carbon bike

roger gsxr

Die hard MF'er
4 mei 2006
568
0
purmerend
zo was hij toen ik hem vorig jaar een klein beetje had aan gepakt
full
 
zo nu maar wachten tot mijn spullen terug zijn van de coater en folie gasten
zaterdag mijn 4 naar 2 uitlaat plaatsen als het afgebroken stukje er uit is en dan de 2 devil carbon pijpen monteren
 
Leuk begin in ieder geval. Ik vind het kontje wat aan de lompe kant in vergelijking met de rest van je motor. Ben benieuwd naar het spuitwerk.
Jammer dat je het blikje Cola hebt vervangen door een Koso RX1n, ik vond het blikje toch beter staan :)
 
Ziet er goed uit!!!!

Maar je gaat nu je tank, kontstuk en voorspatbord laten carboneren met folie??
Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien!!
Heb direct een brutaal vraagje: wat heeft jou dat gekost en waar laat je doen?

Ik hou je topic in de gaten ben echt benieuwd hoe de motor eruit komt te zien

Greetz Mark
 
ik laat het bij renoblasting in mijdrecht doen daar coaten ze ook mijn wielen alleen het carbon gebeuren kost mijn 350 euro
 
petsch ja er wordt carbon folie op geplakt is een stuk goedkoper dan het van carbon laten maken en het gaat mij alleen om de looks

p.s kan iemand mij vertellen of er een plek op het blok is waar ik een olie temp sensor kan plaatsen
 
p.s kan iemand mij vertellen of er een plek op het blok is waar ik een olie temp sensor kan plaatsen

Hier zijn al eens uitgebreide discussies over geweest, ik ben zelf van mening dat men de olietemperatuur in het carter het beste kan meten. De makkelijkste manier is om de carterplug te boren+tappen voor de sensor, maar de sensor zit dan wel op een kwetsbare plek. Mooier is een gat boren in het carter aan de achterzijde, misschien kun je de wand van het carter tappen, ander moet er een draadbusje op gelast worden.
 
He Roger
Hopenlijk heb jij niet dezelfde problemen als ik met het afgebroken boutje van je uitlaat.
Het een hoop werk om hem er netjes uit te krijgen

Verder wacht ik af hoe jou carbon fiets eruit ziet als hij klaar is.

olietemperatuursensor zit bij mij ook gewoon in de aftapplug trouwens
Er schijnen wel setjes te koop te zijn ( waar weet ik niet meer) en dan komt hij aan de zijkant van je blok te zitten.
Heb je weer werk om het draadje weg te werken
 
Terug
Bovenaan Onderaan