Oemoemenoe
Banned user
- 5 apr 2006
- 8.200
- 7
wie rijd er al met de nieuwe pilot-roads 2 ????????
zijn ze echt zo goed als in de Michelins folder...
zijn ze echt zo goed als in de Michelins folder...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ikke , de onofficieeel testpiloot van michelin. Alleen nog in de regen gereden , vanmorgen voor t eerst droog maar dat ging lekker. Zitter er nu iets van 300km onder waarvan 250 in de regen...wie rijd er al met de nieuwe pilot-roads 2 ????????
zijn ze echt zo goed als in de Michelins folder...
Fietsertje: 10.000 km met een mpp?????
Die is bij mij na 3000 echt wel op. Hard rijden doe ik eigenlijk niet, wel af en toe een beetje gas geven. Met een BT020 doe ik tussen de 3000 en 6000 km.
Hmm lijkt me wel wat... alleen jammer dat ie niet in 130 achter verkrijgbaar is
Voor wel de goede maat, maarja om nou een pr met een bt45 te combineren
Heb nu voor een macadam op liggen
bestaan die ook nog ?????????
rotbanden zijn het.
een setje pilot-road zal je beter staan .
benieuwd wat ze kosten.
Maar hoe zit het nou met die Compound samenstelling van de MPR 2CT?
Is het zo dat het loopvlak harder is en de zijkanten hetzelfde zijn net zo als bij de gewone MPR.
Of is het loopvlak hetzelfde en de zijkanten zachter net zo als wat bij de MPP2CT is gedaan?
Als de zijkanten zachter zijn dan probeer ik ze zeker uit.
(De MPP en de MPP2CT is wat mij betreft te snel op en de MPR is weer te hard.)
Dat is dan de ideale band ,hard in het midden en zacht aan de zijkanten.
Maar hoe zit het nou met die Compound samenstelling van de MPR 2CT?
Is het zo dat het loopvlak harder is en de zijkanten hetzelfde zijn net zo als bij de gewone MPR.
Of is het loopvlak hetzelfde en de zijkanten zachter net zo als wat bij de MPP2CT is gedaan?
Als de zijkanten zachter zijn dan probeer ik ze zeker uit.
(De MPP en de MPP2CT is wat mij betreft te snel op en de MPR is weer te hard.)
Dat is dan de ideale band ,hard in het midden en zacht aan de zijkanten.
Enige goede band die daarvoor te verkrijgen is, is de bt45 (en pirelli sport-demon, maar ik heb geen idee of dat fijne bandjes zijn...).
wat ik van mn collega begreep heeft de mpp 2ct gewoon het zachte rubber wat aan de zijkanten iets van 1 a 1,5 cm zachter isAls ik mij niet vergis is het zelfs een combinatie van beide. Namelijk het midden harder dan de vorige voor nog langere levensduur bij veel rechtdoor rijden. En de zijkanten zachter voor nog meer grip.
Ja, daar gaat dit topic over.... over de nieuwe MPR 2 (CT)wat ik van mn collega begreep heeft de mpp 2ct gewoon het zachte rubber wat aan de zijkanten iets van 1 a 1,5 cm zachter is
de mpr 2ct (bestaat die ook al ) zal in t midden dan dus gewoon mpr zijn en aan de uiterste zijkantjes ook iets zachter...
mpr heeft volgens collega grip zat en meer dan de mpp in de regen door meer profiel (wat kan het leven toch logisch zijn he )
voor mij is de 2ct niet interessant omdat ik veel woonwerk rij en niet idioot hard dus ook niet idioot plat. en dat kleine beetje extra grip is alleen interessant als je echt op t uiterste van de band rijdt
en ja, 600cc 4 cilinder he, doe je langer met je bandjes
Helaas wel ja Klote grip... Het slijt niet, maar dat is dan ook het enige voordeel... En daar lever je grip voor in.
dan weet je het, wel ff voorzichtig de 1e 100km, ik was het na 200m al bijna vergeten toen ik 2 dames zag staan en ff stoer door de bocht wou gaan, lag ik bijna stoer op de grond