"De Bolle-kontjes Parade" SRAD meeting/toertocht

Naga

Die hard MF'er
13 sep 2006
896
0
Amsterdam
In het SRAD-topic is het idee ontstaan dat het een mooi gezicht zou zijn om een heleboel SRADjes met hun bolle reet op de foto te zetten. Vandaar het volgende:

Alle SRADJES verzamelen voor een meet/greet/toertochtje
op ZATERDAG 26 MEI 2007

we verzamelen vanaf 11.00 bij de Mac Donalds in Zwolle Noord. zo hoeven de mensen die van ver moeten komen ook niet al te vroeg hun bed uit op zaterdag ;)

de Mac Donalds is bereikbaar vanaf de A28, afslag 20. of binnendoor via de ringweg Zwolle (Ceintuurbaan). op de parkeerplaats moet voldoende ruimte zijn om onze SRADjes neer te zetten.

full



rond 12.00 gaan we rijden (route nog niet bekend), onderweg zullen we ergens een terrasje pakken, en we zullen weer bij de Mac Donalds in Zwolle eindigen. hoe laat het zal worden weet ik nog niet, dat ligt aan de route die Naga en in gaan verzinnen...!

let op; er zal wel een beetje door gereden worden. maar houd het beschaafd voor jezelf en mede weggebruikers. doe geen gekke dingen die je normaal ook niet zou doen, dan houden we het voor iedereen gezellig! ondanks dat het hier niet zo druk is als in de randstad, kennen ze in de omgeving Zwolle ook een hele hoop laser controle's en rijden ze rond in onopvallende auto's en op onopvallende motoren!



Wie heeft er interesse? Meld je aan, dan zal ik een lijstje bijhouden hiero :9

Tot zover:

1. Glutendokter
2. Sticky Steve moest afhaken i.v.m. familiefeestje o.i.d. ... k#t voor je Steve :9
3. NUNZIO
4. BBBrian
5. Petsch
6. mbsrad
7. Naga Heeft z'n bolle kont net verkocht :o :N ;) (en hij baalt daar nu best wel van |( )
8. Redline R
9. crazy soes
10. TL Tinus
11. Lenuzzz
12. pilatus
13. Koeldude
14. TimTLR
15. Kevinrs
16. *René*
17. RML
18. TLMike
19. M.Biaggi#1 (zonder bolle kont... )
20. Marjolein
21. Marjolein ( de vriendin van ..uh..ja...Marjolein dus)
22. Jefrad
23. apocalyps
24. Wobo
25. Deadeye Motor staat elders... -O-
26. ErikdB Gaat t héél waarschijnlijk niet redden.... maar je blijft ovb nog staan hoor!! *D
27. Gertie (de hekkensluiter heb ik begrepen )
28. Sasje (a.k.a. soesbabe) is volgende keer van de partij :)
29. Lokkie
30. Vosjuh Moet helaas voetballen
31. Mac d kan helaas nie.. '(
32. riessie
33. homers (ovb. i.v.m. ziek-zijn '( , Beterschap Homert :P )
34. H4D3S
35. SRAD4Marco
35. tomaaz
36. Ruff Ryder
37. I-accelerate (HELD! Zonder bolkontje, maar MET route :P 8-) )
38. Toine C22 + maatje zonder bol kontje
39. Maatje van Toine...
40. Mikkelback
41. Bansai
42. Edje666
43. Rammelbak-fetisjist (Niet-mf'er met géén bol kontje, maar wel frisse zin in een lekker toertje ;) aanmelding via Lenuzzz, maar zij voelt zich geenzins verantwoordelijk voor z'n geluidsoverlast :+ )

Sticky Steve I-accelerate stippelt een mooie tocht voor ons uit (welke we samen even zullen voorrijden en voorbereiden) Thx Steven ;) You still tha man! :} en I-accelerate...u2 *O*


Voor degenen die willen aansluiten bij meetingpoint WITTE BERGEN A1/ Laren:

Verzamelen vanaf 09.15
Vertrek uiterlijk 09.45

DE LIJST:

1. Nunzio
2. Ruffrider
3. BBBrian
4. H4D3S
5. Marjolein1#
6. Marjolein2#
7. Petsch
8. Koeldude (o.v.)
9. Erikdb
10. Deadeye??
11. Lokkie??
12. Redlinerider??
13....

Graag aanmelden voor 25 mei!!
 
Laatst bewerkt:
en de busa's dan??

:+

als daar TL's komen hoor je de gixxers niet meer, ook lullig.

:P
 
Laatst bewerkt:
en de busa's dan??

:+

als daar TL's komen hoor je de gixxers niet meer, ook lullig.

:P


Daarentegen zijn de gixxer rijders zelf weer een stuk luidruchtiger... dus ik zie dat wel goed komen ;)

En als iemand op een busa wil komen uiteraard no prob! We gaan alleen wel een paar bochtjes maken :X


:+

Wat mij betreft is het gewoon een gezellig treffen met als thema de kenmerkende bolle "you hate it or you love it" kont. Dus alle introducees zijn uiteraard welkom. Lijkt me vanzelfsprekend. Het gaat maar om een gezellige dag toch :Y
 
Laatst bewerkt:
ik wil me wel "opofferen" om een leuke rit in elkaar te draaien en voor te rijden. ken de omgeving zwolle wel redelijk :)

verzamelen lijkt me de Mac Donalds in Zwolle NOORD wel een goed plan (we hebben er 3 in zwolle, dus wel ff naar de goede rijden!). daar is voldoende ruimte (tenzij het er net zo druk word als de mega meeting... :P), en een MacOntbijt is ook prima te doen voor de mensen die er al 100km op hebben zitten ;)
 
Wordt al een gezellig clubje zo! 8-)

Ik zet alle mensen "onder voorbehoud" "ga kijken" "denk het wel" er gewoon bij in de lijst. Als je niet komt hoor ik het wel weer toch?
 
Laatst bewerkt:
Leuk man, is er al wel een tijd bekend? Moet namelijk wel vrij nemen voor mn werk, of een dag ruilen met collega. Ik ben er zowiezo bij, waarschijnlijk neem ik nog 2 of 3 andere rijders mee.

Dis is nice.....
 
Zo laat ik ook maar eens weer wat van me laten horen :P

Vind het echt een super idee en ik zal proberen om aanwezig te zijn, wat zeg ik...DAAR ZORG IK VOOR :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan