Voor-meiden-met-supersportmotoren-meeting

Zoefzuki

MF veteraan
25 sep 2002
2.748
1
Zutphen
Na een polletje over een te houden meeting in het topic: 'Voor meiden met supersportmotoren' in het forum: SPORT dan nu eindelijk een eigen topic over de meeting zelf.

De datum is bekend en is *O* *O* zondag 26 augustus. *O* *O*
De start is in Apeldoorn bij de MacDonalds in Apeldoorn Zuid, afrit 20 van de A1.
Vanaf 11.00 uur verzamelen.

Wie rijdt ermee:

-Rebbel
-Vavavonne
-Ducenzo (ovb)
-Motortoet
-Bizzje (ovb)
-Nice
-Joyride
-H@@sje (ovb)
-Stephanie_650 (ovb)
-Linnez
 
Laatst bewerkt:
Het ziet er naar uit dat ik dan kan komen (verhuizing gaat goed *O* )

Ik heb ook nog wel wat routes:
- een rondje Markermeer bijv., kan ik wel starten in Nijkerk of Muiden
- route vanaf Muiderberg, langs Hollandse IJssel, Loosdrechtse plassen, die eindigt op de Veluwe
- route ri Twente en Achterhoek, vanaf Hattem (bij Zwolle)
- hele noordelijke route, vanaf Lemmer naar het Lauwersmeer en weer terug

Maar de route van Zoefzuki is ook erg mooi :Y
 
onder voorbehoud (mijn man moet rond die tijd naar het buitenland) wil ik wel mee... overigens is voor mij friesland/groningen en omgeving echt te ver... dan liever ergens centraler in het land (ik woon vlak bij r'dam)
 
Laat jullie tegen die tijd weten of ik actie piccies kan komen maken,
is een hele grote onder voorbehoud, datum is dichtbij de datum dat girlie uitgerekend is...
 
Laat jullie tegen die tijd weten of ik actie piccies kan komen maken,
is een hele grote onder voorbehoud, datum is dichtbij de datum dat girlie uitgerekend is...

OH spannenddddddddddddddd. maar actie piccies zijn altijd welkom. Dus hopen dat die kleine het nog even volhoud dan. :Y
 
*O* *O*

Uiteraard ben ik er ook bij!!

En over de 'toevallig' aanwezige mannen, ach, zolang de dames in de meerderheid zijn en de mannen zich als heren gedragen (lees, drankjes voor ons halen, onze motor poetsen en heel vriendelijk en beleefd zijn) dan zijn ze welkom wat mij betreft!!
Wij mogen immers ook altijd met de mannen mee rijden toch?
 
Ik ben ook van de partij! Lijkt me erg leuk zo'n meiden met supersportmotoren meeting.
Dacht dat het alleen een meiden meeting zou worden, dus om dan mannen toe te laten......

Tuurlijk is het leuk om met een grote groep te rijden maar deze meeting is toch opgezet als meiden meeting???? (hoop dat ik nu niet als spelbreker overkom!) ;)

Het is zowieso wel handig om op een centraal punt in nl af te spreken, blijft het voor iedereen leuk om heen te rijden.

Enne allemaal een zonnedansje doen voor mooi :] weer *O* *O*
 
'k Ben ook van de partij!
En ik ken nog een leuk dijkentochtje, start vanaf Veenendaal.
Voor een aantal onder jullie inmiddels "gesneden koek" *D

En kerels zijn toch alleen toegelaten bij de stempelposten en met koek en zopie? })
 
Laatst bewerkt:
'k Ben ook van de partij!
En ik ken nog een leuk dijkentochtje, start vanaf Veenendaal.
Voor een aantal onder jullie inmiddels "gesneden koek" *D

En kerels zijn toch alleen toegelaten bij de stempelposten en met koek en zopie? })


Mmmmm. of een wet shirt verkiezing voor de mannen :+
 
Zet mij er ook maar bij 8-)

Eventuele lokaties voor de meeting:

- Mc Donalds Amersfoort
- Mc Dondals Apeldoorn
- Mc Donalds Arnhem (Gelredome)
- Mc Donalds Geldermalsen

En een route centraal in NL rijden lijkt me wel zo handig, dan is het ook voor iedereen te rijden :]
 
Zet mij er ook maar bij 8-)

Eventuele lokaties voor de meeting:

- Mc Donalds Amersfoort
- Mc Dondals Apeldoorn
- Mc Donalds Arnhem (Gelredome)
- Mc Donalds Geldermalsen

En een route centraal in NL rijden lijkt me wel zo handig, dan is het ook voor iedereen te rijden :]

Vanaf die lokaties kun je tochten voorrijden? Of vind je deze lokaties goed om vanaf te beginnen?
 
Voor de lokatie Veenendaal is er al iemand die een route heeft
Voor lokatie Arnhem en lokatie Apeldoorn ook. Dus het gaat de goede kant op om daarover te bakkeleien _O-
 
Voor de lokatie Veenendaal is er al iemand die een route heeft
Voor lokatie Arnhem en lokatie Apeldoorn ook. Dus het gaat de goede kant op om daarover te bakkeleien _O-

Als straks de poll in de startpost staat, blijkt vanzelf waar de voorkeur naar uit gaat :z

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan