GSX 1400 fighter project bijna af

Mk1driver

MF'er
4 jun 2006
71
0
Nieuwkoop
Hier zijn ze dan eindelijk, foto's van mijn GSX 1400 projectje (hoe kan ik er meerdere toevoegen eigenlijk?)

*O*
full
 
:} ,maar vind het masker er niet bij passen ,maar dit is gelukkig smaak gebonden ,vind het niet met de rest van de motor stroken :N

Maar verder :9~
 
Ziet er strak uit,al vind ik dit 1 van de weinige fietsen die je niet hoeft te verbouwen om mooi te zijn. :)
 
zou je het stuur niet wat lager kunnen maken? clipons gebruiken maar dan recht, net als bijv gixxeron op de katana !nu steekt dat stuur er heeeel erg bovenuit
 
Wat wel een beetje matig is trouwens, is dat je nu foto's post van je bike die al bijna af is. We snakken hier naar foto's van projecten en dan ga jij in het geheim je motor verbouwen en post je een plaatje als hij klaar is.. Hebben we niks aan he :P We willen ook de hele geschiedenis erbij :Y

;)
 
Wat wel een beetje matig is trouwens, is dat je nu foto's post van je bike die al bijna af is. We snakken hier naar foto's van projecten en dan ga jij in het geheim je motor verbouwen en post je een plaatje als hij klaar is.. Hebben we niks aan he :P We willen ook de hele geschiedenis erbij :Y

;)

Ok dan, als je de ombouw geschiedenis ook wel zien kun je het krijgen, zijn wel erg veel foto's
 
Je kunt de plaatjes gewoon op MF laden:
Je maakt een nieuw bericht, onderaan kun je in een balkje 'browsen' naar een foto die op jouw PC staat (voorwaarde is wel dat die foto kleiner dan 100kb is geloof ik), je klikt je foto aan, je zet er wat tekst bij en klaar ben je ;)


Vette fiets heb je gemaakt trouwens :Y tellers in de tank werken is ook erg gaaf!
dunne dempers en stuurkuipje zijn niet echt mijn smaak maar het is en blijft een mooie motor :9~
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan