160 Euro !!

Keesie83

MF'er
7 sep 2004
215
0
Puttershoek
Dat is wat ik kreeg van meneer de politieman omdat ik over een stukje vluchtstrook reed. Is wel heeeel erg veel zeg! De volgende keer toch maar netjes wachten. Zijn er meer van die kleine overtredingen met zulke bizarre bedragen?
 
je weet dat het niet mag O-)
waarom niet gewoon tussen de file door als ik vragen mag?
 
Ja, je storen aan het weggedrag van een voorligger en er dan wat van zeggen en een rotschop na geven kost je soms je leven. Das net wat meer dan 160 euro ;)
 
Vandaag zag ik toen ik file aan het rijden was een motorrijder lekker tussen de file doorrijden (beetje zig zaggen) en oom agent zag ik op zijn motor op de vluchtstrook de motorrijder in de gaten houden. En een stukje verder zag ik dat oom agent de motorrijder liet volgen naar de benzinepomp. Ik hoop dat het geen boete is geworden.
 
je weet dat het niet mag O-)
waarom niet gewoon tussen de file door als ik vragen mag?


Ik kwam vanaf een viaduct op de invoegstrook. Het is een lange invoegstrook en er stonden 5 auto's stil helemaal aan het begin. Ik dacht er even snel langs te gaan en dan een eind verder me in de file mengen. Helaas, ik mocht mee naar het benzinestation.
 
Dat is wat ik kreeg van meneer de politieman omdat ik over een stukje vluchtstrook reed. Is wel heeeel erg veel zeg! De volgende keer toch maar netjes wachten. Zijn er meer van die kleine overtredingen met zulke bizarre bedragen?



heeee wat krijgen we nou?????


krijg jij geld van bromsnor???
 
Ik kwam vanaf een viaduct op de invoegstrook. Het is een lange invoegstrook en er stonden 5 auto's stil helemaal aan het begin. Ik dacht er even snel langs te gaan en dan een eind verder me in de file mengen. Helaas, ik mocht mee naar het benzinestation.
Hmmm ... vreemd ... terwijl er juist nu campagnes worden gevoerd om de héle uitvoegstrook te gebruiken :? :?
 
Vandaag zag ik toen ik file aan het rijden was een motorrijder lekker tussen de file doorrijden (beetje zig zaggen) en oom agent zag ik op zijn motor op de vluchtstrook de motorrijder in de gaten houden. En een stukje verder zag ik dat oom agent de motorrijder liet volgen naar de benzinepomp. Ik hoop dat het geen boete is geworden.
Nou, ik denk van wel.. B|
 
klopt, maar niet via de vluchtstrook :+
Ik ga er vanuit dat TS de auto's die stilstonden om in te voegen rechts inhaalde om de doorstroming volgens het vigerende beleid te bespoedigen en daarbij mogelijk maar niet opzettelijk de doorgetrokken streep tussen invoegstrook en vluchtstrook heeft overschreden O-)
 
.... Zijn er meer van die kleine overtredingen met zulke bizarre bedragen?

Jazeker, motortje geimporteerd en gekeurd door RDW...
Ik dacht ff slim te zijn en tot ik hem doorverkocht had even de verzekering van mijn (al jaren in onderdelen zijnde) XJ650 op dat geimporteerde ding te zetten, toch maar een paar weekjes dachtik.

Trekken ze net gedurende die week dat restauratie-object uit de computer als zijnde NIET verzekerd!!

320 EURO !!! :)
 
Dat is wat ik kreeg van meneer de politieman omdat ik over een stukje vluchtstrook reed. Is wel heeeel erg veel zeg! De volgende keer toch maar netjes wachten. Zijn er meer van die kleine overtredingen met zulke bizarre bedragen?

Kennis van mij heeft een wheely gemaakt en kreeg daar € 200 boete voor :r :( .
 
En jullie zijn er toch echt allemaal zelf bij geweest en nu hier lopen piepen..

Behalve die 95 euro voor keren aan een stoplicht :? Vind ik een beetje raar..
 
175euro
door een rood licht gereden. nog nie eens te snel. ok het mag nie is een zware fout , maar fouten maken is menselijk.

en ik ben nu geen betere of veiligere chaffuer geworden, en das net het gene wat de politici willen bereiken. zeggen ze toch.
als dat hier zo doorgaat verkoop ik mijn motor en auto en koop ik zo een golfwagentje!
 
Dat is wat ik kreeg van meneer de politieman omdat ik over een stukje vluchtstrook reed. Is wel heeeel erg veel zeg! De volgende keer toch maar netjes wachten. Zijn er meer van die kleine overtredingen met zulke bizarre bedragen?

o, dan is het 16 euro duurder geworden in 2 jaar O-)
 
je weet dat het niet mag O-)
waarom niet gewoon tussen de file door als ik vragen mag?
Ik ken hier ook een stukkie waar je van de A9 de A2 op gaat. 1 baans weg, staat altijd vast 's avonds. Het is of tussen de auto's en de vangrail door (over de zooi die daar ligt en weinig ruimte, mooi niet dus) of aan de andere kant rustig over de vluchtstrook. Als je je spiegels goed in de gaten houdt, lijkt mij, is er niks aan de hand. Ik had die agent verrot gescholden. 160 euro voor zoiets onbenulligs. Alsof je een doodzonde begaat.
 
Dat is wat ik kreeg van meneer de politieman omdat ik over een stukje vluchtstrook reed. Is wel heeeel erg veel zeg! De volgende keer toch maar netjes wachten. Zijn er meer van die kleine overtredingen met zulke bizarre bedragen?
Triest! die 160pleuro's vind die verhoudingen qua hoogte van het boetebedrag echt om te :r
 
175euro
door een rood licht gereden. nog nie eens te snel. ok het mag nie is een zware fout , maar fouten maken is menselijk.

en ik ben nu geen betere of veiligere chaffuer geworden, en das net het gene wat de politici willen bereiken. zeggen ze toch.
als dat hier zo doorgaat verkoop ik mijn motor en auto en koop ik zo een golfwagentje!

idem, alleen door vast oranje gereden :? veiliger geworden? nee, zeker niet, van dat het nu oranje word sta ik op men rem, als de achterligger dan geen afstand genoeg houd...

klinkt aso, maar hier word je tegenwoordig voor het minste minimum 150 euro afgetroggelt
 
Terug
Bovenaan Onderaan