we er ook zijn :9~

Wie zien we daar nog meer verschijnen????

Mzll
 
Ikke ook vaderdag. Was er trouwens vorige week zondag ook maar in blik met m'n dochter. Wel door de heuveltjes in de buurt gescheurd; ze wilde helaas niet op de Ring. :(
 
jammer, jammer...ik schuif de vaderdag maar gewoon een dagje op :+ mn pa vindt t net zo belangrijk als ik :r


maar ja als je zelf kids hebt dan kan ik me (helaas) goed voorstellen dat jullie thuisblijven :}
 
jammer, jammer...ik schuif de vaderdag maar gewoon een dagje op :+ mn pa vindt t net zo belangrijk als ik :r


maar ja als je zelf kids hebt dan kan ik me (helaas) goed voorstellen dat jullie thuisblijven :}

Heb geen kids, maar m'n schoonpa......
 
Niemand meer???? We zijn met zn 3-en nu, Supervisor, Joel en ik *D

en we gaan niet scheuren! Kom op! MEE!! :+

We vertrekken om half 8 uit Den Bosch........

8-)
 
Niemand meer???? We zijn met zn 3-en nu, Supervisor, Joel en ik *D

en we gaan niet scheuren! Kom op! MEE!! :+

We vertrekken om half 8 uit Den Bosch........

8-)

Denk dat je verdere deelnemers kan vergeten. :(

Vaderdag
Barbeknoeien in zuid-Limburg
Festival op Zolder.

Veel plezier morgen, en hou het heel.
:] :] :] :] :]
 
yep helaas, maar ik treur niet, want IK ga namelijk wel :9~


veel plezier allemaal met de verplichtingen :+

:]
 
Ik ben stiekum ook geweest *D :) })


Heb de fiets van Fabian zien staan..
Was met een klasgenoot achterop en een klasgenoot
bij haar vriend achterop....op een sjopper uit
het jaar 0. Hij vroeg of ik niet harder wilde dan
110...want boven de 110 rammelde alles uit
elkaar. :(
En nu ben ik geen racekanon...maar dit was wel
weer het andere uiterste...pfffff....

Nou, we hadden een dag de tijd, dus een rondje
limburg was te kort, ardennen onbekend, bleef
dus alleen duitsland over en aangezien ik alleen
de B258ken.. :)

En of het goed weer was? Ik brandde mijn pak uit. :) :} :}


Sta ik ff bij start/ingang te kijken... 2 vrienden/
collega's die de baan opgaan.
Was de halve IKEA richting Nordschleife gegaan :)
O ja, das waar dacht ik, maar ik kon niet omdat ik
heel hard moest leren... })

Nog ff uurtje bij Brunchen (zo spreek je het uit
tenminste) wezen staan, want daar was de hele
club en toen al weer richting huis...

Bleken wel 's morgens paar motorrijders daar
de baan uitgevlogen te zijn omdat er nogal wat
olie lag.. :( :( niks ergs gelukkig.
 
hoe kom je er eigenlijk ???

we hebben vandaag op de terug weg (weekendje moezel) nog ff gestopt bij de ingang van de NurburgRing (ze waren al bezig voor de F1 van volgende week)
aangezien we niet precies wisten waar we naartoe moesten zijn we maar door gereden

ps. het hek stond open bij de ingang van het circuit dus ik dacht dat je daar wel door kon om te kijken schiet er in 1 keer een duitser uit een auto en trekt me bijna van de motor... kerel hardstikke pissig
 
Ik ben stiekum ook geweest *D :) })


Heb de fiets van Fabian zien staan..
Was met een klasgenoot achterop en een klasgenoot
bij haar vriend achterop....op een sjopper uit
het jaar 0. Hij vroeg of ik niet harder wilde dan
110...want boven de 110 rammelde alles uit
elkaar. :(
En nu ben ik geen racekanon...maar dit was wel
weer het andere uiterste...pfffff....

Nou, we hadden een dag de tijd, dus een rondje
limburg was te kort, ardennen onbekend, bleef
dus alleen duitsland over en aangezien ik alleen
de B258ken.. :)

En of het goed weer was? Ik brandde mijn pak uit. :) :} :}


Sta ik ff bij start/ingang te kijken... 2 vrienden/
collega's die de baan opgaan.
Was de halve IKEA richting Nordschleife gegaan :)
O ja, das waar dacht ik, maar ik kon niet omdat ik
heel hard moest leren... })

Nog ff uurtje bij Brunchen (zo spreek je het uit
tenminste) wezen staan, want daar was de hele
club en toen al weer richting huis...

Bleken wel 's morgens paar motorrijders daar
de baan uitgevlogen te zijn omdat er nogal wat
olie lag.. :( :( niks ergs gelukkig.


hm, dan moet je mij toch een x voorbij hebben zien vlammen :D Blauw witte gsxr600 2001 en blauw wit pak !

Fab heeft maar 1 rondje kunnen rijden wegens geluids restricties.. daar heb je volgens mij net iets op gevonden of niet?
 
nou t was weer een heerlijk dagje, maar idd s morgens wel helemaal weggeregend :( word wakker om half 7, zonnetje kwam er al een beetje door...half uur later naar buiten: regent het! Snel weerradat bekeken en maar besloten dat we de buien wel voor konden blijven :j NOT....tot ver in Duitsland regen gehad, was aardig doorweekt..........

Ring was helemaal droog en super druk....heb helaas maar 1 rondje mogen rijden: 103 DB vonden ze toch wat teveel van t goeie :+ dus de rest van de dag maar wat zogenaamde passenger laps gedaan, was ook lekker...Supervisor heeft wel goed zn best gedaan, en Joel kwam bibberend van de adrenaline terug na zn eerste rondje achter Supertje aan :} hij zal nog wel laten weten hoe ie t vond, maar neem van mij aan dat ie nu ook verslaafd is })

VEEL ongelukken, idd door olie tegenlijkertijd een stuk of 6 a 7 motoren onderuit....dat was echt F**K! :(

Nog een Porsche GT3 aan de rechterzijde helemaal los gereden, wielen waren voor en achter afgebroken....gebeurde in Wipperman

Ook nog een vlamnieuwe M3 die een koprol had gemaakt.....mindere momenten

Terugweg maar es de B258 geprobeerd, meteen door de Wouten van de weg gehaald *D was een preventieve controle zeiden ze, kregen een praatje over hoe gevaarlijk het was enzo (van een NL-er btw)....en dat ik niet meer zo hard door de bocht moest gaan.....160 plat is toch niet zo hard? :+

Nu druk bezig mn uitlaat vol te proppen met vanalles en nog wat om m wat stiller te krijgen *D
want dinsdag is weer een Ringdag :}

8-)
 
hoe kom je er eigenlijk ???

we hebben vandaag op de terug weg (weekendje moezel) nog ff gestopt bij de ingang van de NurburgRing (ze waren al bezig voor de F1 van volgende week)
aangezien we niet precies wisten waar we naartoe moesten zijn we maar door gereden

ps. het hek stond open bij de ingang van het circuit dus ik dacht dat je daar wel door kon om te kijken schiet er in 1 keer een duitser uit een auto en trekt me bijna van de motor... kerel hardstikke pissig

Er zijn 2 circuits, het F1 circuit, en daarnaast de oude baan, De Nordschleife dus, ietsje verder de 258 afrijden, ong. 1 km, zie je vanzelf rechts een bordje.
 
nou t was weer een heerlijk dagje, maar idd s morgens wel helemaal weggeregend :( word wakker om half 7, zonnetje kwam er al een beetje door...half uur later naar buiten: regent het! Snel weerradat bekeken en maar besloten dat we de buien wel voor konden blijven :j NOT....tot ver in Duitsland regen gehad, was aardig doorweekt..........

Ring was helemaal droog en super druk....heb helaas maar 1 rondje mogen rijden: 103 DB vonden ze toch wat teveel van t goeie :+ dus de rest van de dag maar wat zogenaamde passenger laps gedaan, was ook lekker...Supervisor heeft wel goed zn best gedaan, en Joel kwam bibberend van de adrenaline terug na zn eerste rondje achter Supertje aan :} hij zal nog wel laten weten hoe ie t vond, maar neem van mij aan dat ie nu ook verslaafd is })

VEEL ongelukken, idd door olie tegenlijkertijd een stuk of 6 a 7 motoren onderuit....dat was echt F**K! :(

Nog een Porsche GT3 aan de rechterzijde helemaal los gereden, wielen waren voor en achter afgebroken....gebeurde in Wipperman

Ook nog een vlamnieuwe M3 die een koprol had gemaakt.....mindere momenten

Terugweg maar es de B258 geprobeerd, meteen door de Wouten van de weg gehaald *D was een preventieve controle zeiden ze, kregen een praatje over hoe gevaarlijk het was enzo (van een NL-er btw)....en dat ik niet meer zo hard door de bocht moest gaan.....160 plat is toch niet zo hard? :+

Nu druk bezig mn uitlaat vol te proppen met vanalles en nog wat om m wat stiller te krijgen *D
want dinsdag is weer een Ringdag :}

8-)

Ik wil ook.... :( :( :(

Rondetijd?????? :? :? :?
 
Tsja rondetijd is een goeie vraag Paul....op de video van vorige keer was t 9,5 minuut vanaf de brug (je weet wel 26 sec bla bla bla) Maar toen hebben we bv. de rechtestukken niet voluit gereden....denk dat Supervisor vandaag toch wel een 9 minuutjes heeft gereden, niet slecht voor de 10 ronde ofzo :}

maar t gaat mij vooral om de diversiteit aan bochies en de lijnen mooi te rijden, tijd komt voor mij later nog wel es, eerste die baan maar 100% leren kennen, want hij verrast je elke keer wel weer met iets nieuws *D

Denk je en bochtje lekker te nemen en dan klopt de volgende ineens niet meer, moet je weer een andere lijn proberen enzo :+ houd de spanning erin })
 
Wanneer gaan jullie weer? Wil graag eens een paar rondjes met jullie draaien....

Just 4 the fun.... :} :}
 
Yeeaaahaaaaaaahhhh!

Ik ben dus voor het eerst mee geweest. Damn wat is dat gaaf. Ik ga bij lange na niet zo hard als de meeste daar, licht aan mijzelf, en dat ik de baan niet ken, en mijn fiets natuurlijk, zzr1100 wil nou eenmaal niet zo hard door de bocht :( Volgende zomer hoef ik niet meer woon-werk te rijden, en dan komt er toch echt wat sportievers :P

Maar het is echt te gaaf voor woorden. Na eerste rondje (tenks Joost voor het wachten op me en het voorrijden!) Stond ik gewoon helemaal te shaken! Zo onwijs gaaf vond ik het.. Niet meer normaal hoe sommige die tolweg ( :P ) over gaan...

I am Hooked, en ga zeker nog een keer mee!!! 8-)

Kwas trouwens wel blij dat ik me fietsie verhoogd had, want ik ben een aantal; bochten niet goed ingegaan, en ik kwam toen toch weer met mijn tenen aan de grond.. met zo'n 2,5 cm verhoging.. kwil denk ik niet weten hoe dat was verlopen zonder de verhoging... Niet goed gekeken... Weer wat geleerd, ik dacht nml. echjt dat ik die bocht niet ging halen.. ff lullen tegen mezelf, "niet aan denken, door de bocht kijken" en hop, fietsie weer naar binnen...

Terug was ook kewl! die 258 is gewoon een superweg! Jammer van die wouten en hun opvoed kundig gebrabel, maar goed, iig geen prenetn uitgedeeld :P

Tenks Faab en Joo$t voor de geweldige uitnodiging!!!

(volgende keer wel een half uurtje later weg.. 7.00 uur op zondag is wel erg :z )
 
Wanneer gaan jullie weer? Wil graag eens een paar rondjes met jullie draaien....

Just 4 the fun.... :} :}

Ehm nou, igg morgen :9~ (ookal heb ik mn uitlaat niet permanent stiller gekregen) Laat me gewoon testen met van die stalen pannensponzen :+ en daarna gewoon gassen!

Dit weekend is de Ring dicht, maar het weekend daarop zijn we er zeker bij....Supervisor koopt morgen zijn jaarkaart, ikke die keer daarna..... :] Kun je tenmisnte ook es wat rustiger aan doen enzo...dan "moet" je je ronde niet meteen 100% benutten zeg maar

Maar Paul: graag! Tof als je erbij bent de volgende keer!
 
Yeeaaahaaaaaaahhhh!

Ik ben dus voor het eerst mee geweest. Damn wat is dat gaaf. Ik ga bij lange na niet zo hard als de meeste daar, licht aan mijzelf, en dat ik de baan niet ken, en mijn fiets natuurlijk, zzr1100 wil nou eenmaal niet zo hard door de bocht :( Volgende zomer hoef ik niet meer woon-werk te rijden, en dan komt er toch echt wat sportievers :P

Maar het is echt te gaaf voor woorden. Na eerste rondje (tenks Joost voor het wachten op me en het voorrijden!) Stond ik gewoon helemaal te shaken! Zo onwijs gaaf vond ik het.. Niet meer normaal hoe sommige die tolweg ( :P ) over gaan...

I am Hooked, en ga zeker nog een keer mee!!! 8-)

Kwas trouwens wel blij dat ik me fietsie verhoogd had, want ik ben een aantal; bochten niet goed ingegaan, en ik kwam toen toch weer met mijn tenen aan de grond.. met zo'n 2,5 cm verhoging.. kwil denk ik niet weten hoe dat was verlopen zonder de verhoging... Niet goed gekeken... Weer wat geleerd, ik dacht nml. echjt dat ik die bocht niet ging halen.. ff lullen tegen mezelf, "niet aan denken, door de bocht kijken" en hop, fietsie weer naar binnen...

Terug was ook kewl! die 258 is gewoon een superweg! Jammer van die wouten en hun opvoed kundig gebrabel, maar goed, iig geen prenetn uitgedeeld :P

Tenks Faab en Joo$t voor de geweldige uitnodiging!!!

(volgende keer wel een half uurtje later weg.. 7.00 uur op zondag is wel erg :z )

volgende keer gaan we toch echt weer met de auto...is zoooooveel relaxter, kunt lekker ontspannen de Ring oprijden, scheelt toch wel met de concentratie moet ik zeggen! Dus ehhhh,of achter ons aanrijden (90 km/h) :+ of zelf ff gassen....maar dat komt wel goed

En wij vonden het ook tof dat je erbij was 8-)

EDIT: ow ja heb je al een nieuwe startknop :+
 
Laatst bewerkt:
Nou vandaag weer geweest *D was weer fantastisch :9~ !

6 rondes gereden, t was zooo extreem warm, meer was gewoon niet uit te houden....

Heerlijk rustig, hooguit 20 motoren ofzo, en 4 auto´s...ideaal! En GEEN geluidscontrole door de week :}

3 rondes gefilmd, is weer zeer goed gelukt, morgen gaan we weer en dan gaan we es proberen de camera naar achteren te laten filmen, moet mooie beelden opleveren volgens mij 8-)

Mzll
 
Terug
Bovenaan Onderaan