16 mei en 15 aug: Tracktrainingdag exclusief voor MF leden

Status
Niet open voor verdere reacties.
LET OP: Uitzonderingen alleen voor Lelystad:
Deelnemen kan alleen met een straatlegale motorfiets
Alleen originele uitlaten toegelaten (max. 89 db!)


ai, dat gaat denk ik wél een probleem worden voor mij -O-
want ik heb 't idee dat ik zelfs met killer daar nog goed boven zit..
 
Laatst bewerkt:
ai, dat gaat denk ik wél een probleem worden voor mij -O-
want ik heb 't idee dat ik zelfs met killer daar nog goed boven zit..
ik weet niet of ik een goede uitlaat heb :O heb em zo gekocht met laser uitlaat :$
zal vast wel goed gaan, zoveel herrie maakt ie niet :P
 
ik weet niet of ik een goede uitlaat heb :O heb em zo gekocht met laser uitlaat :$
zal vast wel goed gaan, zoveel herrie maakt ie niet :P


ik heb daar begin dit jaar nog VRO3 gedaan met bijna dezelfde uitlaat mét killer erin, maar er was geen haan die ernaar kraaide.. (of die heb ik gewoon niet gehoord :z )
sterker nog, ik was niet eens de luidste!
maar als ze nu wel strenger gaan zijn en verwachten dat je met orginele demper komt,
zal ik af moeten haken -O-
 
ik weet niet of ik een goede uitlaat heb :O heb em zo gekocht met laser uitlaat :$
zal vast wel goed gaan, zoveel herrie maakt ie niet :P
En anders op MF of MP speuren naar een originele demper voor weinig.. die zijn er vast wel?? (de mijne bijv voor 2 tientjes gevonden)
 
ik heb daar begin dit jaar nog VRO3 gedaan met bijna dezelfde uitlaat mét killer erin, maar er was geen haan die ernaar kraaide.. (of die heb ik gewoon niet gehoord :z )
sterker nog, ik was niet eens de luidste!
maar als ze nu wel strenger gaan zijn en verwachten dat je met orginele demper komt,
zal ik af moeten haken -O-
hier schijnt geen killer in te zitten :o

ik weet niet of ik een goede uitlaat heb :O heb em zo gekocht met laser uitlaat :$
zal vast wel goed gaan, zoveel herrie maakt ie niet :P
En anders op MF of MP speuren naar een originele demper voor weinig.. die zijn er vast wel?? (de mijne bijv voor 2 tientjes gevonden)
ik bel even de vorige eigenaar op denk ik, die had de originele uitlaat nog wel. maar in al het enthousiasme alles vergeten mee te nemen behalve de motor :+
 
Ik kan het eigenlijk nergens terug vinden dat het niet mag.
Er staat alleen dat je motor in technisch goede staat moet zijn,dat zijn de circuitfietsen toch altijd :Y
Afhankelijk van de datum wil ik er ook wel bij,level 2.
Als het niet met de circuitfiets mag dan maar met de cb :)

deelname alleen met een straatlegale fiets ;)


btw: ik ga niet mee, denk dat het tempo te laag ligt om lol erin te hebben en van begeleiding in groep 3 op CPZ leer ik meer..

daarbij heb ik voor ietsje meer een circuitdag in FR en dat doe ik liever *D
 
Ff reageren op iedereen:

Nee ik ben geen marshall, ik werk ook niet voor Track Training, maar heb in overleg met het bestuur omdat er vorige keer zoveel mf'ers waren dit opgezet .

Circuit motoren zijn inderdaad NIET toegestaan, Team tracktraining kan hier niets aan veranderen, het gaat om het Politiecircuit in lelystad, en de directie daar ( politie dus ) staat alleen fietsen waar een kenteken op zit toe.

Qua geluid zijn ze niet heel streng, maar schreeuwen mag je uitlaat echt niet. Standaard uitlaat word aangeraden, maar in principe moet een volwaardige DB killer volstaan. Er worden geen db's gemeten, maar er wel vooraf ( tijdens de keuring ) naar het uitlaat geluid geluisterd.

Nog 1 x ter verduidelijking : Tracktraining is een TRAINING en geen race, Er mag niet worden ingehaald en er word niet vrij gereden, en er worden geen tijdmetingen gedaan. De doelstelling van Tracktraining is om je rijstijl/houding op het cirquit en op de weg te verbeteren.
 
Ff reageren op iedereen:

Nee ik ben geen marshall, ik werk ook niet voor Track Training, maar heb in overleg met het bestuur omdat er vorige keer zoveel mf'ers waren dit opgezet .

Circuit motoren zijn inderdaad NIET toegestaan, Team tracktraining kan hier niets aan veranderen, het gaat om het Politiecircuit in lelystad, en de directie daar ( politie dus ) staat alleen fietsen waar een kenteken op zit toe.

Qua geluid zijn ze niet heel streng, maar schreeuwen mag je uitlaat echt niet. Standaard uitlaat word aangeraden, maar in principe moet een volwaardige DB killer volstaan. Er worden geen db's gemeten, maar er wel vooraf ( tijdens de keuring ) naar het uitlaat geluid geluisterd.

Nog 1 x ter verduidelijking : Tracktraining is een TRAINING en geen race, Er mag niet worden ingehaald en er word niet vrij gereden, en er worden geen tijdmetingen gedaan. De doelstelling van Tracktraining is om je rijstijl/houding op het cirquit en op de weg te verbeteren.

Waar zit hem het verschil in level 1 en level 2 dan? Wil absoluut hier aan deelnemen, maar twijfel nog heelklein beetje
 
ik ben erbij, moet dan al genoeg ervaring op de weg hebben opgebouwd om met lvl 1 mee te doen dus schrijf me er maar bij voor level 1:)
 
Ow wat leuk *O* Mogen wij er ook bij?

- Motorgek niv. 1
- Ster niv. 1
- Vavavonne niv. 1
- Frasier niv. 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan