''TL-1000 Voorjaars meeting 2007''

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lokkie

MF veteraan
1 nov 2005
3.076
0
randstad
flyerfinalsp9.jpg


Arie Molenaar Motors B.V.
Einsteinweg 4
3404 LK IJsselstein (Utrecht)

De toertocht die we aansluitend op de meeting maken is 90km lang en zal eindigen in Hilversum op het terras van Groot Kievitsdal.

route:
kaart5.jpg



meld je hieronder aan.
voor vragen of 'opmerkingen' kan je hier ook terecht.

bij slecht weer of regen zal een andere datum worden gehanteerd

Brought to you by
LOGO_MotoPlus_in-kader.gif


TLR:
* Pilatus - Friesland
* Lokkie - Utrecht
* Twin Impulz - Noord-Holland
* Kevinrs - Zuid-Holland
* Baka - Noord-Holland
* Quick Freddy S. - Utrecht
* Tim - Overijssel
* RickTLR - Overijssel
* Doragondojo - Overijssel
* Vosjuh - Friesland (o.v.b.)
* O.G. - Best West
* Niels - Utrecht
* Loki - Zeeland
* Bobtl1000r - Noord-Holland
* Smich - Utrecht
* TLmike - Gelderland
* Fikser - Noord-Holland
* Slotje - Gelderland
* TLR-Oost - Overijssel
* Recie - Noord-Holland
* Redline Rider - Utrecht
* fakke78 - Belgie
* MasterP - Brabant
* flojo - Zuid-Holland
* MaYhEm INC - Noord-Holland
*

TLS:
* V-twin boy - Flevoland
* Vonky - Brabant
* Loebassi - Utrecht
* RML - Drenthe
* Junkles - Drenthe
* TL tinuz - Gelderland
* Meylie-style - Brabant
* Toonstar - Zuid-Holland
* Mrlten - Drenthe
* Norelli - Gelderland
* Red Devil - Utrecht
*

Overig:
* Oppie - Zuid-Holland 'Cagiva TLRaptor' (o.v.b.)
* Recie's aanhang - Noord-Holland 'GSX-R'
* Melle
* Joost
* PieterKiestra
* Dirk - Utrecht 'Ducati 999'
* Fakke78 aanhang - Belgie 'GSX-R'

Als je iemand meeneemt met een TL of andere motor laat ook hier ff weten ;)

Regiorangschik:
Utrecht:
* Lokkie
* Smich
* Niels
* Redline rider
* Loebassi
* Quick Freddy S.
* Dirk
* Red Devil

Noord-Holland:
* Twin Impulz
* Baka
* Bobtl1000r
* Fikser
* Recie
* MaYhEm INC.

Gelderland
* TLmike
* Slotje
* TL tinuz
* Norelli

Flevoland
* V-twin boy

Drenthe
* RML
* Junkels
* Mrlten

Overijssel
* Tim ++
* RickTLR
* Doragondojo
* TLR-Oost

Friesland
* Pilatus
* Vosjuh

Brabant
* Vonky
* Meylie-style
* MasterP

Zuid-Holland
* Toonstar
* Oppie
* Kevinrs
* flojo

Zeeland
* Loki

Belgie
* fakke78 +
* Sjool


Safety Guidelines and Disclaimer:
- Er is voldoende parkeerplaats voor de motoren, mits er geen automobieltjes staan. Zorg ervoor dat je motor niet te veel ruimte inneemt, zodat we proberen iedereen op die parkeerplaats een plek kunnen geven.
- Ruim rommel op waar het hoort, zodat we volgend jaar misschien ook zonder problemen terug mogen komen.
- Iedereen komt op eigen gelegenheid en is zelf aansprakelijk voor het in acht nemen van de verkeersregels.
- Hou veiligheid van jezelf en anderen in acht, publiciteit is leuk, ramptoerisme is minder.
- Rij altijd in baksteenformatie oftewel dakpansgewijs!!! De voorrijder rijdt ALTIJD op 2/3 van de rechterkant van zijn rijstrook. De tweede op 1/3, de derde rijder terug op 2/3, etc. De voordelen zijn legio. Meer en verdere kijk op het verkeer voor elke rijder, meer reactietijd, meer remafstand, meer uitwijkmogelijkheid, meer frisse lucht. Houd hierbij wel voldoende afstand van elkaar!!! Zowel op de rijder die schuin voor je rijdt, als de rijder die recht voor je rijdt. De voorrijder moet steeds op 2/3 van de rechterkant van het rijvak rijden omdat hij dan duidelijk zichtbaar is voor zowel de tegenliggers (met eventuele inhalers) als automobilisten die de groep inhalen (alhoewel dit bij een erg grote groep niet snel zal gebeuren). Indien de voorrijder slechts op 1/3 zou rijden, dan is de kans heel groot dat een inhalende autobestuurder hem over het hoofd zou zien.
- Een kruispunt of rotonde nemen en naar rechts en links afslaan
Indien de groep niet in één keer voorbij deze kritieke punten geraakt, dan zijn er twee opties.
Ofwel de groep die er wel voorbij geraakte stopt net voorbij dit kritieke punt. Dit is een goede optie als de groep niet te groot is en als er voldoende veilige parkeerruimte is. Bij een grote groep is dit meestal geen optie, omdat je zelden voldoende parkeerruimte vindt voor een groep van bijv. 30 motorrijders en het wegrijden kan gevaarlijke situaties opleveren alsmede een tweede breuk.
Ofwel deze groep rijdt gewoon verder maar laat bij elk punt waar afgeslagen wordt iemand achter. Zo kan de achtervolgende groep weten waar afgeslagen moet worden. Zolang er dus rechtdoor gereden wordt of de doorgaande weg gevolgd wordt (ook al gaat deze links of rechts moet uiteraard wel echt goed duidelijk zijn dat dit doorgaande weg is), blijft er niemand achter. De achteropkomende groep weet dat er nergens afgeslagen hoeft te worden en rijdt gewoon rechtdoor en zal vanzelf weer aanhaken aan de eerste groep.
- In het laatste geval is het dus van heel groot belang dat je goed spiegelt voordat je het kritieke punt gaat nemen en nadien om te kijken of je achterrijder je nog steeds volgt.
- Motor-Forum.nl of TS zijn geen van beide verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze ontmoetingsdag.
bron: Rooien Duvel

dsc01605oh4.jpg

lijkt me leuk om voor de foto's de TLR en TLS 'gescheiden' te parkeren.

zie attachment.

fotomeetingplaats2007pb5.jpg
 
Laatst bewerkt:
bij deze! lijkt me super al die twins... heb ik wel een paar ;) kilometertjes voor over!
 
genoteerd.

Moto-Plus heeft het ook in zijn agenda van volgende editie genoteerd.
 
Laatst bewerkt:
[me="Sjool"]zal er ook bij zijn[/me] (bij goed weer in elk geval wel)

edit: had dit niet gelezen, dus zal er sowieso bij zijn
bij slecht weer of regen zal een andere datum worden gehanteerd
 
Laatst bewerkt:
done...lijst weer bijgewerkt.

Spreken net als vorig jaar eerst weer af bij de MAC in Amersfoort noord voor het cluppie dat daar al langs rijdt (Noorden). Rijden we gezamelijk door naar IJselstein
 
Als het weer goed is en ik kan dan nog steeds ben ik er ook bij. Kon afgelopen 2 jaar helaas niet.
 
Thnx voor de invitation :}

Ik weet niet of ik erbij kan zijn ivm nieuwe baan en vol continue diensten maar ALS ik kan dan zal de TL-Raptor er ook weer bij zijn :Y
 
Mocht mijn TLR klaar zijn voor 9 april dan zal ik er zeker over nadenken, het moet ook even uitkomen met me werk en dergelijke... !!!!

(eerst nog ff uitvinden hoe het kan dat ie laag in de toeren maar op 1 poot loopt)
 
ik heb ze beide gemaild dus reactie komt misschien nog wel. Van Jaymn weet ik niet. Die heeft ook plannen om down under te gaan. En SBdavid2 gaat misschien mee, en als z'n gix nog niet verkocht is.
 
Het Lokkie :P

Als jij regelt dat me 2-wieler snel nieuw rubber heeft ga ik zeker mee.
Sta er al mooi bij...(verrander energize wel effe in Twin ;) )

8-) Ruik het voorjaar al.... :] })
 
Laatst bewerkt:
He Lokkie :P

Als jij regelt dat me 2-wieler snel nieuw rubber heeft ga ik zeker mee.
Sta er al mooi bij...(verrander energize wel effe in Twin ;) )

8-) Ruik het voorjaar al.... :] })

doet ik...verander jij me naam ook ff in je berichtje dan... het moet zijn 'he lokkie' :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan