16 september Orange Triple Backyard Meet

Morgen!

Is het voor het broertje van de Speed/Street triple (Daytona 675 triple) ook toegestaan mee te rijden? Of enkel voorbehouden aan de Speed/Street variant?

In de opening post staat dat zelfs 2 en 4 cilinders welkom zijn.
Een Daytona is natuurlijk altijd welkom. :)
 
Nice :} !! Dan zal onderstaande Daytona waarschijnlijk meerijden... samen met de triple broertjes :D *O*
177516_3873400746921_1258326388_o.jpg
 
Het lukt me sowieso niet om voor de middag er te zijn. :(
Misschien dat ik nog wel even langs kom op de waalkade om even een bakkie te doen :Y
 
Ik meld me ook af ga zaterdag quad rijden en paintballen dus denk niet dat ik zo fit ben om zo ver te rijden next time mannen*D
 
Ondanks alle afzeggingen gaan we zondag vanaf 10uu30 verzamelen;

Mooi weer voorspelt, een mooie route en terrasje aan het eind;

Dat wil je toch niet missen !
 
Laatst bewerkt:
Ik meld mij bij deze af. ik heb het tot vanochtend laten afhangen om te gaan, maar was te moe. Ieder geval veel plezier. :]
 
Je heb de beste gemist jongen (flauwe grapjes over cross-country rijden zullen wij niet over hebben) _O- _O-


uhhh wat is er gebeurd? iemand een uitstapje in de berm gemaakt of moest er iemand heel nodig pissen?

Icm met de post in het speed topic gok ik dat het iets is met de 675 daytona ... Robert staat er naast, dus gelukkig niet al te heftig
 
Laatst bewerkt:
Chris bedankt voor de foto's en op het filmpie [uncut] wachten we natuurlijk met groot ongeduld...

Was mooi eindje rijden met alleen 3-cilinders;

DB-killers zitten er hier al weer in, want ga de volgende keer dat mooie 3cl geluid niet laten overstemmen door m'n uitlaatherrie.....
 
Chris bedankt voor de foto's en op het filmpie [uncut] wachten we natuurlijk met groot ongeduld...

Was mooi eindje rijden met alleen 3-cilinders;

DB-killers zitten er hier al weer in, want ga de volgende keer dat mooie 3cl geluid niet laten overstemmen door m'n uitlaatherrie.....

Ik ben net terug uit duitsland voor 3 dagen maar het eerste wat ik ga doen is die killer eruit halen :Y er gaat niets boven een mooie 3 cilinder brom :N zelfs geen poetsbeurt :Y en hij is vies geloof me :Y :')
 
Hans, nogmaals bedankt voor de rit. *O*
Was erg leuk.

Chris, mooie foto´s.

De rest, bedankt voor de gezelligheid. :W

Robbert, waar blijft het filmpje.... :X ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan