16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclusief voor MF leden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ukki

MF veteraan
30 jun 2008
8.096
0
Almere
*** Reminder/Huishoudelijke mededeling 14-4-2010***
*** Reminder/Huishoudelijke mededeling ***

Even één reminder met betrekking tot de betaling.
Officieel hoor je binnen 2 weken je inschrijving betaald te hebben, anders vervalt de inschrijving automatisch.
Nou hebben ze ons gematst en is dat vooralsnog nog niet gebeurd.
Maar bij deze wil ik toch even iedereen een reminder sturen, heb je nog niet betaald, ben je het per ongeluk vergeten, betaal dan deze week aub je inschrijving, want anders heb je kans dat je inschrijving de komende weken alsnog komt te vervallen en dat zou zonde zijn!


Verder alvast een kleine huishoudelijke mededeling:
Dit jaar heeft de kantine van het politiecircuit besloten, geheel over te stappen op betaling per chipknip.
Je kan dus niet meer met contant geld terecht voor eten en drinken.
Er is ter plaatse een oplaadpunt voor de chip, maar om problemen en/of wachtrijen te voorkomen, zou ik voorstellen om binnenkort, als je een keer in de stad loopt ofzo, gewoon alvast een keer 10 à 20 euro op je chipknip te zetten.


*** Update 18-1-2010 10.00 *** We kunnen gaan inschrijven *O*


Het lange wachten wordt eindelijk beloont en we kunnen ons gaan inschrijven *O* voor de mf tracktrainingsdagen op:
zondag 16 mei
en
zondag 15 augustus
Jullie kunnen je vanaf dit moment inschrijven via http://www.tracktrainingwebshop.nl (www.tracktrainingwebshop.nl)
Als je nog geen account hebt dien je die even aan te maken waarna je, je meteen kan inschrijven voor de gewenste dag(en).

LET OP: via deze link heb je de mogelijkheid om je voor alle tracktrainingsdagen in te schrijven.
Op dit moment zijn echter uitsluitend 16 mei en 15 augustus voor MF leden.

Mocht het zo zijn dat 6 mei en 15 augustus snel vol zitten en je achter het net vist dan raad ik aan om je in te schrijven voor 8 augustus , want grootte kans dat dit dan alsnog een tracktrainingsdag wordt voor uitsluitend MF leden.

Succes allemaal met inschrijven *O* en laat het even weten als het gelukt is dan zet ik je in de OP!

groetjes

ukki



:]
Definitieve Deelnemerslijst MF tracktrainingsdagen 2010

16 mei Level 1:
full


  1. mustgofaster
  2. VincentW
  3. ForShizzle
  4. Biancie
  5. r1enzo
  6. Piet Zahut
  7. Arend_SC
  8. Wheelz
  9. Bartvk
  10. mausve
  11. DanDruff
  12. Djoezz
  13. hondabob
  14. Scarrrr
  15. Euforia
  16. FolkertCBR
  17. El Niño
  18. Insane Bane
  19. March88
  20. Toetje87
  21. RidEr_HeleEn
  22. I-accelerate
  23. Kwaakmans
  24. Tomme85
  25. M-j&co
  26. Stuggel
  27. jinx82
  28. Nicked
  29. Jappie007
  30. Maus75
  31. TLmike
  32. Gejabo
  33. Daniel 23
  34. Drinky
  35. Naaktloper
  36. >>>Berry<<<[/
  37. erikje
  38. Skriel



16 mei Level 2:
full


  1. -=Jochie=-
  2. Ukki
  3. Horney
  4. Vuurbloed
  5. Jeroen
  6. Go Foggy
  7. The_Daphne
  8. pRRince
  9. Aoks
  10. Blade
  11. Zaad
  12. Baba-San
  13. JunioRR
  14. Badzmaru
  15. Andy-Marf
  16. Hendr1k
  17. Kasprr
  18. eggman
  19. Snappie88
  20. pjee
  21. WaXstar
  22. Geerhard
  23. ~Suus~~
  24. MierJ
  25. Falierke
  26. Motormouse
  27. Ferrdi
  28. Unruled
  29. Winner61
  30. Unknow Road
  31. 87Rich
  32. king okkie 25
  33. bbkinky
  34. Jermo
  35. Ducati888
  36. RR-Neliz

Toeschouwers:
Joshi 76



15 augustus Level 1:

  1. HornEd
  2. The Little
  3. RandyFisherman
  4. cLarity
  5. RikVfr
  6. Grroxx
  7. Jeremayah
  8. Cyber--
  9. Doow
  10. @nne
  11. Riff Raff
  12. Miss2
  13. vriend(in) van Miss2
  14. DerHansel
  15. timba1982
  16. jozefientje123
  17. Sjees
  18. Lone Wolf
  19. Elmox1989
  20. Phustje
  21. Vizier
  22. Excecutive Chef
  23. ferrariman
  24. BubbaNL
  25. jankramer
  26. fietsertje
  27. bas_k



15 augustus Level 2:

Ukki komt wel maar rijdt ivm haar bruiloft de 20ste niet mee
  1. mento
  2. Nessy
  3. LoSBol
  4. VTR Jeroen
  5. Biancie
  6. r1enzo
  7. pRRince
  8. Prikkie
  9. Zoefzuki
  10. Kasprr
  11. MRT187
  12. Fladder
  13. Djoezz
  14. B@rdie]
  15. EL Niño
  16. TheFox
  17. Insane Bane
  18. bam bam
  19. adindum
  20. Nicked
  21. Geerhard
  22. TLmike
  23. Hedcandy
  24. Tinus
  25. MotorThom
  26. Detox
  27. Fast&Sweet
  28. One-of-Four
  29. tuoontje


Nog zoekend naar een plekje voor 15 augustus:
Miesjahhh
miesjahhh in "16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclu..."

(Nog) geen officiële MF dag
23 mei Level 1:

  1. Sander1989
  2. ThefemaleMauster
  3. Bianca1
  4. Artie
  5. bam bam
  6. oenes
  7. red devil
  8. the black panther
  9. Ghost
  10. TnecniV
  11. Chickie1506
  12. StephanG
  13. Daan#1
  14. StreetlegaHLD
  15. Vinniespace



23 mei Level 2:

  1. GDanDruff
  2. TheMauster
  3. Vincentw
  4. Ukki
  5. -=jochie=-
  6. pjee
  7. Jeffrey-'t-Vriest
  8. Chakotay
  9. Hedcandy


Nog op zoek naar een plekje:
Icecream
IceCream in "16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclu..."


8 augustus Level 1/2:
  1. E®nst
  2. Joshi76
  3. M-j&co
  4. beverenboy
  5. Daniel23




Voor meer informatie over de dag, de verschillende levels ed zie de tracktrainingsite
http://www.tracktraining.nl/about%20us.html

FAQ: http://www.tracktraining.nl/faq.html
Checklist: http://www.tracktraining.nl/TrackTraining%20Checklist.pdf
Algemene Voorwaarden: http://www.tracktraining.net/catalog/conditions.php

Ook leuk om door te lezen :P
http://www.motorfreaks.nl/general/veilig-snel-rijden-met-tracktraining.html

Team%20Tracktraining.JPG






*** Update 6-1-2010 ***
Vooralsnog wordt de inschrijfdatum voor de 2 MF tracktrainingsdagen vastgesteld op maandag 18 januari 2010 om 10.00*

Op maandag 18 januari om 10.00 zal ik in dit topic een uitleg posten hoe je, je vanaf dat moment kan inschrijven.
Verwachting is dat de dagen vrij snel vol zullen zitten, dus zorg dat je er op tijd bij bent.
We zijn nog bezig met eventueel een extra dag maar vooralsnog is daar nog geen nadere informatie over of en wanneer dit door zou kunnen gaan.


* LET OP:
Deze datum is onder voorbehoud.
De site ondergaat op dit moment zijn laatste aanpassingen en de komende week zullen er enkele tests plaatsvinden.
Indien deze tests niet naar verwachting verlopen zou dat kunnen betekenen dat de inschrijfdatum iets verder verschoven dient te worden.





*** Update 6-12-2009 ***
Duurde ff maar de data zijn bekend *O* :

Zondag 16 mei 2010
en
Zondag 15 augustus 2010

Op dit moment wordt er nog gewerkt aan een vernieuwde tracktrainingswebsite waardoor het moment dat wij ons kunnen gaan inschrijven naar verwachting omstreeks 2de week van januari zal zijn.
Voor nu kan iedereen alvast checken of en op welke data iedereen zich kan en wenst in te schrijven, alsmede de data van de MF tracktrainingdagen in hun agenda noteren.

De verwachting is dat 1 a 2 weken (eind december) van tevoren in dit topic melding wordt gemaakt van de datum en het tijdstip waarop er ingeschreven kan worden.
Op die datum (waarschijnlijk januari 2010) zal er vervolgens in dit topic uitgelegd worden hoe en waar je, je vanaf dat moment kan inschrijven.

Wat betreft verzekeringen:
ik ben er nog even achteraan geweest maar op dit moment is het in de huidige verzekeringsmarkt eigenlijk onmogelijk om een losse dagverzekering af te sluiten.
Het beste is dus om je huidige verzekeraar te benaderen en te informeren naar de mogelijkheden om een dergelijke dag mee te verzekeren, en anders wellicht over te stappen naar een verzekeraar die dit wel dekt ;)







*** Update 2-12-2009 ***

Goedemorgen allemaal,

Ik ben gister geïnformeerd dat ik dit weekend 2 data door zal krijgen voor de MF Tracktrainingsdagen.

Inderdaad op dit moment zijn er slecht 2 dagen beschikbaar, gezien het aantal aanmeldingen in de OP zou dit wellicht te weinig kunnen zijn.
Helaas is dat op dit moment even niet anders. Er wordt wel aan gewerkt dus het zou kunnen dat als de eerste 2 dagen volgeboekt zijn er op een later tijdstip ook nog een 3de dag bijkomt, maar dat is op dit moment absoluut niet zeker.

De Procedure (van inschrijving):
1. Zodra ik dit weekend de data heb doorgekregen zullen ze in dit topic gepubliceerd worden.

Daar tracktraining nog bezig is met het vernieuwen van hun site, en ik me kan voorstellen dat niet iedereen onmiddellijk weet of die een bepaalde datum wel of niet kan, begint de inschrijving pas op een latere datum.
De verwachting is dat dit 2-3 weken na het bekend maken van de data zal zijn, maar ik hoop hier dit weekend ook meer duidelijkheid over te kunnen geven.
Er zal van te voren in dit topic melding worden gemaakt van de datum en het tijdstip vanaf wanneer er ingeschreven kan worden.

2. Op de afgesproken datum (en het tijdstip) dat de inschrijving wordt geopend zal er in dit topic een uitleg (en eventueel een linkje) komen, inzake hoe en op welke manier je jezelf kan inschrijven.
Vanzelfsprekend zal dit niet via de “normale tracktrainingsite” gebeuren, anders wordt het voor ons moeilijker om hier een echte MF dag van te maken, aangezien de inschrijving dan voor jan en alleman zou worden open gesteld.
Het is dus zaak dit topic de komende weken goed in de gaten te houden, alle relevante informatie zal hier worden vermeld.

LET OP! Wellicht ten overvloede wijs ik erop dat je aanmelding na inschrijving dan definitief wordt. Je zal binnen 1 maand na je inschrijving het cursusgeld moeten betalen, anders heb je kans dat je inschrijving komt te vervallen en vrij gegeven wordt aan iemand anders.

Heb je nog vragen stuur het even via pb dan kan ik de vraag, indien nodig, dit weekend even meenemen in het gesprek met tracktraining.





*** Update 18-10-2009 ***

Goedeavond allemaal,

vandaag de organisatie van tracktraining gesproken en daar kwamen de volgende punten uit:

- daar het hier een politiecircuit betreft, en de politie hier de regels van de openbare weg wenst te hanteren, dient elke deelnemer in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs en zijn circuitfietsen niet toegestaan.
Dit is dus geen regel van tracktraining en mochten zij in de toekomst op andere circuits gaan rijden dan zal dit waarschijnlijk veranderen.
- elke deelnemer dient een volledig leren pak en een losse rugprotector te dragen.
We hebben aangegeven dat, dat niet altijd even duidelijk op de site vermeld staat en ze zullen hier naar gaan kijken en de site waar nodig aanpassen.

(degene die de vraag gesteld hebben, hebben ook nog even een PB gekregen met bovenstaand antwoord)

- de kosten van een tracktrainingdag op lelystad zijn voor 2010 dusdanig gestegen dat de organisatie van tracktraining zich genoodzaakt ziet om het cursusgeld voor 2010 bij te stellen naar EUR 89,00.

m.i. nog steeds een heel schappelijk bedrag voor een dergelijke circuittraining, maar mocht iemand zich, in verband met bovenstaande punten, genoodzaakt zien om zich af te melden dan hoor ik dat graag z.s.m.

- Op dit moment lijkt het erop dat we 2 speciale MFdagen zullen organiseren, en de verwachting is dat er waarschijnlijk in december (heel misschien november) al informatie is over de data en iedereen zich kan gaan inschrijven.
Nadere info volgt zodra er meer bekend is.




*** The beginning 14-10-2009 ***

Er gingen hier en daar al wat geruchten maar het is nu zo goed als zeker 16 mei en 15 augustus 2010 zullen er speciale Tracktrainingdagen op het circuit van Lelystad worden gegeven uitsluitend voor MF leden*.

De exacte datum zal waarschijnlijk begin 2010 bekend gemaakt worden, alsmede nadere informatie omtrent de inschrijving hiervoor.

Met het openen van dit topic wil ik alvast de interesse peilen.
Aanmelden is vanzelfsprekend onder voorbehoud (van de datum).

Als je serieus interesse hebt, meld je dan hier even aan en dan zet ik je erbij in de OP, gaarne niveau van je voorkeur erbij vermelden (level 1 of 2**).

groetjes Ukki


* indien wij niet voldoende leden bij elkaar kunnen krijgen om de dag vol te krijgen, zal de inschrijving 1-2 maanden voor de betreffende datum opengesteld worden voor niet-mf leden. dat onvoldoende aanmeldingen lijkt niet echt meer aan de orde _O-
** Level 3 is vooralsnog nog niet mogelijk.


waarschijnlijk ten overvloede maar voor de duidelijkheid wil ik het toch ff melden. aanmeldingen in dit topic zijn geen definitieve aanmeldingen. tevens wordt hiermee geen plek gereserveerd. voor meer informatie inzake de definitieve inschrijving zie de OP


 
Laatst bewerkt:
Goed geregeld Ukki. Ik heb 20 augustus al wat te doen, verder is mijn agenda nog vrij :P

Graag 1 maal level 2 (Grandia)
en 1 maal level 1 (FeGrandia)
 
FF een vraagje, zijn ze een beetje streng met de geluidscontrole daar of valt het allemaal wel mee???
 
FF een vraagje, zijn ze een beetje streng met de geluidscontrole daar of valt het allemaal wel mee???

Zelf zijn ze niet heel streng, maar ze moeten zich aan bepaalde regels houden omdat het het politie cirquit is. Er worden geen metingen gedaan, maar ze hebben het liefst dat je met standaard uitlaat komt, of evt met killer.

Ze controleren dus puur op gehoor, en vinden ze het teveel heb je pech...
Ik zou het risico niet nemen iig.
 
Is het trouwens 40 om 40? (level 1 en 2?)
Want dan is het misschien handig 2 lijstjes te maken, zie je sneller of er nog plek is??
(tis maar een ideetje hoor ;))

Top in elk geval dat je dit hebt doorgezet!! *O*
 
Is het trouwens 40 om 40? (level 1 en 2?)
Want dan is het misschien handig 2 lijstjes te maken, zie je sneller of er nog plek is??
(tis maar een ideetje hoor ;))

Top in elk geval dat je dit hebt doorgezet!! *O*

:N daarom wil ik nu meteen even de interesse peilen voor de 2 niveau's dan kunnen we eventueel in overleg met Tracktraining zeggen 60 pers. level 2 en 20 pers. level 1.
 
Zelf zijn ze niet heel streng, maar ze moeten zich aan bepaalde regels houden omdat het het politie cirquit is. Er worden geen metingen gedaan, maar ze hebben het liefst dat je met standaard uitlaat komt, of evt met killer.

Ze controleren dus puur op gehoor, en vinden ze het teveel heb je pech...
Ik zou het risico niet nemen iig.

Zoveel herrie maakt dat ding van mij nou ook weer niet.
Maar standaard uitlaat heb ik nie, wel een LeoVincie met E-keur, maar goed
dan moet ik ook de standaard bochten er weer onder gooien...
 
lijkt me leuk, alleen ik ben nog niet zo goed, maakt dat wat uit? :+
 
Zoveel herrie maakt dat ding van mij nou ook weer niet.
Maar standaard uitlaat heb ik nie, wel een LeoVincie met E-keur, maar goed
dan moet ik ook de standaard bochten er weer onder gooien...

Gewoon killer erin, en duwend naar de keuring, als ze vragen om te starten niet teveel gas geven ;)

Ze meten niet langs de baan oid...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan